Tarvitset myös ruiskumallin tankin jossa loiskesäiliö, muuten auto sammuu kaarteessa.
Tankkia on kahta eri mallia, vm 1974 14xGL: ssä ja vm 75-77 24xGL: ssä on vanhan mallin tankki, jossa imuputki tankin kyljessä, ja painepumppu kiinni imuputken välittömässä läheisyydessä tankin vasemman etukulman kohdalla. Näissä ei ole siirtopumppua. Kaasaripelin tankista puuttuu loiskesäiliö ja imuputki, joten ei sovellu ruiskukäyttöön sellaisenaan.
VM 1978- 240sissä on uudemman mallin tankki, jossa erilainen täyttöputki, kaikissa loiskesäiliö, imuputki tankkianturihässäkän läpiviennissä ja ruiskumalleissa siirtopumppu tankissa. Painepumppu on näissä suunnilleen vastaavassa paikassa takalattian alla, kun siinä 740 -ruiskussa mistä tekniikan irroitit.
Vanhan mallin tankki on helpompi kun ei tarvitse siirtopumpun kanssa arpoa, mutta voi olla vaikea löytää ehjää.