Vuosimallista jne riippuen liittimen joudut todennäköisesti vaihtamaan, mutta muutenhan tuo on soiva peli, itsellä ollut 3 talvea käytössä tuolta liikkeestä hankittu se 19mm letkuliitäntäinen bosch-malli, näyttäis olevan 38e nykyjään, eikä muuta moitittavaa kun että on äänekkäämpi kun alkuperäinen (huomaa jos käyttää lämmitintä ja istuu autossa).
Tähän kohtaan ei ole kuvia tai semmosia kun auto on 100km päässä menossa, mutta periaate on se, että lämmityslaitteen letkuun laitetaan suuntaventtiili, joka sallii virtauksen vain normaaliin virtaussuuntaan. Tämän venttiilin ennen ja jälkeen laitetaan t-haarat (tai sitten haara, jossa on tällaien venttiili itsessään, volvon alkuperäisissä on tällaiset), joihin kytketään lämmitin ja vesipumppu syöttämään vettä samaan suuntaan kun normaali virtaus. Näin lämmittimen vesikierto kulkee normaalisti lämppärin ja koneen kautta, mutta koneen käydessä suuntaventtiili sallii moottorin kierrättää vettä lämppärille suoraan ardicin ohi, jolloin lämppärin teho ei laske.