0
Murtsi ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Tässä ei mainittu että pitäisi pelkästään Volvoja laittaa niin:
Jos nyt edes autoissa pysyttäisiin
Volvo 850 10v-94 aut. 395tkm15.1s, racechrono, erittäin lentävä lähtö...
No on kyllä jotain vialla jos tohon aikaan menee.
No hei, 10V...Täytyy huomenna mittailla tuolla käyttispatskalla 940 tbo tuo väli, veikkaan että on 4-5 sek.? Ihan mopo.Ps. Saisko tänne sellaisen topikin jossa mitataan vaikkapa 160-180 tai 160- 200 kmh tunnissa väli?Tuo vasta kertoisi vähän mahdollisesta voimasta...Tuonhan voi käydä kentällä mittaamassa.
Niksulle haastetta. Tossa tutiseva video vapaalla kädellä. Siitä voi kellottaa niin saa vähän suuntaa. Paineetkin taitaa näkyä... Kyseessä siis -95 945 fk, Tonin bensa ja syttylastu ja ahtoja ruuvattu. Viimenen pönttö pois ja imupuolella vähän lisäreikää. Kyllä tolla normiliikenteessä mukana pysyyOrkkiscooleri ja visko paikallaan... Kolmosella lentävä lähtö n- 70kmh----> Autossa kuljettajan lisäksi n. 70kg kuorma (koira ja työkaluja).Oisko se nyt noilla nastapyörillä tuolla 3-4 sek? Joku 3.6-3.7?Voimaa tuossa on tuolla 220-230 hp. ja vääntö n. 390-400Nm.http://www.youtube.com/watch?v=bKy-nUNFlEkEikä oo ees dumppia...
Tuli kans omaa 945 b230fk+90m testattua80-120km/h ~3 sekunttiin sillä pääsee http://www.youtube.com/watch?v=SgOuEnHrhqk0-200km/h http://www.youtube.com/watch?v=BjuO0tN8DzI