Kaikkien toimintojen katkaisimethan on siinä yhdessä isossa katkaisinkömmelissä, mikä lie valokatkaisinyksikkö tai vastaava viralliselta nimeltä.
VIDAan kiinni että näkee koodit, se kertoo hetimiten vikakohteen, ei taida kannata veikkailemaan ruveta. Mutta jos pitää veikata, niin se itse valokatkaisinyksikkö taitaa olla tiensä päässä, tai hyvällä säkällä huono liitos.
Se valokatkaisinyksikkö lähtee helposti irti: eka se kojelaudan päädystä se kolmiopala irti, sitten näkyykin se valokatkaisinyksikkö siinä heti hollilla. Paina käsin valokatkaisinyksikön pohjasta suoraan rattia kohti niin se plompsahtaa irti. Ei ole ruuveja, ainakaan meidän omassa.
Sitten se kaapeli irti ja odottele tovi ja laita takaisin ja uusi testaus.
MUTTA: ota ihan eka akunkaapeli irti, vasta sitten valokatkaisinyksikkö irti. Tämä siksi, koska nämä V50it on hirveän innokkaita tekemään vikakoodeja lähes joka asiasta.