Vastausasenteena se, että "tietää" paremmin mitä kysyjä on tehnyt tai ei ole tehnyt, on ainakin vähän outo. Kuitenkin kaikki täällä yrittää vain auttaa. Kaikille ei ole tuttuja kaikkien mallien eri konversiot. Jakajankin saa myös väärinpäin. Itse taas puusilmänä en esimerkiksi koskaan osaa lukea minkä osaston alla täällä kirjoitellaan
Selaan vaan uudet viestit läpi, otsikon perusteella.
Tässä autossa lienee B200K Bendix Renix sytkällä? Eli epätavanomainen puola, anturi vauhtipyörällä, "tyhjä" jakaja, mutta samanlaisella pyörijällä kuin hall-anturillisissa (muistaakseni)? Kipinää ei pitäisi
käsittääkseni tulla jos vauhtipyörältä signaali toimii. Jostain syystä kipinä voi kuitenkin tulla väärään aikaan, ja toisekseen onko kipinä tarpeeksi vahva sytyttääkseen seoksen?
Mites se käynnistely nyt, lupaako edes yhtään? Tulee tuhahduksia tms aivastuksia? Irrotitko imusarjan+kaasarin kokonaisena vai erikseen, näissä kun on ollut usein tiiviyden kanssa ongelmia (kaukaa haettu, tiedän). Tuleeko bensaa varmasti edelleen? Ja pääsitkö mittaamaan puristukset jo?