Joo, se neliörengas kannattaa hakea suosiolla uus, ja samalla reissulla voit hakea joko kaksi niitä tai sitten jostakin putiikista samankokonen perinteinen o-rengas. O-rengas asennetaan putkeen ensin, sitten se neliörengas, näin neliörengas menee tarpeeksi syvälle lohkoon että tiivistyy kunnolla.
Yksi huudon ja manaamisen aihe on pakosarjan alatukirauta lohkoon, monasti istuu niin maan perusteellisen kireessä ja on suhtkoht vammasessa paikassa irrottaakin. Muistini mukaan alakautta sen sai lohkosta irti koko tukipalikan, pakosarjasta on muutama ollut irtoamatta. Ja toki ahtimen öljyntulo tarvii irrottaa jos meinaa tiivistepinnat mahtua putsaamaan kunnolla. Oon kuullu noita tiivisteitä vaihdetun siten, että leikkaa pultinrei-istä tiivisteistä alasiivut poies, survoo vanhat välistä vek ja pudottaa uudet välistä koloon ja kiristää mutterit. En silti ehkä kokeilis...