Futurez  Kulkukoira

Volvo V70II - Börje II, karavaanarien aatelia

  • 125 Vastauksia
  • 49129 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7976
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography

Poissa FenixOmena

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 713
  • Ahdoin vähän huonosti ja nyt turbottaa.
    • UncleMikesGarage
Vs: Volvo V70II - Börje II, karavaanarien aatelia
« Vastaus #31 : 10.03.2013, 21:56:37 »
Mitäs salaista konehuoneesta on "sutattu" :juhau:

(Kuva poistettu lainauksesta.)

samaa mietiskelin ::) hieno äRRä!  O0

Poissa TMOS

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 682
Vs: Volvo V70II - Börje II, karavaanarien aatelia
« Vastaus #32 : 10.03.2013, 23:19:40 »
Tää on kyllä melkein täydellinen.  S*

C70 T5 Showroom
S80 TDi (Isän), C30 T5 (Äidin)
Vikakoodien lukua, Tampere.

Poissa Kisko

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 871
Vs: Volvo V70II - Börje II, karavaanarien aatelia
« Vastaus #33 : 10.03.2013, 23:47:31 »
Usko pois, ihminen joka ei Volvoja tunne niin ihmettelee mikä tuossa oikein iskee: penkit on karmivan väriset ja muuten ihan perus V70. Oon näet kuullu ton jo pariinkin kertaan. Mutta nou hätä, itelle riittää  ;)
Tuossa se farmariärrän hienous onkin :D Vähän niin kuin rakennellun auton kohdalla, lopputulos on onnistunut silloin kun joku ihmettelee mitä sille on oikein tehty..

Heh, ensimmäinen "oma" juttu tuli tehtyä:
(Kuva poistettu lainauksesta.)

Eikös tämä nyt ole sitä OEM -tyylisuuntaa ;)?
Haha, mulla on ihan samalla lailla 850:ssä tuollainen tarra :D Ei oo monikaan huomannut vaikka on lippa alhaalla ihan nenän edessä, sen verran orggishenkisen näköinen.
« Viimeksi muokattu: 10.03.2013, 23:51:03 kirjoittanut Kisko »
242 DL turbo -75  -  244 GLE -82   -   244 Turbo -84  -  S90 Royal -98  -  XC70 D5 -09

Poissa Tonskulii

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1430
Vs: Volvo V70II - Börje II, karavaanarien aatelia
« Vastaus #34 : 11.03.2013, 00:06:36 »
Ja mä ku ajattelin että joikkelia on jo venytetty riittävästi tälle illalle, niin enköhän mä löydä tämän, ja hanskahommiksihan se meni.

Paras sisusta, paras väri. S*

Vaihdetaanko päikseen?  :D

Tuntuuko hyvältä, harmittaako vaihto?
EX: 850 2.5 10V -95 10/09 - 7/10
EX: C70 2.5T -99 7/10 - 10/10
NYK: 855 2.0 T-5 10/10 -->

Poissa Pikkuhukka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 485
Vs: Volvo V70II - Börje II, karavaanarien aatelia
« Vastaus #35 : 11.03.2013, 07:40:17 »
Joko oot "ruottinlaivalla" käyny kokeileen ahtaita parkkipaikkoja? Välillä meinaa itelle järkkyä hermot tuon kankeuteen. :2funny: Mutta mutta, pientä verrattuna siihen, kuinka paljon toi "vessa" muuten tarjoo lystiä.=)  S*
Juu, tuttua puuhaa jo S60:n ajoilta :D. Ei noita turhaan ruotsin laivoiksi kutsuta, vaatiin sen satama-altaan verran tilaa tehdä U-käännös  :D
Mitäs salaista konehuoneesta on "sutattu" :juhau:
[/img]
samaa mietiskelin ::) hieno äRRä!  O0
Ööö... Mun maaginen hiirikäsi oli rekkaria sutatessa lipsunut vähän sinne ja tänne  ;D. Laitoin "sensuroimattoman" kuvan näkyville.
Tää on kyllä melkein täydellinen.  S*
Thanks! Paino sanalla melkein ;). Koko ajan tulee mieleen juttuja mitä pitäis tehdä (virtuaali euroja on palanut jo ihan tuhottomasti)
Tuossa se farmariärrän hienous onkin :D Vähän niin kuin rakennellun auton kohdalla, lopputulos on onnistunut silloin kun joku ihmettelee mitä sille on oikein tehty..
Haha, mulla on ihan samalla lailla 850:ssä tuollainen tarra :D Ei oo monikaan huomannut vaikka on lippa alhaalla ihan nenän edessä, sen verran orggishenkisen näköinen.
Täysin samaa mieltä. Toki jotkut über hienot levikkeet ja laiturin kokoinen takaspoikka herättäis varmasti huomiota, mutta ei oikein nappaa.
Samaa naureskelin itekin tuon tarran osalta, ei siihen juuri kukaan ole kiinnittänyt huomiota. Ei edes tohon kuvaan :buck2:
Ja mä ku ajattelin että joikkelia on jo venytetty riittävästi tälle illalle, niin enköhän mä löydä tämän, ja hanskahommiksihan se meni.

Paras sisusta, paras väri. S*

Vaihdetaanko päikseen?  :D

Tuntuuko hyvältä, harmittaako vaihto?
Kyl ny saa vaihdot riittää hetkeksi  ;). Katotaan tossa vähän myöhemmin ku pääsen eka kyllästymään. Ihan hyvältä tuntuu, mutta täytyy myöntää että vähän harmittaakin. Tuli sen verran paljon tehtyä tohon S60:een ja se oli just oma mieleinen. Mutta mutta, elämä jatkuu ja veikkaan että tänkin kanssa pääsee vielä sinuiksi ;).
V60 T8 -19

Poissa revote

  • "epätietoinen"
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2132
Vs: Volvo V70II - Börje II, karavaanarien aatelia
« Vastaus #36 : 11.03.2013, 08:07:56 »
Mä luulin et näissä on noi neljät ulostulot vakiona ;) Pitäähän sitä jotain olla jolla erottua nuhapumpuista, muutakin kuin vain hieno ja erikoinen väri.
Volvo S60 B5 R-Design '21 & Volvo S40 1.6 Kinetic Business `07
Blacked S60 Instagramissa

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12511
Vs: Volvo V70II - Börje II, karavaanarien aatelia
« Vastaus #37 : 11.03.2013, 08:12:44 »
Tuossa näyttäisi olevan Heicon pakoputki. Taitaa olla soundit kohdallaan? Tuossa itseä häiritsee ainostaan että nuo putken ulostulojen kaulukset on kanttiset.
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa VäLKKy

  • Toiminnantarkastaja EVP
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6896
  • Kaikkee sitä...
Vs: Volvo V70II - Börje II, karavaanarien aatelia
« Vastaus #38 : 11.03.2013, 08:44:36 »
Tilalle tuli tommonen asuntosäästäjän unelma, vm.04 V70 2.5i AWD ripulinvärisin penkein varustettuna:

Eihän tää oo mikään Bemari! :nohnoh :o ;)

Mutta komia, just semmonen mitä itekkin olisin ottanu. :tykkää:

E. Siis ostanu! :D
« Viimeksi muokattu: 11.03.2013, 09:07:40 kirjoittanut VäLKKy »
... --> S40 T4 -02 --> S40 T5 -04 --> Focus ST -07 --> S40 2.0D Powershift -10 --> BMW 330D M-Sport -10 --> Audi A4 3.0 TDI quattro S-line -11 --> Audi A6 3.0 TDI competition quattro -15 --> Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro -21

Poissa Tessa

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 2648
  • Hiihtoliitto tai joku mikä pervoilukerho vaan?
Vs: Volvo V70II - Börje II, karavaanarien aatelia
« Vastaus #39 : 11.03.2013, 09:21:24 »
Mii laik, niinko näköjään moni muukin... :tykkää:
VRCF TDI Club #3
TAYSin vempat

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1330
Vs: Volvo V70II - Börje II, karavaanarien aatelia
« Vastaus #40 : 11.03.2013, 09:27:05 »
Juu, tuttua puuhaa jo S60:n ajoilta :D. Ei noita turhaan ruotsin laivoiksi kutsuta, vaatiin sen satama-altaan verran tilaa tehdä U-käännös  :D

Tuo on kyllä totta. Ysikymppi kääntyy suorastaan naurettavassa tilassa ja mukava sillä on keskustassakin pyöriä. V 70 sitten on hieman kankeampi kaveri... Tässä Volvo menetti yhden valtin aikoinaan, ei ollut mikään kilpailija yhtä ketterä ja monet pienetkin mallit vaativat enemmän tilaa.

a car you can believe in

Poissa Pikkuhukka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 485
Vs: Volvo V70II - Börje II, karavaanarien aatelia
« Vastaus #41 : 11.03.2013, 09:53:12 »
Mä luulin et näissä on noi neljät ulostulot vakiona ;) Pitäähän sitä jotain olla jolla erottua nuhapumpuista, muutakin kuin vain hieno ja erikoinen väri.
Vakiona taitaa olla kaksi pyöreää vierekkäin. Se tai sitten yksi isompi pyöreä on tuloillaan. Onhan noi tuplatkin kivat, mutta jotenkin ei vaan istu mun silmiin toi perä.
Tuossa näyttäisi olevan Heicon pakoputki. Taitaa olla soundit kohdallaan? Tuossa itseä häiritsee ainostaan että nuo putken ulostulojen kaulukset on kanttiset.
En oo varma onko Heicon putki, mutta ihan saman näköinen on. Äänet on semmoset sopivan matalat, eivät häiritsevän kovat. Sama häiritsee muakin, muuten suht' pyöreät linjat ja sitten on tommoset legoista rakennetut härpättimet tossa ympärillä. Tulivat vissiin ton satsin mukana.
Eihän tää oo mikään Bemari! :nohnoh :o ;)

Mutta komia, just semmonen mitä itekkin olisin ottanu. :tykkää:

E. Siis ostanu! :D
Niin... Ei oo bimmeri ei. Mutta voihan sitä asuntoa säästää ilman Biimeriäkin? Vai voiko?
Mä jo mietinkin että minkäslainen maine Vällyllä on kun voi mennä ja ottaa autoja  ;D. Onneksi näiden hinta ei enää nykyään päätä huimaa, toki ero tavalliseen saman vuotiseen on useampi tonni. Hassua oli että -04 T5 on ihan samoissa hinnoissa. Selittynee sillä että porukka karsastaa tän ikäisiä nelikkoja helpommin, varsinkin jos kyseessä on R-malli, jonka varaosat on tunnetusti halpoja...
Mii laik, niinko näköjään moni muukin... :tykkää:
Thänk juu :)
Tuo on kyllä totta. Ysikymppi kääntyy suorastaan naurettavassa tilassa ja mukava sillä on keskustassakin pyöriä. V 70 sitten on hieman kankeampi kaveri... Tässä Volvo menetti yhden valtin aikoinaan, ei ollut mikään kilpailija yhtä ketterä ja monet pienetkin mallit vaativat enemmän tilaa.
Näinpä, vaikka kyseessä onkin etu/neliveto niin en silti ymmärrä miksi kääntösäteen täytyy olla noin jumalaton. Tulee amatöörifiilis kun duunin parkkihallissa joutuu vekslaamaan tota edes takas kun kaverin Nubira solahtaa paikalle heittämällä. Selitä siinä sitten kääntösäteistä  ::).

Tänään olis tarkoitus vaihtaa tohon orkkis suodatin tilalle, raastaa hermoja toi jatkuva pölinä tuolta konehuoneesta. BSR on onnistunut tekemään tosta suodattimesta yllättävän paljon dumppia kuulostavan kapistuksen. Joidenkin housut varmaan kostuu tuosta äänestä, itellä kostuu silmäkulmat.
V60 T8 -19

Poissa Ribbe

  • Lähes kalsarinsininen
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Polestar
  • **********
  • Viestejä: 12511
Vs: Volvo V70II - Börje II, karavaanarien aatelia
« Vastaus #42 : 11.03.2013, 10:12:28 »
Vakiona taitaa olla kaksi pyöreää vierekkäin. Se tai sitten yksi isompi pyöreä on tuloillaan. Onhan noi tuplatkin kivat, mutta jotenkin ei vaan istu mun silmiin toi perä.
En oo varma onko Heicon putki, mutta ihan saman näköinen on. Äänet on semmoset sopivan matalat, eivät häiritsevän kovat. Sama häiritsee muakin, muuten suht' pyöreät linjat ja sitten on tommoset legoista rakennetut härpättimet tossa ympärillä. Tulivat vissiin ton satsin mukana.
Kaksi pyöreää on vakiona tuossa.
Sun kuvasta ei näy ulostulot kunnolla, mutta tässä kuvassa on Heicon putki. Taitaa olla samanlainen kuin sulla. Joo nuo kehykset tulee putken mukana.
Member of team R-sport
1998 S70 2.5T -> 2006 S60 2.5T -> 2008 S80 D5 AWD -> 2014 S60 D5 AWD -> 2017 S90 D5 AWD - 2021 S90 T8 AWD

Poissa VäLKKy

  • Toiminnantarkastaja EVP
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 6896
  • Kaikkee sitä...
Vs: Volvo V70II - Börje II, karavaanarien aatelia
« Vastaus #43 : 11.03.2013, 14:50:03 »
Niin... Ei oo bimmeri ei. Mutta voihan sitä asuntoa säästää ilman Biimeriäkin? Vai voiko?

Minä en kyllä säästäisi... :-\ Mutta saahan tuosta vaikka yksiön tarvittaessa kun on farmarikin. :D

Mut oikeesti, pirun hieno härpätin tuo on kyllä. Ei muuta kun pitkää ikää... O0

... --> S40 T4 -02 --> S40 T5 -04 --> Focus ST -07 --> S40 2.0D Powershift -10 --> BMW 330D M-Sport -10 --> Audi A4 3.0 TDI quattro S-line -11 --> Audi A6 3.0 TDI competition quattro -15 --> Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro -21

Poissa Pikkuhukka

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 485
Vs: Volvo V70II - Börje II, karavaanarien aatelia
« Vastaus #44 : 11.03.2013, 20:53:59 »
Minä en kyllä säästäisi... :-\ Mutta saahan tuosta vaikka yksiön tarvittaessa kun on farmarikin. :D

Mut oikeesti, pirun hieno härpätin tuo on kyllä. Ei muuta kun pitkää ikää... O0
Eipä se toi Volvon pirulainenkaan anna säästää, kulutus on aika kovaa luokkaa mun ajolla ;). Varsinkin nyt kun on päässyt ton nelivedon kanssa paremmin sinuiksi.

Pitkää ikää - mulle vai autolle?  V:>

No mutta joo, pientä edistystä havaittavissa tämän kanssa:

* Posti kiikutti tarran takaluukkuun, samanlainen kuin Börje I:ssä - tietenkin ;). Näillä pakkasilla on turha edes ajatella sen liimaamista
* Ilmansuodattimen jatkuva pölinä alkoi v...maan sen verran että ostin Motonetistä vakiosuodattimen (en edes muista koska viimeksi olen itelle tommosta ostanut). Vakiokotelo löysi siis tiensä konehuoneeseen ja BSR sai väistyä:
Ennen:

Jälkeen:

Olen tyytyväinen  :)

* Tulipa sitten leikiteltyä tuolla luistonestolla:
Stage 1

Stage 2

Stage 3


Stage 2 on tällä hetkellä se kovin juttu mihin mun ajotaidot riittää  :P

Pimeässä tuli tehtyä huomio ettei noi parkkipolttimot näytä oikein hyviltä valkoisten xenonien rinnalla:


Sormet kohmeessa räpläsin polttimot irti ja meinasin vaihtaa ledit tilalle... Vaan enpä vaihtanutkaan. Olen onnistunut kadottamaan toistakymmentä led-poltinta jonnekin. Kirottua. Nyt on sormet ja varpaat tunnottomat ja valot samanlaiset kuin puoli tuntia aiemmin :uglystupid2:. Noh, eBay auki ja tilataan uusia jos ei polttimoita huomenna jostain laatikosta löydy.
V60 T8 -19

 

RallyBaron  Samppasport