Race.fi  Puotilan autokorjaamo

Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?

  • 70 Vastauksia
  • 32802 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mustalaatikko

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5995
Vs: Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?
« Vastaus #60 : 21.02.2018, 21:11:47 »
Tähän perustuu mun taktiikka eli vastaan kyssäriin johon muut ei ole vastanneet, koska mun vastaus on kuitenkin niin tyhmä että viisaammat innostuu korjaamaan!
v70 D5 -03 AT (käyttis), Toyota Hiace D4D 65kw -06, V70 2.5 10v -98, 855 2.5 10v -94 (ex), Renault Clio RN1.2 -95 (ex)

The moose

  • Vieras
Vs: Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?
« Vastaus #61 : 21.02.2018, 21:23:44 »
Suuri kysymys toki on, miten tästä foorumialustasta saataisiin sellainen, että se paremmin vastaisi myös mobiilikansan tarpeisiin? Mun näkemys on, että FB:n ryhmien suosio selittyy pitkälle helpolla ja nopealla mobiilikäytettävyydellä, vaikka niissä ilmiselvät ongelmansa ovatkin. Vanhat foorumien käyttäjät toki osaavat asentaa sen Tapatalkin ja käyttää foorumia sen kautta, mutta hyviä ideoita saa heittää! :) Tällä nykyisellä käytössä olevalla oletusteemalla haettiin hieman parempaa mobiilikäytettävyyttä. Mutta pelkkien teknisten viilausten lisäksi varmaan tarvitaan muutakin?

Mä olen jo itse ihan liian vanha ymmärtämään nykynuorisoa, pitänee konsultoida tuota 16v poikaa tässä aiheessa jos sen nyt saa asiasta innostumaan! :D

Sanotaanko nyt näin että ei kaikkia voi miellyttää ja miksi yhden foorumin pitäisi taipua joka ainoan ihmisen ja jonnen tarpeisiin.

Jos joku ulvoo facebookissa korjaiskyssärin perään 2min päästä kun kukaan ei vastaa ni ulvokoon. Ottais ite selvää tai kuskatkoon korjaamoon.

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?
« Vastaus #62 : 21.02.2018, 21:44:56 »
Jos joku ulvoo facebookissa korjaiskyssärin perään 2min päästä...
Eräällä toisella foorumilla törmäsin tämmöiseen tapaukseen.

Toinen viesti tuli 7 minuuttia ensimmäisen jälkeen. Kolmas viesti ~4 minuuttia toisen jälkeen ja neljäs viesti (joka sisälsi koko foorumin jokaisen harrastajan pystyyn kehumisen) tuli noin 20 minuuttia alkuperäisen kysmyksen perään.

Kaiken hyvän lisäksi tämä tuli aamupäivän puolella kellonaikaan, jolloin 80% foorumilaisista on töissä/nukkumassa tms.

Noh, jahka joku kerkesi vastaamaan, oli vastaus kyllä alkuun asiallinen ja sisälsi neuvot mahdollisesta ongelman syystä. Tosin asiallisen alun jälkeen kyllä tuli sellainen suolaus, että oksat pois. Samaa kaavaa jatkoi seuraavat 3-4 nimimerkkiä, joista viimeinen totesi ihmettelevänsä tapaa suuttua, kun tulee harrastajavoimin pyörivälle foorumille kyselemään, joka ei kuitenkaan ole mikään merkkikorjaamon chat-linja. :D

Poissa Taavi.H

  • Ajotaitoinen ojanlevittäjä - laakereiden vaihtoa käden käänteessä
  • Administrator
  • Polestar
  • *
  • Viestejä: 10762
  • Lehdistön Avaruusbaariin jatkoille!
Vs: Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?
« Vastaus #63 : 22.02.2018, 17:37:29 »
Sanotaanko nyt näin että ei kaikkia voi miellyttää ja miksi yhden foorumin pitäisi taipua joka ainoan ihmisen ja jonnen tarpeisiin.

Ei kaikkia tarvi miellyttää. Eikä se ole edes mahdollista.

Mutta paikalleenkaan ei saa jämähtää.
V60 D6 PHEV -14
V70 D5 AWD -05, S60 2.4T -01, Amazon -66
Exät: 240 B230F, 740 B200K, 850 TDI -96, S70 TDI -99
"Ei toi nyt niin paha ole. Se vaatii vaan verta, hikeä sekä paljon motonetin ja bilteman tarvikkeita"
Volvojen loppusijoitusta jo vuodesta 2002

Poissa jogiin

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3756
  • 195hv/406Nm
Vs: Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?
« Vastaus #64 : 23.02.2018, 00:18:19 »
Jotenkin tuntuu nykyyän olevan enemmän sääntö kun poikeus että ei malteta edes yrittää etsiä ite ongelmaan vastausta, vaikka jokaisella netissä kyselijällä on netti käytettävissä  ::) Ja monesti se vastaus löytyy nopeemmin vähän ite yrittäen kun ensin puol päivää kiroo typeriä vastauksia kysymykseen jonka ois alta 5min löytäny kun ois vaan malttanu  ::)

Volvo 945 Classic -98 (Lahna)
Volvo 945 turbo -96 (Lahnan seuraaja)
Wäärin Wirittäjä #4

Slerbahuuli

  • Vieras
Vs: Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?
« Vastaus #65 : 23.02.2018, 06:49:15 »
Jotenkin tuntuu nykyyän olevan enemmän sääntö kun poikeus että ei malteta edes yrittää etsiä ite ongelmaan vastausta, vaikka jokaisella netissä kyselijällä on netti käytettävissä  ::) Ja monesti se vastaus löytyy nopeemmin vähän ite yrittäen kun ensin puol päivää kiroo typeriä vastauksia kysymykseen jonka ois alta 5min löytäny kun ois vaan malttanu  ::)
On helpompaa kysyä, kyllä tuo ilmiö on muuallakin kuin netissä.

Minulle on parhaimmillaan töistä soitettu, "miten tämä homma x tehdään, ku etkös sä tiedä?". Olen tohon vastannut "tiedän olevani lomalla, sullon siinä naamas edessä tietokone, katsos sieltä se homma ja hyvää illanjatkoa", luuri kiinni. :D Kyseessä oli vielä jokin yksinkertainen asia, joka ei todellakaan olisi vaatinut mitään puhelinsoittoa minun suuntaan, jos olisi aivot olleet mukana touhussa.

Poissa anssi68

  • Hallituksen jäsen
  • Valvoja
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5073
  • Volvo taka ja etuvetoisena
Vs: Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?
« Vastaus #66 : 23.02.2018, 07:18:26 »
En ole huomannut sitä, että tämä foorumi olisi turha miltään osin..
Tyhmiin kysymyksiin saanut vastaukset, kiitos siitä.

Kun tämä kulttuuri nostaa päätään koko ajan:
Mullekaikkinythetivälittömästi, niin ei oikein aina jaksa vastailla kysymyksiin..
Käyttis:   Volvo V70 2,5T 2007
Harraste: Volvo 240 GL 1988

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?
« Vastaus #67 : 23.02.2018, 08:48:53 »
+1 O0
:tykkää:
Minä olen jo muutaman tuhat euroa säästänyt itse korjaamalla, en pidä foorumin jäsenmaksua pahana. Pottuillakseni linkitän fb:stä tänne aina kun voin.
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa dneproshin

  • VRCF Ry jäsen 2023
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1639
  • Innokas käyttöautoilija
Vs: Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?
« Vastaus #68 : 24.02.2018, 10:49:49 »
Suuri kysymys toki on, miten tästä foorumialustasta saataisiin sellainen, että se paremmin vastaisi myös mobiilikansan tarpeisiin? Mun näkemys on, että FB:n ryhmien suosio selittyy pitkälle helpolla ja nopealla mobiilikäytettävyydellä, vaikka niissä ilmiselvät ongelmansa ovatkin. Vanhat foorumien käyttäjät toki osaavat asentaa sen Tapatalkin ja käyttää foorumia sen kautta, mutta hyviä ideoita saa heittää! :) Tällä nykyisellä käytössä olevalla oletusteemalla haettiin hieman parempaa mobiilikäytettävyyttä. Mutta pelkkien teknisten viilausten lisäksi varmaan tarvitaan muutakin?

Mä olen jo itse ihan liian vanha ymmärtämään nykynuorisoa, pitänee konsultoida tuota 16v poikaa tässä aiheessa jos sen nyt saa asiasta innostumaan! :D

90-prosenttisesti luen foorumia puhelimella/tabletilla ja vastaavasti 90-prosenttisesti kirjoitan tänne läppärillä. Mobiililaitteillakin olen kyllä onnistunut tekemään kaiken tarvittavan: kirjoittaminen, kuvien linkittäminen yms. onnistuvat ihan hienosti.

Tapatalkia en ole osannut kaivata, mielestäni nykyinen foorumisofta on riittävän hyvä ja ehdottomasti paras niistä mihin itse olen törmännyt.

Ainut pikku kauneusvirhe tässä uudessa teemassa on tuo:



Hieman ärsyttävää, kun aika usein haluaisin napsauttaa linkkiä "Klikkaa tästä kokeillaksesi kaikkia lukemattomia viestejä", joka kännykällä skaalautuu kokonaan piiloon. Tabletilla onnistuu, koska sentään osa tekstistä näkyy:



Läppärillä en ole havainnut tuota tai muitakaan fiboja.

Vanha teemakin taipui mielestäni ihan riittävän hyvin mobiilikäyttöön, joutui ehkä zoomailemaan enemmän mutta sekin nyt on mobiilikäyttäjällä ihan arkipäivää nettiä selatessa.

Poissa Mustalaatikko

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5995
Vs: Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?
« Vastaus #69 : 24.02.2018, 11:29:08 »
Mobiililla kun paljon käyttää tulee välillä ongelmia siitä kun ei tiedä mikä auto kullakin signaturessa on.
v70 D5 -03 AT (käyttis), Toyota Hiace D4D 65kw -06, V70 2.5 10v -98, 855 2.5 10v -94 (ex), Renault Clio RN1.2 -95 (ex)

Poissa Chall

  • Porilainen Oikeiden Topicien Erikoismies
  • Global Moderator
  • Grand Touring
  • *
  • Viestejä: 2256
  • Muoviämpäri
Vs: Ei apuja foorumista? Turha jäsenmaksu?
« Vastaus #70 : 24.02.2018, 11:32:16 »
Mobiililla kun paljon käyttää tulee välillä ongelmia siitä kun ei tiedä mikä auto kullakin signaturessa on.
Painamalla nimimerkistä profiili auki näkyy.

 

Proturbo  Autodiagnoosi