Carcom Oy  Ateho

Kuka olet?

  • 634 Vastauksia
  • 288856 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa Sinttuuri

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 48
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #150 : 05.12.2010, 19:42:58 »
Kaivattiinkos täällä insinöörejä  ;D

Tässä ilmoittautuu yksi IT-insinööri, osaamisalue tarkemmin sulautetut järjestelmät ja töissä tällä hetkellä tämän kylän tietohallinnossa vielä hetken aikaa. Etunimi on Jani ja loput nimikirjaimet A.T.S. Volvokasvatus on saatu pienestä pitäen ja taitaa se Lapin reissukin, jolla tämä poika meni isän mukana pohjoiseen ja äidin mukana takas etelään, olla aikanaan tehty Volvolla. Somerolla asustelen ja Ceellä ajelen, aiemmin ollut 1 Civic, 1 Taunus, 3 Corollaa ja 1 142. Volvo on aina ollut mielessä, vaikka pidemmän aikaa olinkin pakotettu ajelemaan halvemmilla autoilla. Lisäksi rikastumista on odottamassa PV544 projekti. Landiassa samalla nimimerkillä olen tyhmiä kysellyt ja samaa tulen varmuudella harrastamaan täälläkin.

Ai niin, ja poikamies olen vielä ainakin  ::)
C70 T5 -99
PV544 -64 projekti

Poissa estate

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1421
  • Lahajattomat reenaa
    • ahtua.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #151 : 05.12.2010, 20:28:09 »
Lisää insinöörejä vissiin kaivattiin ;D täydennetään porukkaa rakennusinsinöörillä.
Sama estate kun landiassakin. Vapaa poikamies ;), ikää on kertynyt 33, kotipaikka Ähtäri mutta viikot töissä Perhossa. Harrastuksena autourheilu ja etenkin jokamiesluokka sekä jossakin määrin kalastus ja metsästys. Kuvat on yleensä kivoja, mutta alla olevaan olisi varmaan hyvä laittaa joku varoitus ;D
Jeep Grand Cherokee 3.0 CDR
Citroen C5
Paljo on kalustoo käsien kautta kulkenu

Poissa kempula

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 394
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #152 : 05.12.2010, 21:05:06 »
Samalla nimimerkillä tuli pyörittyä landiassa. Ikää alkaa kohtapuoliin olla 20v. ja kajaanissa asustelen tätä nykyä. Metsäkonetta ajelen työkseni.
Audi A4 2.0TFSI quattro -06
Entiset:S60, 940 turbo, 740, 740

Poissa The_OttoB

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2389
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #153 : 05.12.2010, 21:22:39 »
Olen The_OttoB. Sama kuin ottoB landella eiku landiassa. Tämä on up-greidattu nicki.  Rakennan ja suunnittelen työkseni koemoottoreita, diesel ja bensa ynnä viina. Vapaa-aikana tykkään leikkiä Legoilla ja urheilla.
1000 LH-miestä puhuu autonsa lastuttamisesta ja niistä 100 saa ostettua lastun. 10 polttaa omansa. Vain yksi on nopein. Kaksitoista.

Poissa miku_s

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 49
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #154 : 05.12.2010, 21:31:36 »
Moro samalla nimimerkillä olin landiassa. Asun Pohjois-karjalassa Juuan Ahmovaarassa. Mettä koneella liekin leivän eteen. Ikää rapiat 25.
Ja kulkimena 850 awd
v40 t4

Poissa ppulkkin

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 5
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #155 : 06.12.2010, 00:12:38 »
Heitänpäs tännekkin tämän esittelyni jonka Landiaan kirjotin...

Länsirannikolta ilmoittautuu tuore ensimmäisen Volvon omistaja. Siitä asti kyllä Volvoilla
oon ajellu kun kortin sain, mutta nyt ensimmäinen oma alla. Vanhempani siis ovat Volvoilla
ajelleet jo ennen minun syntymääni, joten suurimman osan suomesta olen nähnyt Volvossa
istuen jo vaahtosammuttimen kokoisena. Ensimmäiset autot, jotka minulla olivat käytössä
olivat 240 GL (oiskohan vm 84 ollu) ja 940 GLi Aut. vm 94.

Omat edelliset autoni ovat olleet enimmäkseen japseja, tarkemmin sanottuna Subaruita, joihin
nuorempana haksahdin lähinnä erikoisuuden ja nelivetoisuuden takia. Muillakin katiskoilla on
tullut vuosien mittaan ajettua, mutta veri veti oikean Auton puikkoihin.

Nyt siis alla V70 2.5T AWD, jossa geartronicit, RTI:t ja muut vermeet. Tavoitteena hyvää pitoa
ja kovaa ajoa hamaan tulevaisuuteen. Volvoon päädyimme vaimoni kanssa enimmäkseen
siksi, että turvallisuusnäkökohta oli päällimmäisenä mielessä perheautoa valitessamme. Puolisoni
luonnollisesti piti huolta siitä, että ulkonäkö ja väri ovat hänelle mieleen ja minä puolestani koitin
parhaani mukaan määritellä tekniset kriteerit optimaalisiksi meille. Volvon ulkonäöstä meillä on kyllä
ollut pitkät keskustelut, joissa puolisoni on ollut lähes poikkeuksetta sitä mieltä, että muut autot
ovat paremmin muotoiltuja. Nykyään hän on kuulemma tosin jo tykästynyt Volvonkin muotoiluun.
Ja menihän siihen melkein kaksi viikkoa :)

Palkkatyötä teen nörttipuolella kaupungin hommissa. Vaimoni on hoitoalalla. Itseni, puolisoni ja poikamme
lisäksi perheeseeni kuuluu tällä hetkellä pienen eläintarhan verran karvakamuja, eli kaksi kissaa ja koira.

Foorumille tulin etsiskelemään muuta Volvoilusta kiinnostunutta väkeä juttukavereiksi ja myös tarpeen
tullen tueksi ja turvaksi, mikäli nyt sattuisi että perhesportti tekee sellaiset temput, että omat tiedot
ja taidot loppuu kesken.

Tässäpä nämä tärkeimmät.

Moro vaan kaikille uusille ja vanhoille tuttavuuksille :)
V70 2.5T AWD Geartronic '03

Poissa Roki

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 92
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #156 : 06.12.2010, 04:12:36 »
Uusi foorumi, ja oma identiteetti. Landiassa olikin outo olo. 34-vuotias äänentoiston sekatyömies itäisestä Suomesta. Itse ajelen enimmäkseen tuollaista olympiarenkain koristeltua kulkuneuvoa, mutta pihassa seisovan Volvon ongelmat ovat yleensä minun ongelmiani.
V70 2.5D -00

Poissa jii_pee

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 190
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #157 : 06.12.2010, 10:01:35 »
Sama naama ja sama nicci landian puolelta mulla.
Joensuusta ja tuo yksi 70:nen löytyy pihasta. Autot harrastuksena nykyään vähemmällä, kun ne molemmat on omaan silmään valmiita.  Niille saa riittää säännöllinen ulkoilutus. Kesäisin ajan vie harrastuspuolella paintball.
volvo V70 2001

Poissa Rusakko

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2996
  • Nautin autoni kulmikkaina ja naiseni kurvikkaana
    • Vesan Volvo-sivut
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #158 : 06.12.2010, 11:04:19 »
Nicki ei vaihtunut. Eli samalla mennään. Tampereella vaikuttava 25v polttoainekuski. Kalustoa tällä hetkellä V70R -98, 960 -92 ja 240 turbo -88..
Viimeinen jonkun näköinen rojekti. Valmistuu EHKÄ joskus.
V70R FWD Manual -98,     V70R AWD Automatic -00,  740 B6304 Manual -87,      240 16v turbo Manual -88

Poissa Rudi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 106
  • Kesällä 740 ja TT600R
    • www.theyoungers.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #159 : 07.12.2010, 01:03:00 »
Landiastakin tuttu Rudi.

Vantaalaistunut volvoilija ja foorumeilla jutustan mielelläni takavetokalustosta erityisesti 700-sarja lähellä sydäntä.

Töissä tulee käytyä ja vapaa-aika kuluu soittoharrastuksen ja muun ajankulun merkeissä.

www.theyoungers.fi, tuolta voi käydä ihmettelemässä bänditouhuja ja tuolta volvotouhuja -> http://s91.photobucket.com/albums/k281/RollinRudi/740%20projekti/

"Ei taidolla vaan tuurilla..."

Poissa cmalino

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 89
  • ٩(͡๏̯͡๏)۶
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #160 : 07.12.2010, 10:52:01 »
Kuten aika moni muukin, siirryin tänne Landian puolelta samalla nickillä. Oikeassa elämässä olen Christian Malino, 32v. tutkahörhö ja asustelen Vantaalla perheeni kanssa. Perheeseen kuuluu pari lasta, vaimoke (melkein jo naimisissa...), sekä pari kissaa (Turbo ja Naukkis  :D) ja Chinchilla. Nykyinen kulkine on -99 Volvo S80 T6, joka korvasi pari kuukautta sitten hirvikolarin seurauksena lunariin menneen -00 S80 2.4:n. Nyt ennättää jo liikenteen mukaan  ;)  Nurkista löytyy myös -00 Jeep Cherokee ja -76 Dodge Ramcharger, jotka on melko pitkälti pyhitetty maastoautoilulle. Kumpikin on kuitenkin ihan katurekisterissä ja Jeeppi palveli myös päivittäisenä kulkineena ennen Volvon hankintaa... Ihan neitsyt en Volvoiluun ole, vaan eka Volvoni (-03 S40 2.0T) tuli Suomeen Kosovon reissun tuliaisina keväällä -04. Tuota pidin karenssiajan ja sitten välissä oli pari muuta autoa ennen nykyistä Volvoa.

Työkalut pysyy kädessä ja itse kyllä hoidan hoidan lähes kaikki auton turailut ja huollot. Tallia/hallia ei valitettavasti ainakaan vielä ole joten pihalla askarrellaan  ::)

Naaman voi tulla tarkistamaan pk-seudun landia-kahvitteluihin, joihin olen aina yrittänyt duunista tullessa ennättää...
Nykyinen sotaratsu C30 D2 R-Design -12
Entiset Volvot: V70 2.5T -97 / S80 T6 -99 / S80 2.4 -00 / S40 2.0T -03

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #161 : 07.12.2010, 11:54:05 »
Moro  :hello:

Hei vaan täälläkin :hello:

Ja sitten vähän itestäkin tänne. Elikkä vuonna -91 syntynyt miehenalku täältä Vaasan läheisyydestä, Tervajoelta. Yksin asustelen kahden kissan kanssa, nainenkin tapaa välillä täällä asustella. Tottelen myös nimeä Toni, sukunimi jääköön mysteeriksi. (Joka sekin selviää sähköpostista)

Kolmas volvo menossa, edelliset selviää allekirjoituksesta, ja entinen CEE löytyy perheestä edelleen, oma kulkine tämä 850, jolla olisi tarkoitus vielä hyvän matkaa ajella.

Tätä rumaa naamaa mahdollisuus bongata Vaasan sekä Seinäjoen miiteissä.

Siinäpä oleellisimmat.

EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Ron_i

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 29
  • oo
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #162 : 07.12.2010, 19:19:41 »
landiasta sitä kans tänne siirryttiin  8)

elikkäs -92 syntyny "miehen alku" seinäjoelta/jalasjärveltä, nimi selviää aikas helposti nimimerkistä , tällä hetkellä vielä vanhempien luona asustelen mutta tammikuussa armeijaan jonka jälkeen omaa kämppää tarkotus ettiskellä. Ammattihan on maanrakennuskoneenkuljettaja  ;D ja jokkista tulee kesät ajeltua ja talvet menee tallissa noita romuja rassatessa ja uusia rakentaessa  8). Lähinnä Volvoilla ja Volvo koneisilla kalustoilla tulee ajeltua mutta on sitä muitakin koitettu  :idiot2:

eipä mulla muuta tähän hätään  :hello:
Volvo POWER!

Poissa J-VP

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 161
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #163 : 07.12.2010, 21:48:40 »
Se sama tyyppi Mikkelistä, oman tiensä kulkija  :pomo:

Paikasta A paikkaan B mennään Volvo 960 II 2,5 manuskalla.
S70 2,4 20V man 2000
Ex 960 II 2,5 man 1995

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #164 : 07.12.2010, 21:53:16 »
Se sama tyyppi Mikkelistä, oman tiensä kulkija  :pomo:

Yksi välilyönti vaan on tipahtanut nimimerkistä pois.... :)

Tervetuloa vaan! -H-
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy