Tuosta moottorista ei ole lainkaan kokemusta, mutta k-jetronicista luulen ymmärtäväni jotain. Eikö tässä sellainen mekaaninen ruisku ole kuitenkin?
Miltä moottori vaikuttaa, kun ei lähde käyntiin? Saako liikaa, vai liian vähän, vai ei ollenkaan bensaa?
Tällaisia oireita tulee, jos järjestelmässä on imuvuoto. Tämän voisi testata ruiskuttamalla vaikka käynnistysspraytä koneen käynnissä kaikkiin mahdollisiin letkuihin ja liitoksiin. Jos käynti muuttuu, niin vuoto on löydetty.
Kannattaa myös tarkastaa määränsäätimen lautasen perussäätö. Jos lautanen lepää liian ylhäällä, niin kuumana, kun ohjauspaine on korkeampi, ei ilmavirta välttämättä jaksa vetää lautasta alaspäin, jotta bensansyöttö alkaisi. Jos seosruuvin pääsee helposti käsiksi, niin tämän voisi testata painamalla kuusiokoloavaimella seosruuvista määränsäätimen vipua samalla, kun starttaa.