RallyBaron  Samppasport

Kuka olet?

  • 634 Vastauksia
  • 288924 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Demi

  • Savisukeltaja
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1075
  • voi olla tai sit ei ole
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #480 : 20.01.2015, 21:51:30 »
Ai mää vai ?? ei tietoo :D :2funny:
kiitoos ja anteeks.

Poissa Hugemaister

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 22
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #481 : 20.01.2015, 22:00:26 »
Olen tällainen 25v iloinen kaksonen jonka volvoilu innostus lähti kun sain serkun perheeltä ilmaiseksi vm-90 740 GLE sedanin, sillä ehdin ajella 1,5v kunnes jakopää hajos ja meni kone solmuun, noh kun ei ollut rahaa korjata taikka paikkaa säilyttää rikkinäistä autoa niin tyhmänä menin sen hinauttamaan paalaamoon. Tästä seuraavana oli vm-04 v70 2.5t Geartr kaikilla herkuilla, vm-96 oleva 960 farkku 2.5 suor 6 ja nyt taas uusi 740 sedan pyörityksessä...mutta mutta asun itä-vantaalla ja ammatiltani olen jätekuski, harrastuksenani on ollut palokunta 14 vuotta... 8)

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #482 : 20.01.2015, 22:13:45 »
Ai mää vai ?? ei tietoo :D :2funny:
Tähän on siis koira haudattuna.  ::)

Poissa Demi

  • Savisukeltaja
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1075
  • voi olla tai sit ei ole
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #483 : 20.01.2015, 22:34:33 »
saattaa olla toivottavasti ei meijän koira
kiitoos ja anteeks.

Poissa rantsu96

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 293
  • Tdi:n voimaa...
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #484 : 21.01.2015, 11:55:01 »
oon tällanen kohta 19 vuotias pian sähkömies ja tää 850 on mun ensimmäinen auto. harrastan kaikenlaista mutta enimmäkseen kaavailen ja rakentelen autooni kaikenlaisia lisäominaisuuksia tms. täytys varmaan jossain kohtaa vähän kuvailla rakenteluja ja postailla tänne muitten pällisteltäväks :)
« Viimeksi muokattu: 21.01.2015, 12:37:27 kirjoittanut rantsu96 »
854-mies :D
Paalattuja: -94 854 20v USA, -93 854 20v, -96 854 tdi.
Entinen: -94 854 10v SE
Nykyinen: -96 854 tdi "rojekti"

Poissa helinä

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 2
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #485 : 12.02.2015, 16:48:45 »
Heippa, tää on tällainen kohti keski-ikää ajelehtiva äiti-ihminen Kanta-Hämeestä. Perheeseen kuuluu poika, mies, kissa ja muutama auto.

Omana kauppakassina ja työmatka-autona S60 joka saapui viime keväänä perheeseen. Huviajoneuvona E30 ja miehellä kesäautona hiukan  madallettu "pappacorolla". Haaveissa siintää 240   :)
"Aiemmassa elämässä" mulla oli 2 kpl 240:siä, joista ensimmäinen tuli hankittua Volvolandian kautta.

Mies meillä on se kuka tietää ja toteuttaa näitä autohommia, meikäläinen sitten notkuu aputyttönä mukana opiskelemassa.
instagram - theicy240

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #486 : 12.02.2015, 17:00:36 »
Heippa, tää on tällainen kohti keski-ikää ajelehtiva äiti-ihminen Kanta-Hämeestä. Perheeseen kuuluu poika, mies, kissa ja muutama auto.

Omana kauppakassina ja työmatka-autona S60 joka saapui viime keväänä perheeseen. Huviajoneuvona E30 ja miehellä kesäautona hiukan  madallettu "pappacorolla". Haaveissa siintää 240   :)
"Aiemmassa elämässä" mulla oli 2 kpl 240:siä, joista ensimmäinen tuli hankittua Volvolandian kautta.

Mies meillä on se kuka tietää ja toteuttaa näitä autohommia, meikäläinen sitten notkuu aputyttönä mukana opiskelemassa.

Tervetuloa! Ja 240-haaveen toteutuksessa kannattaa pitää silmällä tuota foorumin Kierrätyskeskusta! :D
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #487 : 12.02.2015, 17:17:15 »
Kanta-Häme mainittu, torilla tavataan *taavih->
No kun halvalla sai.

Poissa Jube

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 85
  • F.T.W
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #488 : 13.03.2015, 20:32:57 »
Oonkohan mä kirjottanu tähän?

No, morjes jokatapauksessa! Pohjois-karjassa vaikuttava suuren ketjun varaosamyyjä, 30-vuotias, ympäriinsä tatuoitu ja naimisissa oleva ja kissaa lapsena pitävä.

Volvoja on ollu useita kakssatasia, yks nelisatanen ja nyt peräkkäin 960 ja tuoreimpana 940 turbo

Autot on mulle vaan käyttövehkeitä, prätkät on harrastus. Tällä hetkellä työn alla on street tracker henkinen triumph.

Poissa rocktie

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 318
  • rockroad is the only way
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #489 : 10.04.2015, 14:26:19 »
Wanha rokkikukko tampereen kupeesta. Omistanut kymmeniä vanhoja volvoja, tällähetkellä vain 3kpl ja nekin etuvetoisia valitettavasti.
Tulin foorumille tuttavan vinkkauksen johdosta.
Vankka tietämyspohja vanhoista volvoista, lähinnä takavedot ja 850+ 70 ykköskoppa, ei diesel.
Koodinluku onnistuu-96-98 mallisiin jos asutte lähellä kangasalaa niin sopimuksen mukaan tehdään. Bensarahat tarvitsen jos tulee ajokilometrejä.
10V koodinluku ei onnistu.

« Viimeksi muokattu: 11.04.2015, 18:46:13 kirjoittanut rocktie »

Poissa niputin

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 0
  • Keltanokkaa alkoi mopot kyllästyttää.
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #490 : 27.04.2015, 13:45:12 »
Moro! Minä oon Nikke Hyvinkäältä. Tässä tällä hetkellä 17v. ja kohta autokorttia rupean suorittamaan. Tuleva Nuoriso-ohjaaja vuonna 2016. Oon tuon alexin pikkuveli ja sitä kautta tänne päädyin. Volvo on osoittautunut hyväksi autoksi ja niitä tässä tiirailen samalla (V40 kiikarissa). Tottakai myös tässä iässä pieni värkkäily kiinnostaa :D
« Viimeksi muokattu: 27.04.2015, 13:47:46 kirjoittanut niputin »
Keltanokkaa alkoi mopot kyllästyttää. Nyt tiiraillaan volvoja ja tekemällä oppii!

Poissa tommp

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 23
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #491 : 29.04.2015, 00:31:05 »
Kohta 23-vuotias miehen alku Raahesta. Neljättä vuotta töissä SSAB:n terästehtaalla (ent. ruukki & rautaruukki), välissä tuli intti käytyä. Harrastuksiin (vai pikemminkin pakkomielteisiin?) kuuluu mm. autot ja niiden madaltaminen pilalle, hifi, sisustaminen, talvisin jääkiekko, ja naiset.

Autoina tällähetkellä 3BG Passat (seisonnassa jonka jälkeen vaikka paaliin?):



ja käyttiksenä 760 volvo:



Tuo autojen pilaaminen on aina ollut mun juttu, koskaan ne ei viikkoa kauempaa pysy ajettavina.
- 760GLE -88

Poissa Eetzi_

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 26
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #492 : 30.04.2015, 07:49:12 »
Hei volvoilijat :hello:! Mä olen nuori pojankloppi oulusta . Ammatiltani oon autoasentaja.harrastukset sijoittuu pääasiassa autojen laittoon & kalastukseen . Volvoja ollu nopeasti laskettuna 8 kpl ,nyt alla 740 sedan .

Poissa mrannikko

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 3
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #493 : 19.05.2015, 12:34:48 »
Terve kaikille Volvoilijoille!

Olen lähellä 40-vuotta oleva kalju (todella paljon) rommia ryyppäävä ikinuori Päijät-hämeestä. Koulutukselta olin automaalari mutta 12-vuoden aikana tullut maalattua lentokoneita, panssarivaunuja, autoja, lukkeja ja kaikkea mahdollisia rahtilaivasataman laitteistoja. Iski lama ja ammattisairaus ja vaihdoin täysin alaa. Nykyisin olen vanerinvalmistaja. Harrastuksina kaikki mistä pörinää lähtee, paintball, musiikki, historia ja rommi.

Autoja on ollut monia. Osa enempi ja osa vähempi harrastuskohteena. Itse kuulun edelleen Seat Club Finlandiin vaikka Seattia ei enään olekkaan. Pari viimeisintä Seattia olikin monenlaisen puuhastelun kohteena joilla ajettiin radalla, varttimaililla ja mailin matkalla.

Seat Cordoba Coupe (6k) 2.0i sx
Oli todellinen latolöytö. Coupe omasi todella erikoisen historian joka alkoi siitä että runkonumeroiden perusteella autoa ei ollut olemassakaan. Hyvin monessa osassa oli Seat motorsportin leimat ja softapäivityksen jälkeen auto ei enään lähtenyt edes käyntiin. Muutaman ihmisen avulla sain selvitettyä että kyseinen paja oli ottanut aihion tehtaalta ja rakentanut tästä jollekkin Norjalaiselle rallitallille nuotitusauton. Tämän kun ostin muutaman mutkan kautta niin keskityin lähinnä ulkoasun parantamiseen sillä ostohetkellä oli aika murheellinen näky. Tämä oli todella mukava vehje rata-ajossa ja oli hämmästyttävän ripeä! Lopulta ECU:n kärvähdys vei pitemmäksi aikaa pajalle ja innostus lopahti!
http://s509.photobucket.com/user/mrannikko/media/Projektit/Seat/SX.jpg.html

Seat Cordoba Vario (6k) 1.9TDI
Tämä voimapesä olikin ensinmäinen diesel ja turbo minulle. Tuosta alkujaan 90hp olevasta koneesta kutitelti ~230hp/470nm tehot. Oli todella kiva kulkine jolta ei paljoa tarvinnut pykältää ohittaessa. Aina jonkun pettäessä roplattiin mahdollisuuksien mukaan lisää tehoa. Vartti meni mikäli sai etupyörät pysymään asfaltissa parhaimmillaan hieman yli 14sekunnin. Ihan tavallisilla renkailla tuli kokeiltua ja joku (itse) aloittelija ratissa. Seisovan mailin sai parhaimmillaan (kun kaikki toimi) kiihdytettyä 228km vauhtiin. Tämä oli tarkoitus jättää ihan harrasteluun mutta kunnon tilan uupumisen ja vaimon painostamana tuli tämä sitten myytyä langolleni.
http://s509.photobucket.com/user/mrannikko/media/EkoVario/Satama.jpg.html

Sitten tuli VW Bora hetkeksi talouteen ja kun hommasimme talvella semmoisen lehmänkokoisen koiran tuli taas farkku ajankohtaiseksi. Nyt ollaankin 24h oltu Volvon omistajana. Laakkosella tehtiin sitten kaupat vuosimallin 2008 olevasta Volvo V50 1.6d mallista!
« Viimeksi muokattu: 19.05.2015, 12:41:25 kirjoittanut mrannikko »

Poissa Kenoviiva

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 159
  • www.vrcf.fi
Vs: Kuka olet?
« Vastaus #494 : 15.06.2015, 11:13:35 »
Tervehdys kaikille tasapuolisesti!

Rippikoulun jo toisessa elämässä käynyt autoharrastaja Pirkanmaalta, joka aina silloin tällöin hairahtuu muihinkin merkkeihin. Monesti on ollut joku vanhempi 200 sarjalainen hoitamassa työhevosen virkaa. Nyt on muutamana vuoden maannut tallissa 145 -70 piilofarmariprojekti, joka on perusteelisesti ovia lukuunottamatta hitsuuteltu läpi. Projektia herätellään uudestaan tulille ja aikomus on tehdä tästä itselle toimiva harrastuspeli, kuitenkin voimakkaasti muunneltuna, käytännöllisyyttä unohtamatta.
145 -70, 240 -89, V70 -99

 

Elekma  Autoracing