Mittasin lämpöanturin iskaritornien vieressä olevista liittimistä, samalla tuli mitattua IMM ja Lambda. Toinen piuha meni oikealle puolelle ilmeisesti Ruiskuboksille ja toinen vasemmalle ezk:lle. Mitta-arvoissa oli keskenään hieman heittoa mutta anturi toimii toleranssien sisällä.
Lähtökohta ulkolämpötila 9 astetta puhelimen mukaan, todellinen lukema varmaan 6-10 asteen välissä:
4.7 kilo ohm ja 4.53 kilo ohm
Lenkin jälkeen moottori lämpösenä:
347 ohm ja 338 ohm
Ilmamassamittarin jännite pinnistä 3:
virrat päällä 1.47 volttia, tyhjäkäynnillä 2.35 volttia, jännite nousee kun antaa kaasua.
Lambdan signaalipiuhan jännite:
0.885-0.9 volttia, kun antaa kaasua jännite laskee tilapäisesti mutta nousee samantien takaisin noihin lukemiin eli lambda on käsittäkseni päästötesterin kanssa samaa mieltä että käy rikkaalla.
Kannattaisiko seuraavaksi mitata bensanpaine?