Samppasport  Futurez

V60 vai XC60

  • 123 Vastauksia
  • 44575 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Quality

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 100
  • www.vrcf.fi
Vs: V60 vai XC60
« Vastaus #120 : 27.01.2012, 18:12:16 »
Itsekin puntaroin aikani alkuperäistä kysymystä V60 AWD vs. XC60

V60 miinukseksi listasin ahtauden ja pienen maavaran, plussaksi ulkonäön ja muutenkin modernin tuotteen. V60 alusta oli tyrnempi ajaa kuin vakio XC60:n. Päädyin XC60 R-designiin.

Ja offtopic keskusteluun, X3:kin oli listalla - ihan ok peli ja taloudellinen, mutta ei vaan sytyttänyt.

X3 oli täälläkin listalla, mutta jokin siinä mätti. XC60 tuli kuvioihin vähän mutkan takaa, mutta onneksi jäin koukkuun ja nyt se on tuossa pihassa :).

V60 ei jotenkin ole alunalkaen istunut omaan silmään, niin tyylikäs kuin onkin (itse asiassa sama koski aluksi myös XC60tä). Kun Volvo astui kuvaan ylipäänsä, oli mielessä ennen muuta SUV, ja isommat versiot menevät yli budjetin. V60een verrattuna etuina ovat korkeus ja tilat.
A4 1.8 T Avant Pro Business autom. --> XC60 D5 AWD Ocean Race + Summum autom.

Romeo

  • Vieras
Vs: V60 vai XC60
« Vastaus #121 : 27.01.2012, 18:25:04 »
X3 oli täälläkin listalla, mutta jokin siinä mätti. XC60 tuli kuvioihin vähän mutkan takaa, mutta onneksi jäin koukkuun ja nyt se on tuossa pihassa :).

V60 ei jotenkin ole alunalkaen istunut omaan silmään, niin tyylikäs kuin onkin (itse asiassa sama koski aluksi myös XC60tä). Kun Volvo astui kuvaan ylipäänsä, oli mielessä ennen muuta SUV, ja isommat versiot menevät yli budjetin. V60een verrattuna etuina ovat korkeus ja tilat.

Tuo korkeus oli myös omalla listalla tekijä joka vei XC60:n plussan puolelle - samanlainen "päätä pidempi" ajotuntuma kuin nykyiselläkin ajokillani. Niin ja tämmöiselle selkävaivaiselle helppo astua sisään! ;)

Poissa V-O

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 82
Vs: V60 vai XC60
« Vastaus #122 : 29.01.2012, 22:33:31 »
V60. Itseasiassa ihan kauhee autokuume päällä...

Tyylikäs, mukava matka-auto ja minulle sopiva kuljettajan ympäristö, ergonomia kohdallaan. Sitimaasturi XC ei ollu minulla vaihtoehto.

Vielä pitää pari-kolme (valot, suksiboksi ja joku muu...) kohtaa puntaroida tarkkaan ja sitten nimi alle :)...

Poissa moffe

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 42
  • www.vrcf.fi
Vs: V60 vai XC60
« Vastaus #123 : 04.02.2012, 20:47:40 »
V60 XC60...siinäpä kysymys. Sitä itsekkin mietin. Lopulta sorruin V60seen. Mutta olen tyytyväinen päätökseen...  :)
Ehkäpä sitten kun uusi facelifti tulee niin xc60. Sitten kun olen ajannut kolmisen vuotta Vee KuusiKymppisellä.  :buck2:

 

Proturbo  Autodiagnoosi