0
Kulmamies ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Jotain kuitenkin menestykselläkin, eli tein kannenpultteja varten erikoistyökalun ja jälkikiristin kannet. Menikin aika paljon ja melkein tarvii vielä kiristää uudestaankin joskus. Ohjausakseli ja öljynsuodatin ovat siis sen verran tiellä, että suoralla varrella ei kaikkiin pultteihin päässyt käsiksi.(Kuva poistettu lainauksesta.)
On kyllä hienoa seurailtavaa kun kaikki mitä vaan voi tehdään itte ja vielä viimoisen päälle. Eipä taitaisi kyllä noita mattojakaan mistään ihan helpolla valmiina löytää. Komeeta tekemistä.....
Sehän on kuin lentomoottorin pyttyavain. https://www.aircraft-tool.com/detail?id=3882-1%2F2
Jos perä on liian pitkä, niin ensihätään ajelee kakkosella.
Ohjausakselin kolina ei vaan ota loppuakseen. ilmeisesti akselin laakereiden esijännitys ei ole riittävä ja akseli pääsee kolisemaan. Laitoin laakereiden alle shimmiä ja toisen jousen, niin pitää vielä testata.
Kuinka hyvin Holley on oppinut tavoille?
Tajusin edellisen viestin kirjoittamisen jälkeen, että 14 seos on tällaiselle moottorille varmaan vähän turhan laiha, joten muutin pyynnön kolmeentoista. Samalla siinä säädellessäni tutkin mitä muuta jännää sieltä löytyy ja säädin "ryyppyä" vähän rikkaammalle. Jos vaikka kylmän koneen starttaus vähän lyhenisi, kun tuollaiseen vanhaan valurautaiseen imusarjaan menee varmaan eka kahvikupillinen bensaa ja sitten vasta riittää sylintereille asti