Ok.
Jossain aluvehkeissä olen lukenut olevan valmiina irtokierteet.
Luulin että Volvossakin?
Nyt en oikeasti tiedä mitä siellä on?
Magneetillakaan ei pysty tarkistamaan-jollei ole hst-tä-mahdollinen irtokierre?
Tämä on muuten juuri se paikka,josta aiemmin täällä kirjoitin,jonka pultin avatessa huomasin olevan ruostetöhnässä.
Otti kyllä vastaan,ei nyt ihan hullusti kuitenkaan.
Kävin läpi huolella kierretapilla,sekin sujui helposti.
Tosiaan juuri tuo,mistä mainitsit,jos insertti on liian lyhyt.
Taannoin asennutin moottorikoneistamossaTakkatiellä Pitäjänmäessä Helicoilin Yamahan 20hp perämoottoriin,magnesiumlohkoon,yhdelle kannenpultille,kone oli helteessä ajettu ylikuumaksi,kun vesipumppu oli pettänyt(ei ollut asianmukaisessa huollossa käytetty)
(Ei kuulemma kuullut summeria,eikä nähnyt kaasun auki ollessa vesisuihkun puutetta)
Vedet ja öljyt sekaisin.
Perjantai-ilta,oli muka kiire saada viikonlopuksi vene ajoon,Puhelimessa sovittu paikalletulo,
koneistamo asensi kaksi lyhyttä kierrettä,kun ei löytynytkään pitkää.
Nousivat sitten rannassa kantta kiristäessä pultin mukana.Se siitä padasta,osaltani.
Nyt en tiedä mitä tän merikontin kanssa tekee!?
Autohan toimii kaikinpuolin,ja on katsastettu,ei mätävikoja.
Mutta kun se pata vuoti aina öljyä,7 vuotta.
Aivan karmeeta töhnää oli joka paikassa.
Mutta nyt se on lumen ja jään peitossa,ja lohko vähän huonona