Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit => Veteraanit => Veteraanien FAQ => Aiheen aloitti: o_j - 17.12.2011, 17:12:15
-
Muistutukseksi itselleni ja muillekkin, aina ei pakosti ole korjauskäsikirjaa luettavilla.
1. vasen takapyörä
2. vasen etupyörä, ylempi, sisempi
3. oikea etupyörä, ylempi, sisempi
4. oikea takapyörä
5. oikea etupyörä, ulompi
6. oikea etupyörä, alempi, sisempi
7. vasen etupyörä, ulompi
8. vasen etupyörä, alempi, sisempi
Kannattaa myös muistaa irrottaa se paineanturin liitin pääsylinterin vierestä, ettei ala varoitusvalo palamaan kojelaudassa.
-
Kiitos neuvoista,oli todella hyvä tieto
-
Mikäs tarkoitus tuolla järjestyksellä on ? muuten jää ilmaa, mutta miksi ? :idiot2:
-
aloitetaan järjestelmän kauimmaisesta päästä minne yleensä ilma kerääntyy ja tullaan koko ajan takaisinpäin kunnes ilmataan viimeinen ja lyhin etäisyys pääsylkystä.
-
Itsellä jos on ollut koko jarrujärjestelmä kuivana, olen ottanut takaa palat pois ja pumpannut männät aika ulos, noin loppuunajetun jarrupalan verran. Ilmausruuvi kunnolla auki ja papukaijapihdeillä mäntä sisään. Joskus on ollut hankalaa saada sitä ensimmäistä ilmauskierrosta käyntiin kun se ilmalukko vaan keikkuu edestakaisin taakse menevissä putkissa.