Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Showroom => Aiheen aloitti: juuso-t - 28.08.2013, 20:49:17
-
Tämä yksilö on b200e koneella ja m47 jatkona. Takaloosterissa GL = gromi listat/ garva lakki, mitä näitä nyt on.
Ostin kyseisen auton heinäkuussa 2013 perikunnalta pois, ei sitä ostettukkaan kuin vuoden alusta saakka. ::) Volvo oli seissyt 2½ vuotta käyttämättä kerrostalon parkkiruudussa, leima oli vanhentunut 2 vuotta sitten. Kiinnostuin autosta lähinnä sen kilometrien vähyyden ja historian takia (133tkm ja 2-omistajaa). Onhan se ihan fiksussa kunnossa muutenkin, pohja suojattu joskus. Vanha patteri oli kaput joten sznajderia tilalle ja volvo käymään. Leimaa varten autolla pöllytettiin kylällä pari päivää, jarrutkin löytyivät ilman hypistelyjä. Pohja näytti hyvältä ja on hyvä, ei muutakun kun leimalle. No eipä sieltä leimaa tullut, päästöt olivat rikkaan puoleiset, ei muuta kun tien toiselle puolelle rukaamaan laihemmalle ja vartin päästä konttorille hymyissä suin päästölappu kädessä :pomo:. Ei siis kehujen kera leimattu. Syyskuun lopussa saa mennä jo uudestaan..
Leiman jälkeen aloin kitkeä vikoja ja ylimääräisiä ominaisuuksia. Puhallin oli palanut, pyöri vain kolmosella. Mätänetistä puhaltimen moottori ja repimään vanha irti. Kun olin saanut kopan auki, näin vanhassa moottorin kyljessä tarran, jossa oli sama motonet koodi :o. Joskus siis jo vaihdettu, ei ilmeisesti paras mahdollinen, kestäisi edes talven yli. :buck2: Päivä vierähtikin siinä mukavasti, noin 6h työtä takana, olisi voinut palaneet lamputkin vaihtaa säätöpaneeleista samalla jos olisi taas muistanut. Puhaltimen nopeus ykkös asennossa tuntuu melko tyhmältä, kakkoselle mentäessä kierrosluku kasvaa juuri sen verran että korva erottaa, ykkönen on siis NOPEA. No väliäpä tuolla. Seuraavaksi vaihdoin mm. maskin ja joitain listoja parempi kuntoisiin. Kaikkea pientä tuli näperrettyä. Niitä kuvia!
(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/2013-07-23195415_zps6f219246.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/2013-07-23195415_zps6f219246.jpg.html)(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/2013-07-23195316_zps8e5279d7.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/2013-07-23195316_zps8e5279d7.jpg.html)
Konehuone oli lähinnä pölyn peitossa, ei mikään öljyn ja hiekan peittämä mutiainen. Liuottimet päälle ja kärcheriä perään. Tommonen siitä tuli. Tuo ruskea mönjä vasemmalla lienee massauksessa tullutta p*skaa. Ei lähtenyt painepesurilla vekeen joten saa olla siinä aina toistaiseksi. (http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/DSC04814_zpscf6105e4.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/DSC04814_zpscf6105e4.jpg.html)
Seuraava isompi projekti olikin sitten auton alustan saaminen lähemmäs maapalloa. Vähän lueskeltua alusta osiota visio oli seuraava: dieselin etujouset, taakse farkun vahvistetut. Iskarit piti saada lyhyemmät joten: etu audi 80 vm.78, taakse astra g trw:t. Jousia pätkimään sopivaan mittaan ja etutolppiin yläpäähän holkit jotta pysyy iskarit paikassaan. Nyt en muista sanoa paljonko kierroksia hävisi kummastakin päästä, pitänee varmistaa romulaatikosta kierteiden määrä. Mutta tehtiin siten että etujouset ovat pännissä jotta saadaan alusta otteeseen. Koneen suojamuovista maahan jäi 9,5cm, olis saanut olla se 8cm, mutta en jaksanut enää ottaa tolppia irti toistamiseen. Etupää on ihan mukavan tuntuinen, takapää hirveä, johtunee jousien esijännityksestä, astrat olivat sen verran lyhyet. Eli pomppii ihan sikana, iskarien teho riittämätön. Tietysti vaikuttaa sekin että astra jonkin verran kevyempi kiesi. Ulosjousto huomattavasti pienempi takana, vaikkei sitä iskareilla pitäisikään rajoittaa. Kuvia muutoksista
(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/2013-08-15135934_zpsb4611d1c.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/2013-08-15135934_zpsb4611d1c.jpg.html)(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/2013-08-14172251_zpsfaab7062.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/2013-08-14172251_zpsfaab7062.jpg.html)(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/2013-08-15154402_zps8d8eb2eb.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/2013-08-15154402_zps8d8eb2eb.jpg.html)(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/2013-08-15171859_zpsb428e09c.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/2013-08-15171859_zpsb428e09c.jpg.html)(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/2013-08-15172956_zps8487e438.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/2013-08-15172956_zps8487e438.jpg.html)
Kuvassa muutos on aika pieni mutta luonossa kaikki näyttää paremmalta, kuvaus alusta ei ollut myöskään aivan balanssissa.
ENNEN
(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/2013-07-23174330_zpse11cd5a8.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/2013-07-23174330_zpse11cd5a8.jpg.html)
JÄLKEEN
(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/2013-08-28185457_zps80e77d25.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/2013-08-28185457_zps80e77d25.jpg.html)
Nettivaraosaa selatessa löytyi läheltä kotia lisää varusteita kiesiin! Puluntikkaat tuovat minusta autoon liikaa mustaa väriä. No eipä niihin tullut kiinnikkeitäkään mukaan, ehkä joskus tulevaisuudessa täytyy kokeilla uudestaan, ja sopiihan nuo kuvassa vilahtavaan 164:seen. :pomo:
(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/2013-08-28183749_zpsb1fb275c.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/2013-08-28183749_zpsb1fb275c.jpg.html)
Minulle tuntematon sedanin kumikaukaulo tuli tarpeeseen, verhoilu on niin puhdas ettei raaski kuljettaa mitään aarteita muuten.
(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/2013-08-28185522_zps1808c789.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/2013-08-28185522_zps1808c789.jpg.html)(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/2013-08-28183440_zpsc057168b.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/2013-08-28183440_zpsc057168b.jpg.html)
-
Hieno yksilö, sopivat muutokset ja aarrettakin harvinaisempi kaukalo! :pomo:
-
Kontin kumimaton nään itsekin 1. kertaa. Farkuistahan noita löytyy. Jos on ritiä ollut Volvossa ja otat sen pois, niin suht alaston olo. Kyllä se vaan antaa sitä tiettyä ... Kiinnikkeet on helppo rakentaa itse. Hyvä Volvo rakentaa ihan mitä tahansa: korisarja, valkoista vilkkua, heijastinpaneeli, musta nahka sisusta, kunnon alut...
-
Kontin kumimaton nään itsekin 1. kertaa.
Onhan se minullakin. Et ole vissiin ajatellut :D
Näppärä pitää kontti siistinä, antaahan tuo sinnekkin ilmettä
Aika makia peli muuten :P
-
Onhan se minullakin. Et ole vissiin ajatellut :D
Näppärä pitää kontti siistinä, antaahan tuo sinnekkin ilmettä
Aika makia peli muuten :P
Ajatus pelaa vielä, mutta en muistanut. Soittelen huomenissa. Iskarempan merkeissä.
-
Näyttää kyllä poikkeuksellisen hienolta aihiolta, ja varmaan onkin kilometrien perusteella. Lisävalot kuutamolle keulalta, tonttiin ja jotkut oldschool fillarit alle niin ei enempää kaipaa ulkonäköön S*
Noita huoranportaita en ole henk.koht ikinä ymmärtänyt että mikä niissä viehättää, hirveen näköinen kasarivaruste joka vie hyvän kliinin luukin pois.
Niin joo, laitahan kuvia tuosta 164:stä, vaikuttaa aika helmeltä.
-
Näyttää kyllä poikkeuksellisen hienolta aihiolta, ja varmaan onkin kilometrien perusteella. Lisävalot kuutamolle keulalta, tonttiin ja jotkut oldschool fillarit alle niin ei enempää kaipaa ulkonäköön S*
Noita huoranportaita en ole henk.koht ikinä ymmärtänyt että mikä niissä viehättää, hirveen näköinen kasarivaruste joka vie hyvän kliinin luukin pois.
Niin joo, laitahan kuvia tuosta 164:stä, vaikuttaa aika helmeltä.
Suorakaide lisävalot lähtevät kyllä vekeen, mutta talven ajaksi siihen tulee kyllä jotkut lisävalot. Tottunut ajamaan autolla jossa on VALOT. ;D Hakusessa esim kromiset pyöreät tai muut vastaavanlaiset ajan henkeen sopivat valonheittimet. Biltemaan pitäisi mennä katsomaan kuinka pölön näköset nuo 180mm ovat http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Autotarvikkeet/Valaistus/Lisavalot/Kaukovalo-2-kpl-42368/ (http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Autotarvikkeet/Valaistus/Lisavalot/Kaukovalo-2-kpl-42368/) Onhan se hieno laittaa kun autossa on volvon lisävarusteena lisävalo sarja. :pomo: (valot, kiinnikkeet, rele, katkaisija) Vanteita tullaan näkemään auton alla vasta ensi vuona. Sitä ennen talveksi on tulossa kuvien mukaiset 14" pellit jotka saaneet lisää tavaraa ympärille, ei kumin muodossa. ;) Ja auton korkeuteen tullaan vielä palamaan, tarkoitus olisi päästä katsastamaan ensin syyskuun loppu puolella, jotta vältytään aivoja raastavilta jousi/iskari orgioilta. Ja nykyinen alustahan on siis myös muutoskatsastettu. Etunavan etäisyys kaaren korkeimpaan kohtaan 330mm, takapää 320mm..
-
Hain bilteemasta kromivalot keulalle, sopii omaan silmään kyllä hyvin nuo kromit. Jotenkin tän väriseen autoon tuo kromi soppii.. Levitetyt peltivanteet löysivät myös paikkansa ja niille talvirenkaat pyöräytetty alle, 185/55r14 nankangia 8 ja 9" leveille pelleille. Nämä on sentään kitka kuviolla, ei kesärenkaan. ;D :o Yritin ottaa järkkärillä pari kuvaa, olen kaksi kertaa ennen koittanut. :buck2:
(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/IMG_1086_zps2f1f6c5c.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/IMG_1086_zps2f1f6c5c.jpg.html)(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/IMG_1145_zps8be5b7c9.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/IMG_1145_zps8be5b7c9.jpg.html)(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/IMG_1080_zpsa4f35860.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/IMG_1080_zpsa4f35860.jpg.html)
Vanteet ovat levitetty ulospäin huulta leventämällä eli ns. klassikkolevitys. Jäi yksi viimeisteltävä hitsisauma. Sinkoon, pakkelia, hionta, pakkelia, hionta, hionta, epoxi pohjat ja teollisuus maali päälle (vannehopia). Korkeus kirvelee etupäässä, mutta muuttuu kunhan haen sen leiman ensin. Eipä nuita 14" saa kaarelle ennekuin makaa vatsastaan maassa kiinni.
-
Yksinpuhelu jatkuu eli tuli vaihdettua myös ohjaustehostin -81 mallisesta 244:sta. Samaan syssyyn vaihdoin uudet alapallot, raidetangon sisemmät päät olivat ok joten saivat jäädä. Ei ollut paha homma loppujen lopuksi osien keveyden ja työtilan vuoksi. Neljä tunnin uurastus niin raidetangot olivat vaihtuneet autoista keskenään, molemmat ajovalmiita. Suuntaus rullamitalla ja seuraavana päivänä mittatikulla ;). Tässä olisi kyseinen elimenluovuttaja myynnissä: http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=38173.0
-
Tämä yksilö on b200e koneella ja m47 jatkona, ohjaustehostinta ei ole siunattu :-[. Takaluukussa GL = gromi listat/ garva lakki, mitä näitä nyt on.
Suunnitelmat (tehty):
-ohjaustehostin
-madallus
-säädettävä panhard
-korin jäykisteraudat
-pohjapanssari
-puhaltimen moottorin vaihto
-nahkajakkarat
-levitetyt pellit
Ostin kyseisen auton heinäkuussa 2013 perikunnalta pois, ei sitä ostettukkaan kuin vuoden alusta saakka. ::) Volvo oli seissyt 2½ vuotta käyttämättä kerrostalon parkkiruudussa, leima oli vanhentunut 2 vuotta sitten. Kiinnostuin autosta lähinnä sen kilometrien vähyyden ja historian takia (133tkm ja 2-omistajaa). Onhan se ihan fiksussa kunnossa muutenkin, pohja suojattu joskus. Vanha patteri oli kaput joten sznajderia tilalle ja volvo käymään. Leimaa varten autolla pöllytettiin kylällä pari päivää, jarrutkin löytyivät ilman hypistelyjä. Pohja näytti hyvältä ja on hyvä, ei muutakun kun leimalle. No eipä sieltä leimaa tullut, päästöt olivat rikkaan puoleiset, ei muuta kun tien toiselle puolelle rukaamaan laihemmalle ja vartin päästä konttorille hymyissä suin päästölappu kädessä :pomo:. Ei siis kehujen kera leimattu. Syyskuun lopussa saa mennä jo uudestaan..
Leiman jälkeen aloin kitkeä vikoja ja ylimääräisiä ominaisuuksia. Puhallin oli palanut, pyöri vain kolmosella. Mätänetistä puhaltimen moottori ja repimään vanha irti. Kun olin saanut kopan auki, näin vanhassa moottorin kyljessä tarran, jossa oli sama motonet koodi :o. Joskus siis jo vaihdettu, ei ilmeisesti paras mahdollinen, kestäisi edes talven yli. :buck2: Päivä vierähtikin siinä mukavasti, noin 6h työtä takana, olisi voinut palaneet lamputkin vaihtaa säätöpaneeleista samalla jos olisi taas muistanut. Puhaltimen nopeus ykkös asennossa tuntuu melko tyhmältä, kakkoselle mentäessä kierrosluku kasvaa juuri sen verran että korva erottaa, ykkönen on siis NOPEA. No väliäpä tuolla. Seuraavaksi vaihdoin mm. maskin ja joitain listoja parempi kuntoisiin. Kaikkea pientä tuli näperrettyä. Niitä kuvia!
(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/DSC04779_zps3bb37eae.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/DSC04779_zps3bb37eae.jpg.html)(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/DSC04764_zpsfa9a43fa.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/DSC04764_zpsfa9a43fa.jpg.html)
Konehuone oli lähinnä pölyn peitossa, ei mikään öljyn ja hiekan peittämä mutiainen. Liuottimet päälle ja kärcheriä perään. Tommonen siitä tuli. Tuo ruskea mönjä vasemmalla lienee massauksessa tullutta p*skaa. Ei lähtenyt painepesurilla vekeen joten saa olla siinä aina toistaiseksi. (http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/DSC04814_zps7cf9f132.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/DSC04814_zps7cf9f132.jpg.html)
Seuraava isompi projekti olikin sitten auton alustan saaminen lähemmäs maapalloa. Vähän lueskeltua alusta osiota visio oli seuraava: dieselin etujouset, taakse farkun vahvistetut. Iskarit piti saada lyhyemmät joten: etu audi 80 vm.78, taakse astra g trw:t. Jousia pätkimään sopivaan mittaan ja etutolppiin yläpäähän holkit jotta pysyy iskarit paikassaan. Nyt en muista sanoa paljonko kierroksia hävisi kummastakin päästä, pitänee varmistaa romulaatikosta kierteiden määrä. Mutta tehtiin siten että etujouset ovat pännissä jotta saadaan alusta otteeseen. Koneen suojamuovista maahan jäi 9,5cm, olis saanut olla se 8cm, mutta en jaksanut enää ottaa tolppia irti toistamiseen. Etupää on ihan mukavan tuntuinen, takapää hirveä, johtunee jousien esijännityksestä, astrat olivat sen verran lyhyet. Eli pomppii ihan sikana, iskarien teho riittämätön. Tietysti vaikuttaa sekin että astra jonkin verran kevyempi kiesi. Ulosjousto huomattavasti pienempi takana, vaikkei sitä iskareilla pitäisikään rajoittaa. Kuvia muutoksista
(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/2013-08-15135934_zpsb4611d1c.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/2013-08-15135934_zpsb4611d1c.jpg.html)(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/2013-08-14172251_zpsfaab7062.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/2013-08-14172251_zpsfaab7062.jpg.html)(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/2013-08-15154402_zps8d8eb2eb.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/2013-08-15154402_zps8d8eb2eb.jpg.html)(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/2013-08-15171859_zpsb428e09c.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/2013-08-15171859_zpsb428e09c.jpg.html)(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/2013-08-15172956_zps8487e438.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/2013-08-15172956_zps8487e438.jpg.html)
Kuvassa muutos on aika pieni mutta luonossa kaikki näyttää paremmalta, kuvaus alusta ei ollut myöskään aivan balanssissa.
ENNEN
(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/2013-07-23174330_zps0270ddd7.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/2013-07-23174330_zps0270ddd7.jpg.html)
JÄLKEEN
(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/2013-08-28185457_zps80e77d25.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/2013-08-28185457_zps80e77d25.jpg.html)
Nettivaraosaa selatessa löytyi läheltä kotia lisää varusteita kiesiin! Puluntikkaat tuovat minusta autoon liikaa mustaa väriä. No eipä niihin tullut kiinnikkeitäkään mukaan, ehkä joskus tulevaisuudessa täytyy kokeilla uudestaan, ja sopiihan nuo kuvassa vilahtavaan 164:seen. :pomo:
(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/2013-08-28183749_zpsb1fb275c.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/2013-08-28183749_zpsb1fb275c.jpg.html)
Minulle tuntematon sedanin kumikaukaulo tuli tarpeeseen, verhoilu on niin puhdas ettei raaski kuljettaa mitään aarteita muuten.
(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/2013-08-28185522_zps1808c789.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/2013-08-28185522_zps1808c789.jpg.html)(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/2013-08-28183440_zpsc057168b.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/2013-08-28183440_zpsc057168b.jpg.html)
täytyy kyllä sanoa että hieno on auto,pyöreet lisävalot sopii paremmin kuin hyvin,auto näyttää jotenkin vähä ajetulta?
-
Ostaessani heinäkuussa 133, nyt 139tkm. :hello: En viitsinyt lainata viestiäsi sen pituuden vuoksi ;D
-
Ostaessani heinäkuussa 133, nyt 139tkm. :hello: En viitsinyt lainata viestiäsi sen pituuden vuoksi ;D
ok,se jotenkin näkyy että metrejä ei juurikaan ole. :)
-
Keskuslukituksen kiukutteluun löytyi syy. Johdot kuorituneet ja ottivat kiinni toisiinsa. ;D
(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/IMG_1429_zps00d6adf6.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/IMG_1429_zps00d6adf6.jpg.html)
Nyt otetaan uusi johtosarja kuskin oveen vastaan jos joltain löytyy ylimääräinen.
-
Tuli napsittua uusia kuvia taas pari (sataa) :buck2: Tuolla niitä kuvia enemmän: http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/library/Volvo%20240%20-88
(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/IMG_1333_zps4d3ef1e2.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/IMG_1333_zps4d3ef1e2.jpg.html)(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/IMG_1337_zps3cb45844.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/IMG_1337_zps3cb45844.jpg.html)(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/IMG_1367_zpsb9ed05bf.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/IMG_1367_zpsb9ed05bf.jpg.html)
-
Niin joo, laitahan kuvia tuosta 164:stä, vaikuttaa aika helmeltä.
Juttua laitettu 164:sesta! ;) http://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=38336.0
-
Hyvännäköinen 240. Kyllä nuo levipellit sopii tuohon paremmin kuin hyvin. :)
-
Uusin hankita kuvattuna, DBA puuratti. Täytyy gyllessä jotain jalopuu jäljitelmääkin olla :D 8) Konehuone tuli taas huuhdeltua, kelpaa antaa apuvirtaa
(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/IMG_2025_zps5306bffe.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/IMG_2025_zps5306bffe.jpg.html)(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/IMG_2032_zps6d52acf9.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/IMG_2032_zps6d52acf9.jpg.html)(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/IMG_2031_zps31f92448.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/IMG_2031_zps31f92448.jpg.html)(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/IMG_1652_zpsc3c71437.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/IMG_1652_zpsc3c71437.jpg.html)(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/IMG_1653_zpsbbaeb440.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/IMG_1653_zpsbbaeb440.jpg.html)
-
Pari uutta kuvaa tuli napsittua huuhtelun yhteydessä. Edellisestä kuvasta etujousista lähti puolikas kierros pois. Pohjamuovi raapii urissa kiinni ja roiskeläpät lastuaa. :buck2: :idiot2: Täytyy väkertää kunnollinen levystä jahka kerkiää. Piti ottaa myös kaverikuva latuskan kanssa :P
(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/Volvo%20240%20-88/IMG_2249_zpsb20ed88a.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/Volvo%20240%20-88/IMG_2249_zpsb20ed88a.jpg.html)
(http://i1305.photobucket.com/albums/s543/juuso-t/ladavolvo/IMG_2186_zpsa0ea697d.jpg) (http://s1305.photobucket.com/user/juuso-t/media/ladavolvo/IMG_2186_zpsa0ea697d.jpg.html)
-
Tätä onkin tullu stalkkailtua toiselta foorumilta, vallan makean näkönen ja oikeeseen tyylisuuntaan. Niin edessä on 80 Audin iskarit ja toimii hyvin? Ja entäs tuo takapää, miten toimii?
-
Audin iskarit on perfektit nuilla diisselin jousella. Edelleen vieterit pännissä, vakio renkailla edelleen leima korkeus kun ottaa pohjamuovin irti. Sopivasti joustoa, ei pintakova. Takapää onkin sitten aika kumipallomainen :-D