Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Volvon tuontiaiheinen kysymys.

  • 1 Vastauksia
  • 1423 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Volovo960

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 24
  • www.vrcf.fi
Volvon tuontiaiheinen kysymys.
« : 29.06.2012, 12:34:45 »
Elikkä tilanne on semmonen että olin ruotsissa lomalla ja toin sieltä itselleni S80 volvon. Kaupat venyivät poislähtöpäivään asti,ja päätettiin että auto laitetaan ruotsalaisen serkun nimiin. Ja saan autosta paperit parin viikon sisällä kun serkku tulee lomaileen tänne. Nooh ajoin auton sitten suoraan kotipihaan täälä suomessa. Ja alkoi mietityttään että oonkohan tehny kovanki rikoksen nyt kun en ajanutkaan tullin kautta. Autolla en ole ajanut sen jälkeen täälä enää. Onko kellää ollu samanlaista tilannetta,ja osaisko neuvoa mitä teen? Itse en ole keksinyt muutakuin että sitten kun saan paperit nii teen uudet kauppakirjat serkun kans. Ja sanon että auto ajettiin minulle tänne kotipihaan suoraa ruotsista jossa kaupat vasta tehtiin.  ???
« Viimeksi muokattu: 29.06.2012, 12:37:11 kirjoittanut Volovo960 »
Volvoja vuodesta 1999.  Volvo 240 -83. Volvo 240DL -85. Volvo 745Turbo intercooler -89. Volvo 965 -95. Volvo 855 T-5. -94. Volvo S80 2.0T -99.

Poissa AtAi

  • Kiimainen Wiima
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2432
  • SVK #1927, mitäs sitten?
Vs: Volvon tuontiaiheinen kysymys.
« Vastaus #1 : 29.06.2012, 13:37:41 »
Elikkä tilanne on semmonen että olin ruotsissa lomalla ja toin sieltä itselleni S80 volvon. Kaupat venyivät poislähtöpäivään asti,ja päätettiin että auto laitetaan ruotsalaisen serkun nimiin. Ja saan autosta paperit parin viikon sisällä kun serkku tulee lomaileen tänne. Nooh ajoin auton sitten suoraan kotipihaan täälä suomessa. Ja alkoi mietityttään että oonkohan tehny kovanki rikoksen nyt kun en ajanutkaan tullin kautta. Autolla en ole ajanut sen jälkeen täälä enää. Onko kellää ollu samanlaista tilannetta,ja osaisko neuvoa mitä teen? Itse en ole keksinyt muutakuin että sitten kun saan paperit nii teen uudet kauppakirjat serkun kans. Ja sanon että auto ajettiin minulle tänne kotipihaan suoraa ruotsista jossa kaupat vasta tehtiin.  ???
Ei tota tarvii tullata joten ihan pokerina voisit vain ajaa kotipihaan, tosin jos poliisi olis pysäyttäny olis tullu sakkoja kun Suomalainen ei saa ajaa ulkokilpisellä autolla. Muutenhan tossa ei oo mitään murheita.

Sitten kun kauppapaperit olet tehny, menet tekemään käyttöönottoilmoituksen tulliin saat 3kktarrakilpiin(tarrat haet konttorilta) oikeuttavan paperin, samalla keikalla voit jättää autoverohakemuksen. Sitten rek.katsastukseen ja sitten oottelet kunnes tulee veropäätös ja verojen maksun jälkeen käyt hakees kilvet konttuurilta.

Ketään ei oikesti kiinnosta miten se auto on sun pihaan joutunu, ja kukaan ei oikeasti tiedä edes sen olevan siellä josset ala selittämään asiasta. :2funny:
242 V8 1983 - S80 D5 - 142 GL - 145 2.5tdi (s)Express - 740 aut.

"I'd rather lose by a mile because i built my own car, than win by an inch because someone else built it for me. Your car is your story, so don't let someone else write the book"

 

Futurez  Kulkukoira