RallyBaron  Samppasport

960 kysymyksiä

  • 92 Vastauksia
  • 22298 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 kysymyksiä
« Vastaus #30 : 27.08.2015, 20:10:13 »
Voiko säteilylämppärillä olla vaikutusta halkeamiseen? :o
Onko kaikissa näkemissäsi haljenneissa ollut sellainen?
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Dave

  • Museopainotteinen
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1330
Vs: 960 kysymyksiä
« Vastaus #31 : 28.08.2015, 11:13:05 »
Tuorein vastaan tullut haljennut oli valettu -96...

Onneksi oma näyttää kuivalta pohjasta katsottunakin.
a car you can believe in

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 960 kysymyksiä
« Vastaus #32 : 28.08.2015, 13:34:14 »
Voit kompuralla paineistaa järjestelmää, 960 paisarista tosin puuttuu se pikkuletku millä se olis kaiken helpointa, mutta jos saa esim lainaan 740/940 paisarin ja laskee sillä korkin painerajaa vasten täyden paineen järjestelmään niin alkaa vuoto löytymään. Tai sitten tekee jonkun hienon sovitteen jolla saa noin 1bar verran painetta sinne.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7595
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: 960 kysymyksiä
« Vastaus #33 : 28.08.2015, 18:04:13 »
960 paisarista tosin puuttuu se pikkuletku
On siinä.
245 -90 Englantilainen potilas   245 -90 D5   245 -92 "B6284T"   850 -94 D5 AWD
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 kysymyksiä
« Vastaus #34 : 28.08.2015, 19:23:35 »
Voiko säteilylämppärillä olla vaikutusta halkeamiseen? :o
Onko kaikissa näkemissäsi haljenneissa ollut sellainen?
Tähän vielä haluisin mielipiteitä. Meinasin asentaa säteilylämppärin mutta nyt pelko halkeamisesta siirtää ajatukset letkulämppäriin
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa TOK

  • Hallituksen jäsen - Rahastonhoitaja - Prinssi Rohkea
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8968
  • Kartanoita kartano täynnä
Vs: 960 kysymyksiä
« Vastaus #35 : 28.08.2015, 19:35:05 »
Tähän vielä haluisin mielipiteitä. Meinasin asentaa säteilylämppärin mutta nyt pelko halkeamisesta siirtää ajatukset letkulämppäriin

No eihän sillä säteilijällä tee muutenkaan mitään, joten miksi ihmeessä sellaista laittaa jos on vaihtoehtoja.

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 kysymyksiä
« Vastaus #36 : 28.08.2015, 19:36:12 »
Selkee ;D
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4870
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 960 kysymyksiä
« Vastaus #37 : 28.08.2015, 23:16:10 »
On siinä.
Totta, ajatuskatko, erohan on syylärissä eikä paisarissa 40 vrt 60, syyläristä puuttuu se keskikokosen letkun lähtö. Mitähän sieniä oli tullut syötyä ekaa viestiä kirjottaessa  ??? :idiot2:
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa AAntza

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 35
Vs: 960 kysymyksiä
« Vastaus #38 : 01.09.2015, 17:43:25 »
Lainataanpa ketjua. Pitäs saaha 960 vaihdettua perään ja laatikkoon öljyt, mistä mahtaa löytyä tyhjennys/täyttöaukko? Manuaali laatikko siis kyseessä

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 kysymyksiä
« Vastaus #39 : 01.09.2015, 19:38:46 »
Laatikon takana, kardaanin laipan vieressä oli ainakin täyttöaukko.
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Huikkoster

  • Turbo+
  • *******
  • Viestejä: 5754
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 kysymyksiä
« Vastaus #40 : 06.09.2015, 14:34:57 »
Millainen homma on vaihtaa faceliftin takapyörän laakeri? Rakenne näyttää siltä että jarrut pois edestä, vetarin pultti auki (minkäkokoinen se on, paljonko kiristysmomentti?), napa irti tukivarsista ja prässillä laakeri.
Saatan vaihtaa koko navan kun niitä on pari tontilla.
« Viimeksi muokattu: 06.09.2015, 14:36:36 kirjoittanut Huikkoster »
242 GT. Se täytyy kokea että sen ymmärtää.

Poissa Beagle

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 740
  • XC70 D4 2014, S60 D5 -09, Polar 730BK matk.vaunu
Vs: 960 kysymyksiä
« Vastaus #41 : 07.09.2015, 19:48:34 »
Tiukassa on ainakin se akseli siinä navassaan. Sen kun paukuttaa lekalla irti niin tulee myös laakeri palasina mukana. Muuten tapahtuu juurikin noin miten itse kuvailit. Kiristysmomenttia en muista, mutta tiukkaan saa vääntää. Itsellä pyöri auki, muutaman kuukauden päästä remontista. Ei onneksi vielä irti asti päässyt.
"Eihän tässä hommassa mene kuin viis minuuttia..."

Poissa Beagle

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 740
  • XC70 D4 2014, S60 D5 -09, Polar 730BK matk.vaunu
Vs: 960 kysymyksiä
« Vastaus #42 : 07.09.2015, 19:50:39 »
Laatikon takana, kardaanin laipan vieressä oli ainakin täyttöaukko.

...ja siitä se myös imetään tyhjäksi. Proppuun on aika hankala päästä käsiksi, niveliä, sopivia hylsyjä ja taipuvia käsiä tarvitaan
"Eihän tässä hommassa mene kuin viis minuuttia..."

Poissa AAntza

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 35
Vs: 960 kysymyksiä
« Vastaus #43 : 08.09.2015, 12:08:08 »
...ja siitä se myös imetään tyhjäksi. Proppuun on aika hankala päästä käsiksi, niveliä, sopivia hylsyjä ja taipuvia käsiä tarvitaan


Mites tuon perämurikan kanssa? Todennäköisesti hankala sekin kiitos multilink hässäkän.

Poissa perttijt

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 81
  • www.vrcf.fi
Vs: 960 kysymyksiä
« Vastaus #44 : 08.09.2015, 14:21:05 »
Mites tuon perämurikan kanssa? Todennäköisesti hankala sekin kiitos multilink hässäkän.
Sekin on tosiaan hankalassa paikassa. 13mm kannalla oleva täyttöproppu löytyy peräkopan kuskinpuoleisesta etureunasta eikä tyhjennysproppua ole. Kannattaa yrittää auki pienellä kuusikulmaisella hylsyllä ja mutka-jatko-virityksellä. Jos onnistuu pyöristämään propusta kulmat, nousee toimenpiteen vaikeusaste toiseen potenssiin...
Auto saa olla mitä tahansa merkkiä, kunhan se on takavetoinen ja Ruotsissa tehty.

 

Samppasport  Futurez