Elekma  Autoracing

Volvo 850 2.0 t-5 (huom. eka projekti)

  • 62 Vastauksia
  • 20591 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa janondo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 55
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 850 2.0 t-5 (huom. eka projekti)
« Vastaus #15 : 27.04.2012, 17:12:40 »
2.3 ja 2.0 eroa vain kampiakseli ja purkaamoltakin saa käytetyn alle 300e
Joo yritetty ehtiä muttei ole löytynyt, en ehkä ole tarpeeksi ahkera tuon etsimisen suhteen :D
Volvo 940 2.0 t-5 ''950''
Volvo PV 544 2.0 V6
Volvo 240 b200k --> b230 turbo
-Team Karvavako Racing-

Poissa Hegeh

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1875
  • -Team Karvavako Racing- porukan pornmestari
    • Team Karvavako Racing
Vs: Volvo 850 2.0 t-5 (huom. eka projekti)
« Vastaus #16 : 27.04.2012, 20:29:57 »
2.3 ja 2.0 eroa vain kampiakseli ja purkaamoltakin saa käytetyn alle 300e
Noissahan on valmistajan mukaan alle 15heppaa tehoeroa. Kannattaako tuota nyt sitten vaihtaa, jos ei kestävyyseroa? Pienempi kone ahtoa enemmän :O
Toisaalta tietysti sama laittaa, jos sattuu vastaan tulemaan, kaikkihan on kotiinpäin ja noinkin iso toimenpide tulossa. Pitää myöntää, että pidin tuota kakslitrasta huomattavasti huonompana lähtökohtana ja ajattelin eroja 2,3litraseen verrattuna olevan enemmän.
« Viimeksi muokattu: 27.04.2012, 20:44:22 kirjoittanut Hegeh »
Volvo 740 T5 käyttis
Volvo 940 B230FT neljäs evoluutio
"Kaikki tuntee apinan, vaan apina ei tunne ketään"

Poissa janondo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 55
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 850 2.0 t-5 (huom. eka projekti)
« Vastaus #17 : 27.04.2012, 21:02:44 »
nii, en minä ainakaa oo mistään löytäny mitään muuta eroa nuista koneista kun iskunpituus :D
« Viimeksi muokattu: 27.04.2012, 21:07:15 kirjoittanut janondo »
Volvo 940 2.0 t-5 ''950''
Volvo PV 544 2.0 V6
Volvo 240 b200k --> b230 turbo
-Team Karvavako Racing-

Poissa ÄRRRÄ

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 905
Vs: Volvo 850 2.0 t-5 (huom. eka projekti)
« Vastaus #18 : 28.04.2012, 09:08:19 »
Laita koneen ylempi kallistumisen estävä tuki kuntoon hetipitäen. Sulla on lähteny isompi hela vaeltamaan ulos sieltä, näkyy ed. sivun kuvasta. Ite tuki hankaa siihen moottorin puolen telineeseen ja koneen heiluessa se kauluksesta ulos vaeltanu hela levittää sen kauluksen reunan. Itellä lähti kans vaeltamaan juuri tuo hela, hain samppasportista siihen uuden uretaanin (älytön oikari, en muista sen valmistajan nimeä vaikka niitä on tullu vaihdeltua joka toiseen autoon).

Ite homma on helppo eikä siinä tarvi mitään ihmeellistä, varmaan arvasitkin.  :)
« Viimeksi muokattu: 28.04.2012, 09:10:02 kirjoittanut ÄRRRÄ »
X6 35D

F20 120d M-Sport

Poissa janondo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 55
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 850 2.0 t-5 (huom. eka projekti)
« Vastaus #19 : 29.04.2012, 11:41:20 »
pitää fiksailla, jos ymmärsin oikein neuvosi, mutta kyllä minä ehkä suurinpiirtein muista kuvista kattelemalla eron hoksasin, mutta kiitos neuvosta :)!
Volvo 940 2.0 t-5 ''950''
Volvo PV 544 2.0 V6
Volvo 240 b200k --> b230 turbo
-Team Karvavako Racing-

Poissa ÄRRRÄ

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 905
Vs: Volvo 850 2.0 t-5 (huom. eka projekti)
« Vastaus #20 : 29.04.2012, 18:02:18 »
Ja se uretaanien valmistajahan oli sitten Powerflex. Powerflexin sivuilta saat katottua suoraan tuotenumeron ja sillä numerolla tilaamaan. itelle ostin sekä sen ison että pienen puslan, maksoi muistaakseni yht. noin 60e. Sitä pienempää puslaa on kahdella eri halkaisijalla, eli mittaa se ensin.
X6 35D

F20 120d M-Sport

Poissa janondo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 55
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 850 2.0 t-5 (huom. eka projekti)
« Vastaus #21 : 30.04.2012, 17:54:03 »
selvä, niinhän tuo oli vähä jo kerinnyt levitä kun katsoin sen :(, no enpä olis tuotakaan huomannut ilman neuvoa, kiitokset tästä :D
Volvo 940 2.0 t-5 ''950''
Volvo PV 544 2.0 V6
Volvo 240 b200k --> b230 turbo
-Team Karvavako Racing-

Poissa janondo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 55
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 850 2.0 t-5 (huom. eka projekti)
« Vastaus #22 : 30.04.2012, 17:55:47 »
Tänään tuli lambda ja 550cc suuttimia 4kpl kiitokset hegeh ;), vielä pitää yksi suutin tilata ja kytkinpakettikin oli näköjään jo postiin jörnähtänyt, rahat kun vielä siihen kekkuloisi ...  >:(
Volvo 940 2.0 t-5 ''950''
Volvo PV 544 2.0 V6
Volvo 240 b200k --> b230 turbo
-Team Karvavako Racing-

Poissa Hegeh

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1875
  • -Team Karvavako Racing- porukan pornmestari
    • Team Karvavako Racing
Vs: Volvo 850 2.0 t-5 (huom. eka projekti)
« Vastaus #23 : 30.04.2012, 19:25:25 »
 ;)
Volvo 740 T5 käyttis
Volvo 940 B230FT neljäs evoluutio
"Kaikki tuntee apinan, vaan apina ei tunne ketään"

Poissa Maxell

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 103
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 850 2.0 t-5 (huom. eka projekti)
« Vastaus #24 : 02.05.2012, 13:27:51 »
kerro sitten kun tilailet h-profiili veivejä, niin täällä olisi yksi kuka niitä myöskin tarvisi  ;)
850 2.0 T5

Poissa janondo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 55
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 850 2.0 t-5 (huom. eka projekti)
« Vastaus #25 : 02.05.2012, 21:47:25 »
kerro sitten kun tilailet h-profiili veivejä, niin täällä olisi yksi kuka niitä myöskin tarvisi  ;)
Jos oli kimppatilaus mielessä ulkomailta niin kyllä ihan suomestakin löytyy eikä varmasti ole niin kallis rahti/posti että pitäisi kimppaan tilata :)
Volvo 940 2.0 t-5 ''950''
Volvo PV 544 2.0 V6
Volvo 240 b200k --> b230 turbo
-Team Karvavako Racing-

Poissa janondo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 55
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 850 2.0 t-5 (huom. eka projekti)
« Vastaus #26 : 03.05.2012, 18:15:44 »
Nonii, eli tuli vähä suunnitelmiin muutoksia ja männät pysyy vakioina, koska niitä turha on vaihtamaan kuulemma mennä ellei yli 500heppaa ole tulossa, eikä näillänäkymin olekkaan  :). Rengastaa pitää kyllä, säästimpä siinäkin hommassa taas pitkän pennin :). Veivit kyllä muuttuu h-profiileiksi siitä en uskalla tinkiä :D. Kyllähän tuo jo kutkuttelisi vähän päästä autoa laittamaan, mutta on tuo rahtilanne aika heikko >:(..
Volvo 940 2.0 t-5 ''950''
Volvo PV 544 2.0 V6
Volvo 240 b200k --> b230 turbo
-Team Karvavako Racing-

Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5703
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
Vs: Volvo 850 2.0 t-5 (huom. eka projekti)
« Vastaus #27 : 03.05.2012, 19:15:49 »
h-profiilit on ihan hyvä valinta  O0 itellä vanhan omistajan jäljilta allekirjotuksen autossa 300++ hp ja ei oo mitää varmuutta siitä et onko koneessa h-profiileita ni pien pelko persiissä pitää ajela  :hello:

Poissa janondo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 55
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 850 2.0 t-5 (huom. eka projekti)
« Vastaus #28 : 03.05.2012, 19:52:16 »
h-profiilit on ihan hyvä valinta  O0 itellä vanhan omistajan jäljilta allekirjotuksen autossa 300++ hp ja ei oo mitää varmuutta siitä et onko koneessa h-profiileita ni pien pelko persiissä pitää ajela  :hello:
Noh, tuolta kun lueskelin nii oli että jotkut kuulemma vakioilla virittänyt 400hp asti mutta joillakin taas alle 300hp tehoilla antautunut, se on ihan itsestä kiinni uskallatko riskiä ottaa, tuskin ne miksikään vielä menee tuossa 300hujakoilla, mutta jos on vara nii ainahan kannattaa varmanpäälle pelata ettei sitten tarvitse kirota että ''olisi pitänyt..'' :D.
Volvo 940 2.0 t-5 ''950''
Volvo PV 544 2.0 V6
Volvo 240 b200k --> b230 turbo
-Team Karvavako Racing-

Poissa janondo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 55
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 850 2.0 t-5 (huom. eka projekti)
« Vastaus #29 : 07.05.2012, 17:18:22 »
joojoo, elikkäs ahtimeksi taitaa sitten tulla tuo holsetin HX35 FR, tehotavoite nousikin siihen 400heppaan, ei kylläkään omasta mielijohteesta :D. Kohta kun auto on leimalla käytetty ja muutto suoritettu niin pääsee auton purkamaan vaikkei mitenkään hurjasti nuita viriosiakaan ole, muttakun korttia ei ole niin mitäpä minä autollakaan tekemään :D, leimallekkin on vielä vähä laittoa kun tuo ABS merkkivalo palaa, en ole vielä jaksanut tutkia, käsijarru ei toimi ja sitten kallistuksen vakaaja on poikki :O
Volvo 940 2.0 t-5 ''950''
Volvo PV 544 2.0 V6
Volvo 240 b200k --> b230 turbo
-Team Karvavako Racing-

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo