KL-varaosat  Race.fi

760 B230ET polttoaine.

  • 67 Vastauksia
  • 12574 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

hevonen

  • Vieras
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #30 : 28.04.2013, 21:10:19 »
 :hello: Etkö sä lue mitä sulle vastataan..
Pyöriikö se tankkipumppu?

Poissa Codeko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 31
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #31 : 28.04.2013, 23:08:25 »
Vaikee aina testata kun auto toisessa paikkaa kun omistajansa. Immun kun ottaa irti ei lähde edes käyntiin. Ja oma tuntemus Volvoista on puhdas nolla siksikin voi tulla sanottua väärin mitä tekee.
Miten noista edes mittaat bensan paineen? Eipä ole oikein vehkeitä millä mittais sen..  :-\
EDIT: Kyllä se hetken käy kun piuha irti. Tekee niinkuin TVS sanoo. Molemmat pumput käyvät ja immunkin purettu ja näyttää sisältä ehjältä.
« Viimeksi muokattu: 29.04.2013, 16:51:29 kirjoittanut Codeko »

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #32 : 29.04.2013, 19:03:01 »
Tällä suljettiin uskoakseni poies kipinävika. Sun tarttee tehdä joku 12v jännitelähderatkaisu ja mittailla tuo IMMu, sekä se koneen lämpöanturi, vika on erittäin todennäköisesti sillä sektorilla.

Missäpäin auto on?
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Codeko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 31
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #33 : 29.04.2013, 19:10:34 »
Auto sijaitsee Lappeenrannassa. Uusia kuvia IMM sisältä on missä muutkin kuvat. Tuli mieleen ettei vaan olisi vikana liian pieni tyhjäkäynti? Vai onko se osavikaa isommasta?

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #34 : 29.04.2013, 20:16:56 »
Jos tyhjäkäyntikytkin naksahtaa niin en usko olevan tyhjäkäynnistä kiinni. Sensijaan tarkistelepas vielä tarkasti läpi myös ahtoputkisto, turbolle menevä imuletku ja muutenkin kaikki mahdolliset imu- ja ahtovuotokohteet, ja mittaa se hiton IMMu. Voit myös kokeilla putsata niitä laahaimen kärkiä ihan vaan kankaalla ujuttamalla sen varovasti kärkien ja tuon laahainpinnan väliin.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Codeko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 31
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #35 : 29.04.2013, 20:52:36 »
Huomasin vaan IMMua irroittaessa että IMMussa oli sisällä öljyä, letkutkin olivat öljyiset, suodatin hivenen öljyinen ja ilmeisesti huohotin(?) suodattimen alla kanssa näyttää öljyiseltä ja tukkoiselta.

Poissa Codeko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 31
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #36 : 30.04.2013, 23:38:11 »
TVS, et pysty kuvistani näyttämään että miten tuon IMMun saa mitattua sun ohjeiden mukaan?

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #37 : 01.05.2013, 01:52:06 »
Olen tarkentanut tuota FAQ-osion mittausprosedyyrin selostustani aiheesta, jos sen pohjalta ei mittaus onnistu en suosittele kyseiseen operaatioon ryhtymään ettei satu vahinkoa mittarille tai muutenkaan.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Codeko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 31
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #38 : 02.05.2013, 20:25:56 »
On IMM kunnossa TVS ohjeiden mukaan ja ei tuntunut ilmavuotoja mistään. Missähän vika sitten mahtaisi olla? Moottorin ohjausyksikkö? Virranjakaja?

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #39 : 02.05.2013, 22:47:42 »
On IMM kunnossa TVS ohjeiden mukaan ja ei tuntunut ilmavuotoja mistään. Missähän vika sitten mahtaisi olla? Moottorin ohjausyksikkö? Virranjakaja?
Jos polttoaineen paine on OK, niin mittaa seuraavaksi moottorinlämpöanturi.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #40 : 03.05.2013, 00:30:05 »
Tulipa mieleeni, hommaa joku pieni lasikantapolttimo mistä saat ne jalat taivuteltua sillain että se sopii suuttimen liittimeen, ja testaat näin tuleeko suuttimille avauskäskyä kun kone hörähtää tulille. Sen lisäks joo se kannessa oleva lämpöanturi on hyvä veikkaus.

Näissä on muuten ollu johtosarjavikoja, ei olis eka moottorin johtosarja jossa ei ole missään johdossa eristeitä imusarjan alla...
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Codeko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 31
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #41 : 09.05.2013, 18:23:03 »
Hei pitkästä aikaa. Sain toisen ruiskun ohjausboksin lainaan ja sillä auto toimi normaalisti. Sekin boksi jolla testasin toimii kylmänä mutta ei lämpimänä. Oma sitten ei toiminut ollenkaan. Kun lämpenee niin lopettaa toimimisen. Onko kellään mahdollisesti noita myynnissä?

Poissa Codeko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 31
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #42 : 27.05.2013, 15:49:16 »
Pitkästä aikaa taas uutta. Tuli "uusi" (ruotsista käytetty) ruiskuboksi ja sekään ei auta asiaan. Nyt koko paska ei lähde enää edes käyntiin.

s73

  • Vieras
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #43 : 27.05.2013, 18:11:51 »
Pitkästä aikaa taas uutta. Tuli "uusi" (ruotsista käytetty) ruiskuboksi ja sekään ei auta asiaan. Nyt koko paska ei lähde enää edes käyntiin.
heiluuko kiekkamittari startatessa? Jos ei heilu, vikaa sytytyksessä.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #44 : 27.05.2013, 18:45:27 »
Ei edes sillä boksilla, millä testasit laitteen käyväksi?
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

 

Autoracing  KL-varaosat