Ennen osien ostelua, käy teettämässä jossakin hydraulipuljussa pari letkua, joissa toisissa päissä banjoliittimet (voin tarkistaa koot huomenna) ja toisiin päihin sopila kierreyhde, että saat niihin (samalla reissulla ostetut, esim 0-10bar asteikolla olevat) mittarit kiinni. Toinen mittari määränsäätimelle pumpulta tulevaan linjaan kiinni tuplabanjopultilla (tämäkin löytyy sieltä hyde-puljusta), ja toinen samalla tapaa kiinni määränsäätimelle tulevaan ohjauspaineen linjaan. Kylmänä kun lyöt käymään, tarkasta ohjauspaine, ja anna koneen käydä lämpimäksi ja taas tarkasta ohjauspaine. Kun lämpöisenä sammutat, pitäisi paineakun pitää painetta säätimelle pumpulta tulevassa linjassa. Ei ole isot investoinnit, mutta k-jetin kanssa pelatessa ehdottomat olemassa. Joku viisaampi varmaan osaa sanoa mitä paineiden pitäisi olla, itsellä kokemusta pelkästään b21et:n k-jetistä, ja ne ei ole käypäsiä arvoja tähän...