Pieniä vastoin käymisiä on ollut nyt auton kanssa ja en ole ehtinyt päivittää kuvia tai juttuja. Mut kumminkin taka-akseli saatiin kuntoon ja uusi kardaanin kannatin laakeri toimii hienosti. Antaa tosin aika miehekkään vihellyksen et kyseinen ratkaisu ei ehkä sovi mihinkään käyttö autoon voi ruveta ottamaan otsa lohkoon matka ajossa tuo ujellus. Moottori kerhon jäsenten välisissä kävin autolla ja saldo oli kolmas sija, hajonnut vaihdelaatikko ja hävinneet jarrut. Vaihdelaatikosta hajosi nelosvaihteen synkro ja kytkentä rengas oli kanssa mennyt muruiksi. Uusi laatiikko löytyi edullisesti lieksan suunnalta mistä isä ukko kehtasin sen hakea. Kytkin kopan vaihto siihen laatikkoon ja eikun paikalleen. Nykyinen laatikko toimii todella hyvin ei minkään laisia sivu ääniä. Jarrujen häviäminen johtui molempien etu pyörän laakereiden välyksestä mistä selvisi kiristämällä laakerit. Samalla meinasin vaihtaa uudet puslat taka iskareihin ja uusia samalla hieman vääntyneen takatukivarren. Kuskin puolen iskarin kun päästin irti niin huomasin sen hajonneen paluu vaimennusta ei ollut ollenkaan ja säätö ruuvi oli jäykkä pihdeillä sitä sitten kääntelin ja sen jälkeen siellä oli sitten todella jäykkä iskari mut ei paluu vaimennusta. Onneksi samassa tallissa on kaverin escortti missä oli uudet saman laiset iskarit mistä sain itselle nopeasti uudet ja rally racelta tilasin kaverille uuden tilalle. Taka tukivarsi sitten vaihdettiin kanssa ja vahvistettiin myös hieman enemmän. Iskari vaurio oli luultavasti tullut jo kesän eka kisassa vilppulassa jossa semi finaalissa tuli pientä kolhua ja vähän ilma lentoa vauriota vain ei tullut silloin tutkittua riittävän hyvin. Mut nyt pitäisi olla vehe iskussa viikon lopun kisaan kuivaniemellä. Toivottavasti ei enää hajoaisi mitään muuten rupee usko horjumaan meikäläisen luotto peliin.