0
volvomies93 ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
"ei suoraan sovi käytettäväksi tavallisessa bensiiniautossa"
Paljonkohan pelkkä p-paineensäätinen alipaineletku irroitus nostaa bensanpainetta (ja lisää suutinten tuottoa) ja rikastaa seosta nimenomaan maantieajo kierroksilla? Äkkiähän tuon tietysti kokeilee.Olikos nuo vakiot (keltaiset) (b200f) nyt 180cc @ 3bar? Eikös vakiopaine ole jotain vähä alle 3 bar luokkaa?
Eikö se ole 3bar säädin?En usko etuva tuolla hirveää vaikutusta on mutta kokeile vedätettäessä se ei ainakaan vaikuta seoksiin
mäkin uskon ennemmin tuohon 2.5bar. Joo täysvedossa se ei vaikuta kun alipainetta ei juurikaan ole ja muutenkin täys rikastus päällä. täytynee koittaa paljonko raaskii laittaa reetua letku irrallaan ilman boksin herjausta laihasta seoksesta osakuormalla.eikös vakiosäätimestä saanut muuten puristamalla kasaan enemmän painetta?
Onko kukaan käyttäny vielä katsastuksessa viinat tankissa? Minkälaisia lukemia pakokaasurakkine antanee?
Iskin tuollaisen bioadapterin kiinni b200f koneeseen. Tankkaisin lähes tyhjän tankin täyteen re85. En huomannut lämpöisenä oikein mitään eroa. Ei sytytellyt vikavaloja tjs. Kylmäkäynnistys on vähän heikompaa, mutta lähtee ekalla käyntiin ja hetken käy epätasaisemmin. En tiedä pitäisikö ostaa varuiksi hiukan suuremmat suuttimet.