Täältä tulee harrastelijavastaus, mitä ammattilaiset voivat korjata. Itse tein pari vuotta sitten myös D5244T5 koneelle kansirempan, tai tilalle vaihtui Ruotsista tullut uusiokansi, missä tehtaanjäljiltä olleet ajoitusmerkit eivät pitäneet paikkaansa, vaan uusiokannen tehnyt paja oli meistänyt omat merkkinsä nokka-akseleihin. No tuo oli asian vierestä. Common Rail-vehkeissä korkeapainepumppu painaa löpöä tasaiseen tahtiin ilman mitään ajoituksia jakotukkiin tms. korkeapainekammioon, ja siitä sitten etiepäin putket ruiskusuuttimille, mitkä ruikkivat nesteet pyttyihin kampi- & nokka-akselin anturitietoihin perustuen. Anturi tms. tietokonepiuhat poikki - ajo loppuu. Ei mikään vanhan ajan Mersu Boschin rivipumpulla, missä ainoa anturi tais olla tankissa, ja ilman sitäkin tuli ihan hyvin toimeen.