Nokissa ei ole mitään typeryyksiä, joku ihme paino sellä pyörässä on, tai värinänvaimennin, mikäie. Kovat pyörät siinä kuitennii on. Ja kyllä ne kannen takapään murikat tarttee napata irti ennenko kannen yläpuoliska irtoaa, ja imusarjaki käytännössä on pakko ottaa irti. 9 tai 11 pulttia siinä oli, osa on semisti jännissä paikoissa mutta imusarjan keskilinjan alapuolella olevia ei tartte ottaa kokonaan irti, riittää kun aukasee puoli senttiä löysään ne. Imusarjan alla sen pallon pohjassa on sitten yksi tukirauta ja sen pultti on kanssa aika eksoottinen avata. Päällikansi on tosiaan noin miljardilla pienellä pultilla kii, jätä joka nurkkaan pari pulttia kii sillai muutama milli löysään ja alat taputtelemaan varovasti sitä irti, jos ei sovinolla lähde niin kannen puolikkaiden välissä on semmosia lovia mistä sopivalla raudalla pääsee vääntämään puolikkaita irti toisistaan ja samala apurin olis hyvä vähä koputella kuminuijalla jotta ne irtoais. Puoliskot on tosiaan liimattu toisiinsa, ja niin ne tarttee kasatakin. On tyhjänäivänen talkoo ja onneks myös aika tarkka ettei jää vuotamaan tai toisaalta myöskään yliannostele liimaa jotta ne tukkis öljykanavat, jotka fiksusti kulkee siinä päällikannessa.