Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 ... 8 9 [10]
91
Ei ole omalle kohdalle koskaan noin pitkää laatikon opetusta osunut kohdalle mutta saattaahan tuo tulevaisuus senkin vielä tuoda.
92
Tuolta näkee tapahtuman aikataulun. Noin tuntia ennen paikalle kasailemaan ja purkaminen heti tapahtuman päätyttyä. Tämä tietenkin tarkentuu lähempänä.

https://www.vrcf.fi/foorumi/index.php?topic=143016
93
Projektipäiväkirjat / Vs: Volvo S40 Rally - Laulava vapari vitonen
« Uusin viesti kirjoittanut RTP 22.05.2024, 22:06:44 »
Vaihdelaatikkoa on kuulemma jo 40 tuntia yritetty kasata, mutta vielä pari viikkoa menee...
Noh paketoimpa sitten toisen takaoven jo alustavasti pakettiin:

Sääntöjen mukaisesti pitää tosiaan peittää 1mm alumiinillä (rahamiehet hiilikuidulla...) ovipahvin jättämät aukot. Huomasin, että siinä oli mukavan oloisia reikiä mihin oli helppo laittaa niittimutterit niin saa aika helpolla nuo pellit paikalleen. Ja saa myös varmasti symmetriset toteutukset, tuosta on nyt hyvä tehdä peilikuvana toinen puoli.
PS. Miten normaalia on saada niittimutteri halkeamaan niin että puristuva osa ja pellin toisen puolen vastakappale irtoavat toisistaan  ;D
94
Showroom / Vs: Volvo 240 GL Injection 1988
« Uusin viesti kirjoittanut jar-ii 22.05.2024, 22:06:26 »
Kohtuu kopakan näkönen kartano, kun lamppujen altakin valkonen ja kontti näyttää olevan yhessä osassa. Hienoa että näitä pelastetaan liikenteeseen  8)
96
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / Vs: S60 Ei käynnisty
« Uusin viesti kirjoittanut jak900 22.05.2024, 21:55:50 »
Pyöriikö se uusi pumppu nyt hetken kun virrat kääntää päälle?
97
Vaihteiston kannatin missä kunnossa?
98
S60, V70 (vm.00-07), S80 (vm. -> 06), XC90 / S60 manuaali. Kolahdus vaihteita vaihtaessa
« Uusin viesti kirjoittanut M.P 22.05.2024, 21:26:33 »
Auto -07 5-lovine manuaali. Ajettu. N. 180t

Lyhyesti:

Kun vaihtaa vaihdetta ihan sitte paikallaan tai ajossa mille pykälälle vain, kone käy tai ei, kytkin pohjassa tai ei ja vaikka paikallaan, niin vaihteensiirto tai muu pitää pienen kolauksen.

Tutkittu/vaihdettu:

Moottorin ylätuki oli aivan ammuttu. Vaihdettu, ei juurikaan vaikuta. Etupään samaan suuntaan tukeva tuki vaikutti hyvältä ku testaili.

Vetarit ei klappaa ja sehän ois vaan veto päällä oire. Vetarien pultit tsekattu. Molemmat oli löysät, kiritys ei vaikuta mut pitää hommaa uudet.

Itse epäilen että vaihteen siirtäjän joku hela tai vastaava väljä(?) mut kertoaa muutkin mielipidettä ja ehdotuksia. Tos omassa -02 vuoden v70 ei kuulu hyttiin mitään ääniä vaihteensiirtäjästä kun vaihtaa vaihdetta.  :idiot2:

Hiljan ostettu auto niin jos isompi operaatio nii saa kyllä liike hoitaa myös osansa..  :o
99
apu kelpaa ja radalle saa mennä se on 30€ ei jäsenellä ja jos liityt jäseneksi(20€) niin ajaminen maksutonta ;) monesti on ollut että ensin ajelleet on alkaneet auttaa kun kalusto leviää

Liityin nyt sit luikauksella jäseneksi niin on seki hoidettu, oletan että saahaan myöhemmin sitten lisätietoa missä, mitä ja enemmänkin milloin ois aihetta olla pelipaikolla?
100
700, 900 & S/V90 / Vs: 740 g80 ulisee
« Uusin viesti kirjoittanut ylinen 22.05.2024, 21:17:48 »
Veikkaisin myös jotain muuta kun perän sisäistä. Perä lähtee kyllä kuluman takia veto päällä vähitellen ulvomaan mutta muutos tapahtuu niin vähitellen ettei sillä niin haittaa ole. Toki olisi hyvä silloin simmata kuntoon. Onko tietoa jos joku joskus kasannut vaihtanut välityksen katsomatta hammaskosletusta jos näin niin silloin voi ääni tulla välityksestä
eioo tietoa, auto ollut minulla n. puoli vuotta eikä aikaisempi omistaja ainakaan asiasta maininnut. Vika kuitenkin tullut vasta äskettäin jota ennen ei ole pitänyt ylimääräistä ääntä, joten luulisin että ei ole ollut asennusvirheestä vaan ajansaatteessa tapahtuneesta kulumasta.
Pitää tarkistaa tuo tukilaakeri. Voiko sen tarkistaa autossa kiinni vai pitääkö vaan suoraan ottaa käteen?
Sivuja: 1 ... 8 9 [10]
Kulkukoira  Proturbo