RallyBaron  Samppasport

740 TIC -89 (Omistaja vaihtunut)

  • 31 Vastauksia
  • 10902 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 740 TIC -89 Alustan suunnittelua
« Vastaus #15 : 05.08.2011, 22:52:13 »
Joo siis tuo on näemmä jäänyt sanomatta että tähän tuli viime vuoden puolella laitettua 200 sarjalaisen kaasut eteen ja pätkityt lesjöt = Ei nappaa
Ne saa mennä leimaamisen ajan  :buck2:
Ja juu Inlinefour sultahan mä vissii jonku takaoven hain ???
Hamina ! Ehkä mariaanienhauta ei olekkaan maailman syvin paikka  :2funny:
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 740 TIC -89 Alustan suunnittelua
« Vastaus #16 : 08.08.2011, 00:37:46 »
Tuli tänään nypläiltyä tuo vehke nippuun kun vaihdoin moottorin lämpötila anturin. Lähti käymään ja kävi tyhjäkäyntiä ihan hyvin mutku koski kaasuun ni rupes röpeltää ja sit hokasin et sieltähän on bensa finaalissa.. Kävin hakee lisää ja sit rupes sataa vettä ni laski inspiraatio samantien.. Joutuu pihalla puljailee tota ku tallissa ei oo tilaa..

Onkos muuten Lh 2.4 se pienempi ohajin boksi aina "guld box" jos se on kiiltävä ? Kun ei oo tota Lh tietämystä sen vertaa  :o Kun tuo Lh minkä hain ni molemmat boksit on kiiltaviä ja sen pienemmän 3 vikaa numeroa on 176..
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa Sjtv

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 666
  • PRV is lifestyle <3
Vs: 740 TIC -89 Alustan suunnittelua
« Vastaus #17 : 08.08.2011, 05:31:49 »
Se on kultaloota jos se on kullan värinen, erittäin helppo tunnistus siis.
745,745,765,945,XC70,Raksapaku

"Vehkeiden epäluotettavuus on suoraan suhteessa siihen kuinka paljon niissä on itsetehtyjä, muista autoista otettuja, kuorma-auton tai virityskäyttöön tarkoitettuja osia."

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 740 TIC -89 Alustan suunnittelua
« Vastaus #18 : 08.08.2011, 13:04:39 »
Tämä harvinaisen selvä. Jotain kuvia vois koittaa tänään laittaa tuonne bukettiin..
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 740 TIC -89 Alustan suunnittelua
« Vastaus #19 : 08.08.2011, 18:03:42 »
Nyt toimii aivan täydellisen samalla tavalla kuin ennen mutta kytkin luistelee omiaan aika pahasti  ::)
Paitsi kun tasa kaasulla köröttelee niin hitusen röpeltää... Ei haise enään raaka bensa ja käy jopa tasaisesti tyhjäkäyntiä.
Dumppi pitää myös putsata kun jumittaa hieman auki..
Jää reikien hitsailu ja putken muokkaus ensi viikonloppuun... Kun joutuu palaamaan haminaan   :idiot2:
akku on myös sanonut sopimuksensa irti seisomisen aikana  :'( Ei pidä enää virtaa ollenkaan sisällä....
« Viimeksi muokattu: 08.08.2011, 18:06:47 kirjoittanut räkänokka »
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa _hape

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 339
  • www.vrcf.fi
Vs: 740 TIC -89 Alustan suunnittelua
« Vastaus #20 : 08.08.2011, 20:18:37 »
heitä ne dumpit pois sieltä sotkemasta. häviää röpötykset justiinsa ;)

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 740 TIC -89 *menee HERMOT*
« Vastaus #21 : 13.08.2011, 21:24:20 »
NYT on menny hermot toho kotteroo ! Se siis toimi viikko sitten niinku sen kuuluuki eli ei kulkenu ylimääräsiä bensamääriä..
Tänään kun yritin sitä käyntiin ni ei ensin sanonu mitää. Kävin keittää kahvit ja menin takas ni kettujen kettu samat oireet taas.
Eli bensaa kulkee iha p*rkeleesti liikaa eikä suostu toimimaan alle 3000 rpm.
Jos jotain kiinnostaa tällänen laitos ilman ahdinta, välärii ja putkee nii voin luopua !!
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa Greycap

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1180
Vs: 740 TIC -89 *menee HERMOT*
« Vastaus #22 : 13.08.2011, 22:05:37 »
Kyllähän nuo viimeisimmät oireet pahasti ilmamassamittariin viittaisi, kun isän Saabista petti LH 2.4:n IMM siinä ei saanut laskea kierroksia liikennevaloissakaan paljon alle kolmen tonnin ettei sammunut siihen ja bensankulutus oli tosiaan jotain aika jännää kun meni kartoilla eikä mitatuilla seoksilla.

hevonen

  • Vieras
Vs: 740 TIC -89 *menee HERMOT*
« Vastaus #23 : 13.08.2011, 23:22:14 »
Joo, tossahan on ilmamäärämittari. Se kissanluukku joka mittaa vaan ilmavirtaa, muut anturit päättelee ilman lämpötilan ennen ja jälkeen coolerin. Motikkahan ei sitten mittaa mitään seoksia, se antaa vaan bensaa ja toivoo että sitä on tarpeeksi. :idiot2:

räkänokka: ketäpä kiinnostaa tuo laitos ilman ahdinta, väläriä ja putkea... Sehän on vajavainen vapari. Tai ehkä joku haluaa alakerran?

Meinaan kun ei noita ehjiäkään tahdo saada enää kaupaksi.(motikka)
« Viimeksi muokattu: 13.08.2011, 23:27:10 kirjoittanut hevonen »

Poissa 252R

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 479
  • v70 TDI-99 and volvo 940 2.3tic
Vs: 740 TIC -89 *menee HERMOT*
« Vastaus #24 : 13.08.2011, 23:41:21 »
niin no, ootko varmasti kattonu ettei dumppi ole koko ajan hieman raollaan? ja kaikki putket ja letkut paikallaan?
LH&ostrich

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 740 TIC -89 *menee HERMOT*
« Vastaus #25 : 14.08.2011, 10:11:38 »
Putket ja letkut ja muut on katottu et on kiinni eikä vuoda. Ja dumppi ei ole koko aikaa auki.
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 740 TIC -89 *En luovuta*
« Vastaus #26 : 14.08.2011, 18:32:36 »
Pää nollattu eilen ja motivaatio darrassa räpelletty.
Vaihdoin immun ja taas rokkaa. Saa nähä mitä se sanoo seuraavilla lomilla parin viikon päästä..
En luovukkaan tuosta vielä. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä  :D
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 740 TIC -89
« Vastaus #27 : 25.08.2011, 18:32:41 »
Vaikka tuo nyt onkin tuolla nettiautossa myynnissä niin se ei tarkoita sitä että se olisi unohdettu..
Ihan normaalisti sitä tullaan korjailemaan sillä aikaa leima kuntoon..
Eli jos tuo ei toimi niinkuin kuuluu niin viikonloppuna lähtee johtosarja irti taas ja tarkistaa ettei se sittenkin olis niistä johdoista kiinni.. Viimeksi kun tuo oli käynnissä ja pienen lenkin sillä heitin ni ihan täyttä varmuutta ei toiminnasta saanut, kun piti lähteä kohti ympyrä kaupunkia. Ja nyt on taas pari viikkoa tullut motivaatiota keräiltyä täällä suomen suurimmassa illuusio opistossa..
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 740 TIC -89
« Vastaus #28 : 27.08.2011, 14:18:59 »
Empäs paljoa vaihtelekkaan johtosarjaa  :(
Otin eilen vanhat johdot pois ja rupesin vertailemaan vm -87 johtoihin ni noihan on ihan erilaiset... Vanhemmissa johdoissa kulkee sellaisiakin johtoja joita tuossa mun kulkineessa ei edes ole  :idiot2:
Ja avaimetkin unohtui haminaan ni ei paljoo edes sitte kokeilla et pelaako vaik jotain ropeltaiski...
Pistää vastaan aika hyvin    :-\
Noh pitää mittailla nuo omat johdot et kulkeeko niistä virta läpi...
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

Poissa räkänokka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 544
  • Mäntsälän moottori tärväämö - MMT #1
Vs: 740 TIC -89
« Vastaus #29 : 01.09.2011, 02:15:22 »
Laitoin tänään tai siis eilen vanhan johtosarjan takaisin ja siirsin akun takaisin keulille sekä vedin suuttimien maadoituksen akun miinukselta.
Ainakin tuossa paikallaan kun käytteli ni tuntu toimivan normaalisti eikä haissut bensa. Paitsi kun laitto lastutetun boxin kiinni  ;D
Vaihdoin myös 4 sylinterin suuttimen liittimen ja osan johtoja kun toinen johdoista on ollut hieman heikko pysymään liittimessä sille tarkoitetulla paikalla.
Oli myös irronnut viime lomien taisteluissa ecun kannakkeeseen tulevien maadoitus johtojen liitin systeemi ni kiinnitin senkin takaisin runkoon.
Saas nähdä mitä seuraava päivä tuo tullessaan...
Suunnittelun yksinkertaisuus korostaa rakennelman luovuutta.
"Teoriassa se mutteri kyllä pyörii, mut käytännössä se on ruosteessa"

 

RallyBaron  Samppasport