KL-varaosat  Race.fi

Äänestys

Mikä väri?

192 kalsarin sininen
53 (49.1%)
113 oranssi
38 (35.2%)
101 harmaa
17 (15.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 107

242L

  • 105 Vastauksia
  • 36033 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

kowalski

  • Vieras
242L
« : 09.11.2010, 17:01:59 »
« Viimeksi muokattu: 05.10.2011, 17:43:28 kirjoittanut JuHaU »

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #1 : 10.11.2010, 10:06:48 »
Auto meni vuosikatsastuksesta heittämällä läpi ilman natinoita.
« Viimeksi muokattu: 14.12.2010, 07:32:01 kirjoittanut kowalski »

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #2 : 24.11.2010, 18:42:09 »
Talven aikana olisi  tarkotus toteuttaa hieman erikoisempaa tekniikkaa ainakin näin volvofoorumien mittakaavalla. Projekti on vasta alkutekijöissä, mutta ainakun jotain tapahtuu niin ilmestyy kuvalinkki.
« Viimeksi muokattu: 19.02.2011, 14:33:57 kirjoittanut kowalski »

Poissa Huikkoster

  • VRCF Ry jäsen 2023
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5751
  • www.vrcf.fi
Vs: 242L
« Vastaus #3 : 25.11.2010, 00:03:28 »
Mitähän ihmettä? ???
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Morjenz

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 572
  • www.vrcf.fi
Vs: 242L
« Vastaus #4 : 26.11.2010, 14:42:55 »
Duppelturbiina? :)
-Homelompakko Racing Team-
-Astra GSi 16v -92 "Papaatti"-
14,60s / 151,64 km/h / 2,17s 60ft

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #5 : 26.11.2010, 15:39:20 »
Duppelturbiina? :)

No moro sen nyt paljasti.
« Viimeksi muokattu: 19.02.2011, 14:34:31 kirjoittanut kowalski »

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #6 : 08.12.2010, 17:22:51 »
Osat olisi nyt räplätty kasaan hukkaportti hässäkkää lukuunottamatta.
« Viimeksi muokattu: 19.12.2010, 13:33:50 kirjoittanut kowalski »

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #7 : 10.12.2010, 16:39:34 »
Kuvia lisätty.
« Viimeksi muokattu: 12.01.2011, 16:40:33 kirjoittanut kowalski »

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #8 : 18.12.2010, 17:13:21 »
Tänään tuli hieman soviteltua. Pelti ei mene kiinni.
« Viimeksi muokattu: 12.01.2011, 16:40:45 kirjoittanut kowalski »

Poissa Huikkoster

  • VRCF Ry jäsen 2023
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5751
  • www.vrcf.fi
Vs: 242L
« Vastaus #9 : 18.12.2010, 17:19:33 »
Eli rälläkää konepellille. Teho ei väisty ulkonäön eestä 8)
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #10 : 18.12.2010, 18:06:45 »
Eli rälläkää konepellille. Teho ei väisty ulkonäön eestä 8)

Juu tässä onkin nyt kaksi vaihtoehtoa, joko pitää takimmainen ahdin nykyisessä paikassa matalammalla, jolloin pelti saattaisi mennä kiinni taikka siirtää lähes päälekkäin ensimmäisen ahtimen kanssa. Tuolloin tulee varmasti reikä peltiin ja tuon takimmaisen ahtimen imupuoli olisi inhottavan lähellä ensmäisen pakopuolta.
« Viimeksi muokattu: 18.12.2010, 18:33:32 kirjoittanut kowalski »

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 242L
« Vastaus #11 : 18.12.2010, 20:48:43 »
Herää vain kysymys, eikös nuo ahdistimet pitäny olla samanlaisia keskenään? Miksi ihmeessä siis sarjaan kaksi samanlaista ahdistinta?
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #12 : 18.12.2010, 21:40:41 »
Herää vain kysymys, eikös nuo ahdistimet pitäny olla samanlaisia keskenään? Miksi ihmeessä siis sarjaan kaksi samanlaista ahdistinta?

Siis tuon ensimmäisenhän pitäisi olla minimaalisen ja jälkimmäisen maximaalisen kokoinen, jotta sarja-ahtamisen hyöty saavutettaisiin. Nyt on vain eri syistä käytettävä näitä ahtimia mitä omistan. Tulevaisuudessa olisi tarkoitus käyttää mitsun 13c ja holsetin hx50 kokoluokan ahtimia.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 242L
« Vastaus #13 : 19.12.2010, 01:08:27 »
Siis tuon ensimmäisenhän pitäisi olla minimaalisen ja jälkimmäisen maximaalisen kokoinen, jotta sarja-ahtamisen hyöty saavutettaisiin. Nyt on vain eri syistä käytettävä näitä ahtimia mitä omistan. Tulevaisuudessa olisi tarkoitus käyttää mitsun 13c ja holsetin hx50 kokoluokan ahtimia.
Niin, tarkennettakoon, että tuo eka kysymys koski sitä, että aiot asentaa kaksi samanlaista, ei sitä miten ne kuuluisi asentaa. Pahoitteluni huonosta muotoilusta.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #14 : 19.12.2010, 10:20:44 »
Niin, tarkennettakoon, että tuo eka kysymys koski sitä, että aiot asentaa kaksi samanlaista, ei sitä miten ne kuuluisi asentaa. Pahoitteluni huonosta muotoilusta.

Kyllä olet aivan oikeassa. Asennan siis kaksi kiina T3/4 toinen 50 ja toinen 60 A/R luvun omavaa ahdinta. Uskoisin tuolla systeemillä saavan enemmän paineita kun yhdellä. Toki pakopaineita tarkkailessa.

 

Autoracing  KL-varaosat