Eli kävi tämmönen homma: ajoin 150km matkan jolloin auto toimi normaalisti. ajoin kotipihaan ja sammutettua annoin jäähtyä noin tunnin, jonka jälkeen vaihdoin öljyt, suodattimen muutaman ilmaletkun, joiden arvelin hapristuneen. nestettäkin hieman lisäsin.
Noh, tämän jälkeen lähdin normaalisti ajamaan, mutta auto ei jaksanut kunnolla kiihtyä, tehohäviö on todella huomattava. Aivan kuin ahtimelta ei tulisi painetta ollenkaan?? paineletkujen liitoksen tarkisteltu, vaihdetut alapaineletkut vaihdoin yksi kerrallaan eli sekaisin nekään ei ole menneet. Ehdotuksia missä vika? Muuten auto toimii normaalisti, lähtee hyvin käyntiin ja pysyy käynnissä, tyhjäkäynniltä kaasuttaessa nostaa kierrokset normaalisti, mutta en ole kuulevinani minkäänlaista turbon vihellystä, mikä ennen on mielestäni kuulunut. käytin ahtimelta letkun irti ja kokeilin, että ainakin se pyörii..
Olisko tuossa remontin/huollon yhteydessä joku voinut mennä vikaan...? kaikki johdot, liittimet ja letkut on kiinni...
Ennemmin auto on vikonut niin, että on tyhjäkännillä muutaman minuutin ollessaa sammahdellut ja pari kertaa risteykseen tullessa sammunut sekä joskus muutaman minuutin tyhjäkäynnin jälkeen vaatinut enemmän kierroksia liikkelle lähtiäkseen, tämä vika oli jollakin muullakin käyttäjällä ja viaksi epäilty polttoaineen paineanturia? Voisko nuo polttoaineanturi viat pahentuessaan aiheuttaa kyseisen tehohukan?