Carcom Oy  Elekma

Kuivain

  • 16 Vastauksia
  • 13639 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jm-team

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 54
Vs: Kuivain
« Vastaus #15 : 16.04.2013, 19:36:52 »
onko kellaan tietoa saako s70 2,5D 2000 kuivurin sitä toista liitosta irroitettua mitenkään muuten kuin tuolla "volvon erikoistyökalulla 999 5472 ??" pitäis vaihtaa kuivuri eikä viitsis sitä volvolle lähteä vaihdattaan kun itse sen muuten sais vaihdettua ja kylmäkone huoltaja on ennenkin käynyt omassa hallissa tyhjäämässä ja täyttämässä järjestelmää... jääkö tuo nyt yhdestä liitoksesta kiinni???

 ja tottakai pikkusen pahetta täytyy nostattaa kun tee-se-itsemiehiä kiellettiin jyrkästi vaihtamasta ilmastoinnin osia... mulla oli yks v70 d5 03 jossa jo ostohetkellä oli kompuran ja lauhduttimen välinen letku poikki.. oli ollu kuulemma jo kauan... letkun vaihdon jälkeen typetettiin ja alipaineistettiin järjestelmä 5 kertaa niin että jätettiin yön ylikin alipaine pumppu pyörimään. sitten uudet aineet sisään ja kyllä siitä toimiva ilmastointi tuli =) tehokaskin ;) kyllä itse pyrin siihen että jonkun komponentin vaihdon jälkeen ilmastointi kuivataan ja täytetään heti perään mutta en siinä hommassa vartteja laske.. yleensä ilmastointiin ei tarvitse kajota jossei aineet ole karanneet joka johtuu yleensä rikkoutuneesta putkesta tai muusta rikkoutuneesta ilmastoinnin osasta jolloin järjestelmä on voinut olla vaikka talven yli hapen ja kosteuden vallassa ja toimimattomuus huomataan vasta keväällä kun tulee ekat lämpimät. mutta silti suuresti neuvon että jos huomaa vaikka talvella jo ilmastoinnin olevan rikki tai letkun poikki niin heti se kannattaa kuntoon laittaa siillä pitkä tyhjilläänolo atista järjestelmän korroosiolle joka tas aiheuttaa lisää vikoja tai uusittavia komponentteja

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: Kuivain
« Vastaus #16 : 17.04.2013, 04:34:30 »
En edes tiedä minkänäköinen työkalu on kyseessä, mutta eipä ollut hinnalla pilattu  :o Jos enemmänkin noiden kanssa puuhaa niin kannattanee ostaa, maksaa 19,50e @ varaosa.fi
Jäitä housuun!

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron