Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Kuka olet?

  • 634 Vastauksia
  • 288893 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mennis

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 37
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #285 : 17.12.2011, 01:50:21 »
Elikka vastikää vasta liityin tänne.. Mutta oon Pirjo-Riitta "Pirkkis" ja Xupon parempi puolisko(paremmasta tiiä mutta väliäkö sillä)
Elukka ku elukka kelpaa.

Poissa Rahtari84

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 222
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #286 : 17.12.2011, 10:03:22 »
Tässä vähän lyhykäisesti esittelyä: Jarkko on etunimi mutta jakeksi kait nuo kutsuu. Ajoneuvoasentajan koulutus tuli hankittua vuosituhannen alussa. Mutta leivän pöytään tuo R580 Scania tällähetkellä. Ikää on kertynyt huimat 27v ja perheeseen kuuluu vaimo ja kaksi tyttöä. Oulusta on tullut rovaniemelle muutettua ja ehkä vielä jossakin välissä tulee palattua ouluun takasin sen aika sitten joskus näyttää. Tuo nykyinen volvo on järjestyksessän viides volvo. Ja ennen volvoa tuli honda,toyota,peugeot,opel ja volkkari tutuksi.
Ja tämä sama nimmari löytyy landias:ta ja kuin myös tuolta toiselta volvosivustolta finns:iltä.
Arvoisat kansalaiset, tunnelin päässä näkyvä valo on päätetty sammuttaa kustannussyistä.

Poissa kempula

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 394
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #287 : 18.12.2011, 15:01:26 »
Samalla nimimerkillä olin landiassa. Ikää kohta 21 ja kajaanissa tulee nykyään asusteltua. Työkseni ajelen hakkuukonetta. Kaksi 740:iä ollut(tai on ne vieläki) ja kuukausi pari takaperin hommasin 940 turbon. Kaikki olleet sellaisia käyttö- ja harrasteautoja samanaikaisesti.
Audi A4 2.0TFSI quattro -06
Entiset:S60, 940 turbo, 740, 740

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #288 : 18.12.2011, 15:42:47 »
Se on Järvinen kouvolasta.
Trollaus on parasta mitä tiedän, heti Volvojen jälkeen.  :idiot2:
 (Jotkut ehkä jo huomanneetkin.)
Asia topikeissa puhun kuitenkin vain asiaa.

Poissa Mursu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1175
  • Näyttää siltä että ei hyvältä näytä
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #289 : 18.12.2011, 19:07:30 »
Mursu vaan O.o

Poissa Teemu-

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2468
  • Kantti on kaunista.
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #290 : 19.12.2011, 13:49:05 »
Teemu - 1.1.1993 / Imatra

Jaloissa pyörii kaks kissaa, emäntä ja poika Niilo, kovasti tekemässä siirtymistä volvoharrastukseen hänkin.

Sekatyömies, kuorma-autosta traktorin rattiin ja kaivinkoneeseen.

Harrastuksia pienoismallit tänä päivänä, yks volvo ja Almera omistuksessa.
« Viimeksi muokattu: 03.11.2016, 18:59:14 kirjoittanut Teemu- »

Volvo745D

  • Vieras
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #291 : 10.01.2012, 19:11:33 »
Elikkä mä oon Lauri 18v Pieksämäeltä (spänkhill, beathill) mikä se on kansankielellä.... Opiskelen viimestä vuotta logistiikkapuolella, eli kuljetuspuolelle suuntautuminen :) BC kortti löytyy ja kohta BECE.
Autohistoriaa ei paljoa, koska kortti on kerennyt olla vasta puolisen vuotta. Ensimmäisenä D24 seitenneliskynppi, ja kuukausi sen omistamisen jälkeen vaihtui 850tdi:hin. Molemmat olluna pakuja budjetin takia.  :2funny:
Lyhytpinnainen toisinaan vaikeasti selvää otettava yrmylä Savosta lyhennettynä.

Poissa Tuomas-89

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2369
  • Miekka Kirves Hakku Lapio
    • V70 D5 -04
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #292 : 10.01.2012, 19:35:12 »
Moi olen Tuomas :) olen Vammalan seudulta kotoisin, Olen koulutukseltani levyseppä-hitsaaja mutta en oo alan hommia pahemmin tehnyt koska tuntuu olevan peukalo keskellä kämmentä liian usein  :D autoina/kulkuneuvoina on ollut vw jetta frail 91. toisena autona oli peugeot 205 green 89 josta rakentelin ralliauton näköistä vehjettä :D. 3 auto oli nissan sunny 89 ehti oleen 1kk omistuksessani kun myin pois. 4 autona sain isältäni volvo 855 jolla ajoin 2v (myytävänä) 5 autona nykyään V70 mk1 :) ja jos olen kärryillä pysynyt niin 8 volvo tässä perheessä :D

Niin ja ammattini on autofixsari ja teen huittisissa fixsaushommia nyt toistaiseksi. eipä kai täs muuta  :)

Volvo Pro & iCarsoft i906 Volvo vikakoodinlukua Ylöjärvi-Tre sarankulman alueella

Poissa svart

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 255
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #293 : 10.01.2012, 21:46:18 »
Moro. Yhdeksän perättäisen fjoordin ennen tätä, ym. merkkejä siin sivus ja aiemmin, niin koittanut ekaa volvoo nyt kesäst saakka ohjastaa joensuun seudulla pää asiassa pyörien. Työkseen rakentelen hiukka isompia kulkuneuvoja.
V70 D5 AWD Summum A -08

Poissa kempula

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 394
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #294 : 10.01.2012, 21:58:21 »
Moro. Yhdeksän perättäisen fjoordin ennen tätä, ym. merkkejä siin sivus ja aiemmin, niin koittanut ekaa volvoo nyt kesäst saakka ohjastaa joensuun seudulla pää asiassa pyörien. Työkseen rakentelen hiukka isompia kulkuneuvoja.

John Deere?
Audi A4 2.0TFSI quattro -06
Entiset:S60, 940 turbo, 740, 740

Poissa ninnu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 9
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #295 : 13.02.2012, 00:14:30 »
Noo kaise häätyy itekki esitellä itteni, elikkä oon Niina ja kohta täyttelen 19-vuotta :) 2-vuotta kävin logistiikkaa ja nytte pidän välivuoden ja oon väliaikasesti töissä. Syksyllä tuasen kouluun jatkamaan kyseinen ala loppuun. Pohjois-savossa asustelen, kuopion ja varkauden "välissä". Autoja on kerenny olemaan jo muutama, golf mk2 TD 1,6 ja 2,1l ylikkoon porattu sierra. Volovoihin tuli varmaan virallisesti hurahettua sillo ku tuli hankittua tuo s60 ja ku kuitenki jokasella meijän perheenjäseneltä löytyy volovo  :D

eipä tässä kai muuta ihimeellisempää.

Volvo S60 2.5T AWD GearTronic -06

Poissa JoJio

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 30
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #296 : 13.02.2012, 01:26:05 »
Moro. Aikoinaan tuli jo landian puolella lueskeltua volvoista. Tämmönen nettifoorumi selailia kun on. Elikkä Teemuks kutsutaan harvoin, 26vuotta tuli viime vuonna mittariin. Jyväskylän seudulla tulee pääasiassa vaikutettua. Autoja ei ikään nähden ole vielä ollut kai yhtää, eli kortin saatua ascona b, toyota (horolla), vectra b ja nyt viimisenä tuo astra g. Volvo kuume on ajoittain kova, mutta onneks rahatilanne pitää toisaseksi ooppelissa  :-\ Mutta seuraavaksi kai se volvo toivottavattavasti tulee. Enemmän tykkään lukee foorumia, kun kirjotella, ei asiantuntian vinkkelistä  :hg:
Astra g '02 mut ehkä seuraavaks volvo.

Poissa volvo nro 5

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 86
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #297 : 15.04.2012, 19:30:32 »
Löysin tämänki nyt missä voi kohteliaasti esitellä ittensä. Elikkä uuesta naamasta tällä, tai yleensäkään millään foorumilla on nyt kyse. Nimimerkin volvo nro 5 takaa löytyy 39 vuotias äijänjäärä. Niinku varmaan nimimerkistä kouluja käyneemmät hoksaa niin tämä nykyinen auto ei ole eka Volvo, edellisestä on kyllä jo aikaa ymmyrkäinen vuosikymmen. Alkuihastus Volvoihin lähti liikkeelle parikymmentä vuotta sitten ajokortti-iän nurkilla. Silloisella appiukkokokelaalla, nykyisellä appiukolla oli 240. Se tuntu paremmalta jostki syystä ku minun -79 Cherry jonka ainaki pari foorumilaista muistaa  :2funny:. Vaimon velipojilla on Volvoja edelleen, muutamalla elämäntapa.

Tulen keltanokkasena uusiovolvoilijana varmasti kyselemään joskus hölmöjä täällä. Ja varmaan minua joskus joutuu opastamaan foorumin käytössäki ku ei ole koskaan millään foorumeilla tullu oltua osallistujana. Kiitän jo nöyrästi etukäteen ja häpeän syvästi tulevia hölmöilyjäni  :-[ ;D

Perhettäni elätän tekemällä töitä rakennusalalla pitkin pohjoismaita toiveikkaana että lantti silloin toinen tällöin liikenee Volvon ylläpitoon S*. Harrastuksista tärkeimpiä on metsästys, kalastus,metsästyskoirat (kksaksanseisoja, suomenajokoira ja mitääntekemätön pystykorva), maastopyöräily ja paljon pyörin vapaalla lasten harrastuksissa esim. jalkkisjoukkueessa huoltajana, temppupyörien korjaajana, punttisalillaki käyn rimpuilemassa koneissa joskusharvoin ku vanhin poika pyytää isipappaa mukaan. Vapaa-ajassa ei ole muuta ongelmaa ku sitä on joskus jaettu liian vähän.

Elikkä ukolla on kaikki hyvin, on vaimo, lapsia, koti, harrastuksia, saa asua lapissa ja pihassa taas Volvo  ;)
« Viimeksi muokattu: 07.02.2016, 17:53:13 kirjoittanut volvo nro 5 »
Paljon näitä on tehty, mutta harvoin ne on onnistunu...

Poissa Jaska_a@hotmail.fi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 124
  • Lightweight Amazon -66
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #298 : 18.04.2012, 17:13:31 »
Moi!

Olen 31 vuotias pojankloppi pohjis-pohjanmaalta. Samalla nimimerkillä kirjoittaa myös isäni. joka on jo kuuskymppinen.
Mutta kyllä hänelläkin miggi ja rälläkkä kädesssä pysyvät, hyvinkin.

Eli kirjoitetaan samalla nimimerkillä, koska meillä on yhteinen projekti, tämä keveä amazoni.
Volvoja on ollut käyttöautoinakin niin kauan kuin muistan. Mutta nyt meillä on vectra käyttöautona, ihan vain sen takia, koska
se vie jonkun litran vähemmän bensaa per 100km.

Työkseni teen samaa, kuin harrastuksenakin. Elikäs isälläni ja mulla on yhteinen firma, teemme kaarien, helmojen yms. vaihtoja, sekä maalataan autoja. Olen tavallaan sopimuskorjaaja, koska laitetaan yhdessä erään autoliikkeen vaihtoautoja.
Töitä on niin paljon kuin mahdollista tehdä. Meillä on ihan vähän aikaa ollut pystyssä tämä pulju. Vasta pari viikkoa sitten autokauppias otti yhteyttä ja kysyi voidaanko fixata. Meinas ettei ole kunnon tekijöitä.

Esim. nyt laitetaan yhta transittia, niin siihen oli vuosi sitten yks firma vaihtenaut helmat. Niin, oli vaan pisteillä hitsannut limisauman 10cm väliin pisteitä. Sitten vaan ilman muita tököttejä massaa päälle. Vuodesssa ruostui.

Itse voin taata tekemilleni autoille 3v takuun. Kyllähän nämä yleensä kestää sen kymmenen vuotta, mut joku voi olla niin hankala, ettei ihan kaikille uskalla 10v takuuta antaa...  :D

Itse tehdään kunnon puskusaumat, osaamme venyttää ja kutistaa peltiä. Sekä tietotaitoa on maalaushommissa yms.
Lähinnä isännällä, itse en ole laittanut viela, kun ehkä kymmenkunta autoa, ukko on laittanut sata.
Nyt sillä on jopa semmoiset lääkkeet, et pystyy tekemään. Kun hää oli eläkkeellä selän takia.
Tuo on ollu autopuolen opettajana, tehny hommia saksassa asti yms. eli kokemusta on hemmetisti.
Rouskii oxycontineja kaks päivässä, niin ei kuulemma ole kipeä, ja hyvinhaän tuo hitsaa.

Pitää lopettaa mainostaminen. Mutta en kerro mitään yhteystietoja, muutenkin on työtä hitosti.
Mietin vähän tuota yhteistyökumppanuushommaakin.
Kokemusta on, tosin siitä on 15v, kun viimeksi autoa hitsasin ja maalailin.

Poissa Jaska_a@hotmail.fi

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 124
  • Lightweight Amazon -66
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #299 : 18.04.2012, 17:19:08 »
Kaikki työkalutkin on suurinpirtein, tosin pitää ostaa uus vinku, uus epäkeskis, ja uus pitkä höylä(entinen falskaa ilmaa aivan hulluna), muuten kyllä lähtee. tässä voi käyttää jo valmiita suikkuja, mutta hiekkapaperirullasta voi ihan hyvin leikata sopivan mittasia paljoa, saapahan sopivaa karekeuttakin. Ja tulee halvemmaksikin.

Meni taas jaaritttelun puolelle, sorii.

-Jusu
Kokemusta on, tosin siitä on 15v, kun viimeksi autoa hitsasin ja maalailin.

 

Kulkukoira  Proturbo