Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 ... 10
1
Lämmitys, Ilmastointi ja lisälämmittimet / Vs: 2012 XC60 D5 ilmastointi pätkii
« Uusin viesti kirjoittanut Jukka79 tänään kello 18:36:41 »
No ei perhana tullukkaa kuntoon. Sama vika edelleen, ehkä sillä erotuksella että nyt tulee kuitenki kylmää, eikä vain viileää, mutta sitä tulee edelleen pätkittäin. Ja vika ilmenee varsinki näin kunnon lämpöösillä.

Kaveri joka välyksen korjasi oli mitannu että ilmastoinnissa max paineet on 10, raja-arvojen ollessa 9-16, ja jatkoi että kompura pitää jossain vaiheessa vaihtaa mutta ei vielä.

Onko tässä nyt ainut optio että kompura vaihtoon...?
2
Yleinen keskustelu / Vs: T8/T6 hybridin kulutus
« Uusin viesti kirjoittanut rospos tänään kello 18:25:27 »
100 alue eli menee 120 mittarinopeutta. Raja pelkälle sähkölle taitaa olla 130

Osaatko sanoa, että paljonko se kulutus on tyhjällä akulla, kun ajetaan 80 tai 100 km/h ?
3
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: S60 Ei käynnisty
« Uusin viesti kirjoittanut Juhakk tänään kello 17:37:14 »
On bensaa... Puoli tankillista ja auto tasa maalla.
4
Nelivetotekniikka / Vs: v70 awd iskarit
« Uusin viesti kirjoittanut A.H:: tänään kello 17:28:49 »
Ja oliko myös niin, että seuraava konversio on mahdollinen, mutta vaatii sepitystä. Eli nivojen tilalle käy myös etuvetosen takaiskarit, mutta iskareiden alapään kiinnitysreikää suurennettava, koska siitä nivoiskarista irrotetaan se kiinnitysrauta ja vaihdetaan siihen uuteen iskariin.
Jouset toki vaihdettava vahvempiin.
Etuvetosen jouset ei käy.

Tuota sarjaa mietitään meille. Onko se sitten sama kun skruvatin?
https://vparts.se/fi/ombyggnadssats-nivomatic-till-volvo-855-v70-awd-sa21021210.html?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwr7ayBhAPEiwA6EIGxJx__BAn_Q61ltuaVkGbj1rTnbGN4aqDJ-rUlt1CcSq1U1EGhAGWZRoCZYsQAvD_BwE

5
S/V60, XC60 (2018->); S/V90, XC90 (2016->) / Vs: V60 / V90 harkinnassa
« Uusin viesti kirjoittanut Jumu tänään kello 17:25:43 »
Kiitoksia vastauksista Hessu ja Tuomari!
6
Etu- ja nelivetoiset / SIIRRETTY: D5 Lämmöt 2004
« Uusin viesti kirjoittanut anssi68 tänään kello 17:24:13 »
7
Jos kyse siitä alatuesta apurungossa niin mk2-mallissa ei tietääkseni ole muuta kuin tuo 1 malli..
8
S/V60, XC60 (2018->); S/V90, XC90 (2016->) / Vs: V60 / V90 harkinnassa
« Uusin viesti kirjoittanut tuomaril tänään kello 16:20:36 »
Jeps, kiitoksia tiedosta, awd on kyllä nykyään oltava, pysyy emäntä tyytyväisenä.

Näihin varmaan löytyy sitten hyvin ohjelmointeja, jos tarvetta ilmenisi. Tuntuuko D3 koneella pärjäilevän?
Nelisen vuotta V90 D3:lla ajaneena, joo kyllä sillä pärjää ja kahdesan eteenpäin vievää pykälää pelastaa jonkin verran, mutta varsinkin suuremmissa nopeuksissa kiihdytys on kyllä aikamoista komediaa. Ja kuten hessu80 totesi, niin ohjelmointi onnistuu vain autoihin, joissa ei ole AdBlueta.
9
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: vaihteistoja virta-avain vika
« Uusin viesti kirjoittanut tuomaril tänään kello 16:18:39 »
Virtalukon ja vaihdekepin väliseltä vaijerilta tosiaan kuulostaa. Se vaihdekepissä oleva solenoidi ei oirehtisi siten, että ajon päätyttyä (vaihde P:llä) avainta ei saisi nolla-asentoon. Itselläni oireili tuo vaijeri kanssa talvella ja ratkaisin homman siten, että repäisin koko vaijerin irti virtalukon päästä. Toki nyt keppiä pystyy liikuttelemaan virrattomana aivan miten tahtoo ilman jarrua.
10
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: vaihteistoja virta-avain vika
« Uusin viesti kirjoittanut tomaattifarmari tänään kello 16:02:19 »
vanhemmissa automaattivolvoissa aika perus vika että vaihdekepin nupissa oleva nappi tahmaa ja pitää manuaalisesti palauttaa pois pohjasta että saa avaimen ulos virtalukosta. jotain rasvaa sinne hiukan tai silikoni sprayta niin toimii taas jonkun aikaa.

tai sitten lukko vaijeri tahmaa niinkuin turbo 242 meinasi.
Sivuja: [1] 2 3 ... 10
Futurez  Kulkukoira