KL-varaosat  Race.fi

Äänestys

Mikä väri?

192 kalsarin sininen
53 (49.1%)
113 oranssi
38 (35.2%)
101 harmaa
17 (15.7%)

Äänestäjiä yhteensä: 107

242L

  • 105 Vastauksia
  • 38881 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa olli

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 383
  • www.vrcf.fi
Vs: 242 B19ATT
« Vastaus #75 : 30.04.2011, 11:19:29 »
Melkoinen putkihässäkkä :)

Ei muuta kuin voimia projektin loppuunviemiseen. Erittäin mielenkiintoinen härveli.

Poissa Morjenz

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 572
  • www.vrcf.fi
Vs: 242 B19ATT
« Vastaus #76 : 05.05.2011, 16:25:13 »


Ehkä härskein näkemäni viritelmä koskaan! Ei muutakun ströbän korvaat Megaruikkarilla, pari kiina pumppua ja yli 1000cc suuttimet kehiin, hukkaportin lisäät ja paineita kolmatta kiloa niin luulis liikahtavan :)

Joko on vahvempaa kellaria suunniteltu?
-Homelompakko Racing Team-
-Astra GSi 16v -92 "Papaatti"-
14,60s / 151,64 km/h / 2,17s 60ft

kowalski

  • Vieras
Vs: 242 B19ATT
« Vastaus #77 : 05.05.2011, 16:42:26 »
Ehkä härskein näkemäni viritelmä koskaan! Ei muutakun ströbän korvaat Megaruikkarilla, pari kiina pumppua ja yli 1000cc suuttimet kehiin, hukkaportin lisäät ja paineita kolmatta kiloa niin luulis liikahtavan :)

Joko on vahvempaa kellaria suunniteltu?

Ruikkarit, pumput ja 1600cc suuttimet tulee, kun on aikaa, rahaa ja taitoa. Hukkaportti on kyllä pakollinen römberillä ajettaessa ja sellainen hommataankin, kun pystytään. Ja mikäs ihme nyt B19a hajottais.

Poissa googe 2.0

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 388
  • www.vrcf.fi
Vs: 242L
« Vastaus #78 : 05.05.2011, 16:44:34 »
...asennusta jarruttaa tulopuolen ja öljynpaluu tiiviste sekä v-pata kun en tiedä mistä moiset voisi ostaa.

Pannan pitäisi olla 4,5"?
Täällä on jotain, mutta tuleeko tavarakin? http://store.fastcommerce.com/trucknbusclamps/v-band-clamps-99-ff8081811ba39277011c8b4bb1481c68-c.html

Ehkä täältä löytyisi tietoa varmimmin: http://www.holsetaftermarket.com/aftermarket/files/
Jos ei muuten, niin kysymällä sieltä.

En minä mitään turboista ymmärrä, mutta konehuone näyttää aika villiltä :buck2:.

Jos jotain ikävää kritiikkiä on tullut, niin eikös se nyt ole ihan oma asia minkälaista sitä värkkäilee. Jos joku on valmis näyttämään keskeneräisen tuhat tuntia värkkäämänsä laitoksen, niin eiköhän sitä nyt sen verran pidä kunnioittaa, että pitää negatiiviset mölyt mahassaan.
« Viimeksi muokattu: 06.05.2011, 07:46:55 kirjoittanut googe 2.0 »

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #79 : 07.05.2011, 21:30:14 »
Pannan pitäisi olla 4,5"?
Täällä on jotain, mutta tuleeko tavarakin? http://store.fastcommerce.com/trucknbusclamps/v-band-clamps-99-ff8081811ba39277011c8b4bb1481c68-c.html

Ehkä täältä löytyisi tietoa varmimmin: http://www.holsetaftermarket.com/aftermarket/files/
Jos ei muuten, niin kysymällä sieltä.

En minä mitään turboista ymmärrä, mutta konehuone näyttää aika villiltä :buck2:.

Jos jotain ikävää kritiikkiä on tullut, niin eikös se nyt ole ihan oma asia minkälaista sitä värkkäilee. Jos joku on valmis näyttämään keskeneräisen tuhat tuntia värkkäämänsä laitoksen, niin eiköhän sitä nyt sen verran pidä kunnioittaa, että pitää negatiiviset mölyt mahassaan.

Ilmeiseti se on tuo 4,5" mutta täytyy koittaa kahden pakoputkikiristäjän viritelmää jos sillä sis pitävän liitoksen.
Auto on nyt pakoputkea ja toista paineputkea vailla valmis.

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #80 : 10.05.2011, 10:35:01 »
Jos hommat menee niinkuin elokuvissa ajetaa huomenna ensimmäiset testit ilman pakoputkea.

Poissa napo

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 59
  • b21et 240
Vs: 242L
« Vastaus #81 : 10.05.2011, 12:11:36 »
Jos hommat menee niinkuin elokuvissa ajetaa huomenna ensimmäiset testit ilman pakoputkea.

Vaadin videokuvaa.

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #82 : 10.05.2011, 18:59:55 »
Vaadin videokuvaa.

Koitetaan ottaa pari pätkää.

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #83 : 11.05.2011, 22:31:34 »
Tänään käytiin hieman testailemassa ja koska ei ole vielä tuo ohituskanavan läpänohjain valmis niin piti ajaa joko läppä kiinni taikka läppä auki. Läppä kiinni kakkosella nousi ahdot saman tien yli 2bar niin ei viittinyt enempi kenkiä. Läppä auki ei ahdot noussu lainkaan edes nelosella lämä tiskissä motarilla. Kamera unohtus tietysti kotiin niin ei ole kuviakaan näyttää.

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #84 : 13.05.2011, 19:50:10 »
« Viimeksi muokattu: 02.06.2011, 22:00:57 kirjoittanut kowalski »

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: 242 B19ATT
« Vastaus #85 : 13.05.2011, 20:23:20 »
Aika hyvän näkönen scooppiviritelmä.
Jäitä housuun!

Poissa eccer

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 167
  • www.vrcf.fi
Vs: 242 B19ATT
« Vastaus #86 : 13.05.2011, 20:25:00 »
Aikamoinen härdelli  :pomo: 
Volvo V70 Passion D2

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #87 : 14.05.2011, 20:41:32 »
Noniin kauan sitä hauskuutta kestikin. Tein tänää pakoputken ja vesilinjat uusiksi. Sitten lähin koeajolle ja ensimmäisen kiihdytyksen jälkeen kakkosvaihteella lähti lämmöt kipumaan yli punarajan. Ajoin tien sivuun ja apulaitehihnan kiristyspultti oli lentänyt jonnekkin ja vesipumppu ei pyörinyt. Ajoin siitä varovasti pienissä pätkissä takaisin tallille kun olin lähellä. Tallilla pistin uuden pultin ja täytin paisarin. Uudella koeajolla sama juttu lämmöt lähti kohti kattoa vaikka vesipumppu pyöri ja alavesiletku oli täysin kylmä. Ajoin takaisin tallille ja öljykorkin huohotinputkesta oli ampunut valkoista mälliä konepellin täyteen. Eli palokose pahvi sitten ja paloiko se se siitä kiihdytyksestä vai vesipumpun pyörimättömyydestä en tiedä, mutta kyllä vituttaa kun juuri sai paketi kasaan

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #88 : 15.05.2011, 16:27:06 »
Nyt on uusi Goetze tilattu ja jos ens vkl sais vaihdettua.

kowalski

  • Vieras
Vs: 242L
« Vastaus #89 : 28.05.2011, 14:38:18 »
On se nyt muoviämpäri eilen vaihdoin pahvin ja pistin koneen läjään, mutta ei käynnistynyt. Tarkistin jaon, väliakselin ja nokan asennon. Vaihdoin tulpat ja vahvan kipinän antoi. Myös bensaa tuli ja ei edes luvannut. Ja tänään piti vielä mennä artukaiseten radalle.com tapahtumaan vetäseen 1/8 maili.

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo