Proturbo  Autodiagnoosi

740 jääkilpurin virityksestä muutama kysymys

  • 33 Vastauksia
  • 21392 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: 740 jääkilpurin virityksestä muutama kysymys
« Vastaus #30 : 07.06.2011, 20:46:55 »
eihän täällä nyt tartte ruveta kinastelemaan..kysehän siis vaan jääautosta ja sen "halvasta" "virittämisestä" :hello: ;)

Onko tommoseen volvoon olemassa jotain tiheämpää perää kun tuo 2.3 orkkis? ja miten arvokkaita tollaset on?

Sun pitää sen orggiksen välitys selvittää ihan itse, virtuaalisesti vaikeaa laskea.

Hyvin todennäköisesti on montakin lyhyempää.
Välityksien hinnat lie 40eurosta ylöspäin.
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

Poissa Ari E

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1316
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 jääkilpurin virityksestä muutama kysymys
« Vastaus #31 : 07.06.2011, 20:56:02 »
eihän täällä nyt tartte ruveta kinastelemaan..kysehän siis vaan jääautosta ja sen "halvasta" "virittämisestä" :hello: ;)

Onko tommoseen volvoon olemassa jotain tiheämpää perää kun tuo 2.3 orkkis? ja miten arvokkaita tollaset on?
http://www.volvolandia.com/SVF/index.php?topic=3358.0
tuossahan ne vakio välitykset lueteltuna, varmaan löytyy tiheät noista pikkulohkollisista 5 vaihteisista.  vai minkäslaista ne noissa vapari kiisseleissä käyttäneet ???

Poissa Aapeli

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 35
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 jääkilpurin virityksestä muutama kysymys
« Vastaus #32 : 07.06.2011, 21:30:17 »
eihän täällä nyt tartte ruveta kinastelemaan..kysehän siis vaan jääautosta ja sen "halvasta" "virittämisestä" :hello: ;)

Onko tommoseen volvoon olemassa jotain tiheämpää perää kun tuo 2.3 orkkis? ja miten arvokkaita tollaset on?

Ei nuihin 1031 periin kyllin tiheää välitystä ole ollut tehtaalta tarjolla. Siis jäärata tms. käyttöön.
Ja nuihin ns. isoihin periin (1031) on välitykset hinnaltaan +500€. Pieniin periin (1030) saa 4.88 ja 5.38 välityksiä n.250€ tai jopa allekkin.
Ja puolikas laatikko on sitten yks vaihtoehto.
Niistäpä sitä voi pähkiä itselle sopivinta ratkasua...
« Viimeksi muokattu: 08.06.2011, 08:52:45 kirjoittanut Aapeli »

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: 740 jääkilpurin virityksestä muutama kysymys
« Vastaus #33 : 07.06.2011, 22:13:12 »
Ei nuihin 1031 periin kyllin tiheää välitystä ole ollut tehtaalta tarjolla.
No viskaa sinne 1030 perän, problem solved....

4,1 periä on ainakin vapari-Dssä, joissain on myös 4,3perää, se on jo aika parannus vrt. esim. 3.54seen....
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy