Terve, nyt olisi hyvät neuvot tarpeen;
ongelmat alkoivat siitä, kun olin eräänä pakkasaamuna lähdössä työvuoron jälkeen kotiin. Auto starttasi ja lähti käyntiin, mutta sammui lähes heti. Sen jälkeen se ei edes yrittänyt käyntiin. Myöhemmin samana päivänä lähdin sitten hakemaan autoa kaverin kanssa parkkipaikalta, ja volle lähti käyntiin muutaman starttauksen jälkeen. Sitten vaihdoin autoon uuden akun ja tulpat. Hetken taas lähti käyntiin jollakin lailla, kunnes auton pätkimisen takia vaihdoin polttoaineen suodattimen, ja vaihdon jälkeen ei enään käynnistynyt. Vein auton ensin paikalliselle korjaamolle, jossa autoa ei saatu käyntiin, bensapumpun toimivuus tarkistettiin ym. Sieltä tie vei kemin wetterille. Muutaman tunnin ajan auto siellä oli, ja siihen sytytysvikaa ilmoittavan diagnoosin jälkeen vaihdettiin tulpat jälleen. Ajoin autolla kotiin, ja se pätki edelleen, ei kierrä yli 4000 rpm, ja kaasua ei voinut laittaa pohjaan kun taas alkoi hyytymään. Nyt olen vaihtanut autoon edestä katsottuna vasemman sytytyspuolan (valkoinen liitin) ja auto lähti pari kertaa käyntiin, mutta sammui aina ja nyt ei edes yritä. Kokeilimme myös että jokainen tulppa antaa kipinää. Pitäisikö minun vaihtaa myös toinen puola, joka on vasemmasta poiketen mustalla liittimellä, ja onko oikein että puolat ovat erilaisia, motonetissä kun myydään puolia pareina joista molemmat ovat saman värisellä liittimellä? Kiitoksia neuvoista jo etukäteen.