Ai se nakuanturi vai? Jos anturista on kyse niin ei kyllä kovin iso momentti ole. Mallista riippuen 11 Nm tai 20 Nm, eli ei noita kovin isolla momenttiavaimella oikein kiristetä... Oireet on että kulkee pari kilsaa ja sitten hyytyy. Jos sammuttaa, pääsee taas pari kilsaa ja samat oireet.
Kiihtyvyys on huono koska syttyä myöhäistetään niin paljon.
Koodit viittaavat suoraan anturiin.
Nyt ois etummainen naku anturi vaihdettu ja boxsi ei vaikutusta kipinä hukassa edelleen.... ärkele...
Edellisiin viesteihin korjaten tähän ei oo vaihdettu nokan tunnistinta vaan kampuran tunnistin eli nokan tunnistin menee seuraavaks vaihtoon?
Niin ja mistä kaikkialta nuita maadotuksia löytyy?
Ite löysin kuskin jalkotilasta puolenkymmentä apikoo tulee siihen ja kone huoneessa akulta yks maadotus löyty!
Onko imusarjan alla millasia maa pisteitä ku sain vihiä et vois sillä vika piillä mut eihan sinne nää/pääse ennenku nyppää imusarjan irti vai?