Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Viritys => Aiheen aloitti: Grease Monkey - 10.09.2013, 21:46:44
-
Paljonko tarkalleen ottaen painaa vapari D24 -moottori apulaitteineen, suoraan sellaisena pakettina kun se on keulalta pois nostettu?
Tarvisin tietoa moottorin vaihtoon, koska D24 on painavin kone, mitä 200-sarjaan on saanut.
-
Muistelen lukeneeni jostain vihreäkantisesta et 220kg, mutta missä varustuksessa ni sitä en muista.
-
Täydellinen D24 moottorikiinnikkeineen, laturi+startti 200kg (Vihreäkantinen)
-
Ok, kiitokset! Hyvältä näyttää, tuon painon suhteen. ::)
Voisin kuvitella, että automaatti tuon koneen perässä on ollut painavin vaihtoehto? Mitähän se (BW35) painaa?
Edit; Olisin kovin kiitollinen, jos joku skannaisi minulle tuon "vihreäkantisen" sivun, missä nuo painot on? Vaikka korvausta vastaan.
seppo.p@gmail.com
-
Ok, kiitokset! Hyvältä näyttää, tuon painon suhteen. ::)
Voisin kuvitella, että automaatti tuon koneen perässä on ollut painavin vaihtoehto? Mitähän se (BW35) painaa?
Edit; Olisin kovin kiitollinen, jos joku skannaisi minulle tuon "vihreäkantisen" sivun, missä nuo painot on? Vaikka korvausta vastaan.
seppo.p@gmail.com
Ei ole Vihreäkantisissa laatikoiden painoja.
-
Tuo koneen painon sisältämän sivun lähettäminen riittää. :)
-
Löytyisikö mistään 240 dieselin maksimi etuakselipainoa? (linkki?) Löysin vihreäkantisista ainoastaan bensaversioiden(?) max. painot 855kg ja 260:sten 930kg.
Mikä on dieselin/V6 -mallien etujousien jäykkyys? (spring rate)
Ja jos jollain on dieselin irto-osia, niin ehtisikö käyttää puntarilla seuraavat osat: Imusarja, pakosarja, vauhtipyörä ja kytkin. Tai vaihtoehtoisesti vetolevy ja turbiini.