0
Huikkoster ja 22 Vierasta katselee tätä aihetta.
Hölmö kysymys, mutta voiko toffeelaikalla poistaa tarraa auton lasista?Tietysti voi, mutta jääkö mitään silminnähtäviä jälkiä?
mattopuukon terällä itse lähtisin kokeilemaan en tuohon toffeelaikkaan ota kantaa sen kummemmin
onko kokemuksia varaosasivusta autodoc.fi?
Kyllä mää nimenomaan tolla toffeella lähtisin, se on hyvä! Mattopuukko taas voi jättää skruiduakin jos ei o tosi varovaanen
Trikeprojekti loppu sitten ennenkun alkokaan... yks puhelinsoitto, juuei onnistu suomessa ilman poikkeuslupaa trafilta joka tarvis tarkat piirustukset, lujuuslaskelmat jne yms ja koko projekti tulis maksamaan niin paljon että samalla rahalla ostaa pian vaikka Lotus superseiskan...Stanan byroslavia...
Hirsipaneelia? Vahva kutina, että pitempään olleena halkee. Riippuu tietenkin kuinka paljon kaarella. Ainakin oman talon paneelit näyttää sen verran kuivuneilta, että halkeisivat suhkot helposti. Toki ite laitettiin hakanauloilla ja 4 per juoksu ettei pääse nousemaan ja silti on vähän kaarella.
No joo hirsipaneeli varmaanki oikee nimitys tuolle ja kuusta. Keväällä aloteltu ja ei oo vieläkään valmista. Harkittin myös piilokanta ruuveja ku tuolle paneelille lyöty lautajuoksut vanhan pystypanelin päälle ja nauloilla ja liian lyhyillä. On tuo sit sellane järjen riemuvoitto ettei rajaa. Nii joo ja paneloitsijan mielestä oli järkevää ottaa kaikki vanhat kerrokset pois.. panelointi ja sen alla ollut tuulensuojalevytys. Joka laitettu lisälämmöneristeeksi alkuperäisen paneelin päälle. Nyt joka nurkka vetää ja tuuli humisee. Talvellakin pysty ennen oleen paitasillaan ilman kaminan valkeeta. Tuskin enää voi.
Tiedetäänkös täällä noista autopuolen muutosprosenteista? Itse kun en ole perehtynyt kuin MP lainsäädäntöön. Mietin jotta jos ostaisi halvan kuplan, repis siitä korin hittoon, sehän on käsittääkseni pelkän pohjalevyn päälle rakennettu ja siihen vain nostettu pellit päälle? Sitten rakentaisi itse peltikorin tilalle Ariel Atomia muistuttavan putkikehikon.
kävin tos kaupas ja parkkeerasin lähimpään ruutuun ennen ovee mutta jätin invapaikan vapaaksi, noh tulin kaupasta niin oli ambulanssi siinä invapaikalla, saako edes ambulanssi parkkeerata siihen? jos siis ei oo mitään toimenpidettä menos
Enää ei onnistu käyttään kuplan pohjaa. Mutta kuitenkin on tehty näitä Shelby Cobra Replikoita lasikuitukorilla. En tiedä mikä ero niissä on. Toki Cobrat on laitettu rungon päälle. Kuplan runko/pohjalevy ei ole ihan yhtä tukeva varmaankaan kun ne minkä päälle on Cobran koppaa laitettu. (Euro Ford).
Autoverolain 3 §:n (266/2003) mukaan Suomessa rekisteröity ajoneuvo verotetaan uudelleen, jos sen osista vaihdetaan 50 prosenttia tai enemmän tai jos itsekantavalla korilla varustetun ajoneuvon kori vaihdetaan. Ajoneuvon kori katsotaan vaihdetuksi, jos yli puolet korikehikosta (ilman luukkuja, ovia ja kansia) on vaihdettu.
Se itseasiassa on kuin onkin mahdollista ainakin sen perusteella mitä olen tällä välillä saanut kaivettua mutta...Tarvii poikkeusluvan trafilta, sen voi saada mutta maksaa 380eur oli päätös kumpi kampi ja luvan saaminen voi kestää hyvinkin kauan (jopa vuoden pari). täytyy yksittäishyväksyttää ennen muutoskatsastusta esim Testmillillä jossa suoritetaan mm korin vääntöjäykkyystesti ja mittaukset. Pelkkiin viranomais yms maksuihin helppo tonni. Ja tosiaan valmis ajoneuvo vielä kaiken päälle verotetaan uudestaan. Alkaa se valmis kirppu oikeasti kuulostaa ihan vaihtoehdolta... tai sit keksittävä jostain ulkomailta joku riittävän kieroutunu hauskanpitolaite joka sitten raahaa tänne.Perkele kun kaikki pitää tehdä niin helevetin vaikeeks... esmes jenkeissä voi pl kalifornia rekisteröidä vaikka formulan kun laittaa vilkut ja valot.