Ateho  Elekma

Setämiehen museo R

  • 18 Vastauksia
  • 5765 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6132
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: Setämiehen museo R
« Vastaus #15 : 01.11.2017, 12:07:24 »
Lastu voisi olla ok, voisi antaa pientä henkeä ajoon.
Auto on käynyt pari vuotta sitten dynossa ja pyörätehoa löytyi hieman yli 200 heppaa ja vääntöä reilut 300nm. Eli ilmeisen vakio laite on kyseessä ja osa hevosista voi olla laitumellakin. Vääntökäyrässä on syvä kuoppa vajaassa 3 tuhannessa ja tämä tuntuu ajossakin. Onko se ominaisuus vai vika, en tiedä.

Muistelisin että omassa aut. T-5Rässä olis ollu kanssa kuoppa tuossa paikkeilla.



Hyvin oli itelläkin tehot tallella vaikka olikin lähes 300tkm mittarissa dynossa.

Hyvin huollettuna ja itse vielä kaikki kulutus osat uusineena ennen penkkiä. Myös sytkän osat. :)
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Poissa Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Vs: Setämiehen museo R
« Vastaus #16 : 01.11.2017, 13:18:00 »
Muistaakseni myyntiesitteessä tuo vääntökäppyrä on vähän eri mallinen, eikä mitään kuoppaa ole.

Poissa Maxxxed

  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 6132
  • Tjuurboooo
    • Teemu Lehtisaari Photography
Vs: Setämiehen museo R
« Vastaus #17 : 01.11.2017, 13:19:47 »
Muistaakseni myyntiesitteessä tuo vääntökäppyrä on vähän eri mallinen, eikä mitään kuoppaa ole.

Nii no.. Silloin se.
Volvo S40 T4 1997 (Kilpuri)
Bmw F25 LCi 20d xDrive M-Sport 2015 (Käyttis)

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12470
Vs: Setämiehen museo R
« Vastaus #18 : 01.11.2017, 13:48:59 »
Lastu voisi olla ok, voisi antaa pientä henkeä ajoon.
Auto on käynyt pari vuotta sitten dynossa ja pyörätehoa löytyi hieman yli 200 heppaa ja vääntöä reilut 300nm. Eli ilmeisen vakio laite on kyseessä ja osa hevosista voi olla laitumellakin. Vääntökäyrässä on syvä kuoppa vajaassa 3 tuhannessa ja tämä tuntuu ajossakin. Onko se ominaisuus vai vika, en tiedä.
Automaatissa on pienehkö turbo, mutta saa isomman joka ei vaadi muutoksia ja sitten custom lastu. Saa silloin tehot alkamaan kolmosella.

Ei ollut konehuoneesta kuvaa, mutta jos siellä ei ole niin kannattaa Volvolta hakea sinne poikkituki. Tukevoittaa keulaa ja maksaa about 80€.

Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

 

Samppasport  Futurez