Futurez  Kulkukoira

760 B230ET polttoaine.

  • 67 Vastauksia
  • 12573 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Codeko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 31
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #60 : 02.06.2013, 21:54:59 »
Huomaa että väsynyt tänään, kun muksuakin vahtinut samalla kun koittanut autoa tutkia/hutkia. Eli tankin pumppu pitää olla vastaava motronicin? Imusarjan alta olevasta sain mitattua 800ohm. Jostain venasta(?) antoi 22ohm, tämän tiedot yksiköstä ovat BOSCH 0280 140 520 12V 3 517 067. Pitää mitata huomenna nuo asentoanturat. Ja naapurin ukko kysyi/ehdotti että ohittaisi tuon tankinpumpun. Näköjään tyhjäkäynnin säädin tuo bosch-mötikkä.

Poissa järviin

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 584
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #61 : 02.06.2013, 22:07:48 »
Huomaa että väsynyt tänään, kun muksuakin vahtinut samalla kun koittanut autoa tutkia/hutkia. Eli tankin pumppu pitää olla vastaava motronicin? Imusarjan alta olevasta sain mitattua 800ohm. Jostain venasta(?) antoi 22ohm, tämän tiedot yksiköstä ovat BOSCH 0280 140 520 12V 3 517 067. Pitää mitata huomenna nuo asentoanturat. Ja naapurin ukko kysyi/ehdotti että ohittaisi tuon tankinpumpun. Näköjään tyhjäkäynnin säädin tuo bosch-mötikkä.

Se imusarjan alla oleva mötikkä on "tyhjäkäyntiluisti".
Ja ne kaikki mötikät, mitä sieltä löytyy, niin ovat boschin mötiköitä.
Anturoita siellä ei ole ensimmäistäkään.
Tankkipumpun toimivuuden voi kokeilla siten, että laitat tankin täyteen bensaa.=> jos toimii, niin vika on siinä.

hevonen

  • Vieras
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #62 : 03.06.2013, 15:01:20 »
Tankin pumpun ohitus(eli se pumppu pois sieltä) auttaa joskus vähäsen, kas kun se pumppu toimimattomana on vaan jarruna nestevirtaukselle.

Samalla vaivalla sinne jonkin sähvöruutan tankkipumpun laittaa että pääpumppu vaan saa jonkinmoisen paineen, ei sen pumpun tuotto kummoinen tarvii olla. Johan sen kertoo se että toimii ilman tankkipumppua kun tankki on täysi...

Poissa Codeko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 31
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #63 : 05.06.2013, 21:08:11 »
Hei. Vika korjaantui vaihtamalla p*skana olevan siirtopumpun, aiheen voi lukita/poistaa minun puolesta.

Poissa Codeko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 31
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #64 : 08.06.2013, 11:36:31 »
Jaapati jaa. Ei sitten auttanut ongelmaan siirtopumpun vaihto.  :( Ongelmat vieläkin jatkuvat, imuilmavuotoa siis jossakin luultavasti. Nyt ongelmaa ilmenee ajaessa. Jättää koneen käyntiin n. 1000-2000rpm paikkeilla, ei reagoi kaasuun ollenkaan. Pitää narraamalla saada reagoimaan taas. Joskus tämä auttaa, joskus taas ei ollenkaan.

hevonen

  • Vieras
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #65 : 08.06.2013, 14:00:49 »
Onko ne ahdot nostettu kun on lastu? Jos se imuvuoto olisi ja on vaikea löytää, olisko coolerin pääty antautunut?
Ruikippa käydessä sinne jarrupesua...
Tai sitten sulla on sen pääpumpun johdotuksessa häikkää. Koita laittaa suora virta ja uusi maa b-pumpulle auton alustassa.

Poissa Codeko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 31
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #66 : 08.06.2013, 14:52:38 »
Onko ne ahdot nostettu kun on lastu? Jos se imuvuoto olisi ja on vaikea löytää, olisko coolerin pääty antautunut?
Ruikippa käydessä sinne jarrupesua...
Tai sitten sulla on sen pääpumpun johdotuksessa häikkää. Koita laittaa suora virta ja uusi maa b-pumpulle auton alustassa.
On ahtoja nostettu. Pitää vilkaista nuo pumpun johdot läpi ja kokeiltava tuota nestettä. Huomasin vaan että välijäähdyttimen tuuletin ei käy ollenkaan, rele pimeenä ilmeisesti? Ohituksella pyörii, mutta ei se tunnu vaikuttavan mihinkään autossa.

hevonen

  • Vieras
Vs: 760 B230ET polttoaine.
« Vastaus #67 : 08.06.2013, 17:32:42 »
Joo, kai tiedät mikä idea siinä jarrupesun ruikkimisessa on?
Kun suihkuttelet sitä sinne imupuolelle koneen käydessä, niin koneen kierrokset nousevat kun vuotokohta on löytynyt... *taavih->

 

RallyBaron  Samppasport