Ateho  Elekma

VRCF:n prätkä-topic

  • 1365 Vastauksia
  • 335856 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mattson

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 552
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #225 : 13.08.2011, 22:49:51 »

Boss Hoss "the Stud".
8,2l Corvetten V8.
502Hp Takapyörältä.
Painaa tarpeeksi...

Poissa Slowman

  • Mr. Kanttari
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4092
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #226 : 13.08.2011, 22:52:59 »
(Kuva poistettu lainauksesta.)
Boss Hoss "the Stud".
8,2l Corvetten V8.
502Hp Takapyörältä.
Painaa tarpeeksi...

Kokeillessa kaatuu ekalla kierrätyksellä, miesten peli  ;)
Forester XT -06    Symmetrical AWD
760 Turbo -90 Ikuisuusprojekti
V70R -98 Paali vai mahdollisuus?

Poissa Jortsi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 631
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #227 : 14.08.2011, 19:20:32 »
Voe pojat, kylläpä tuntui keski-ikäiseltä kun kävin isin Pan Europeanilla pikku reissun  ;D Vähän eri peli ku tuo CBR600F.
Kivastihan se vääntää ja menee isommalla tiellä ku juna, mutta hauskuuskerroin vähän matalammalla vielä... Ja voi sitä
parkkipaikalla pelleilyä ku se painaa.
Vikakoodien lukua Roi-Oulu maastossa!

Showroom

Poissa karppa_71

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 355
  • rahtari tai sitte ei
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #228 : 14.08.2011, 19:38:16 »
v70 D5R

Poissa JiiV70

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 850
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #229 : 15.08.2011, 08:15:07 »
Toisilla se tuo myyminen ei ole niin haudanvakavaa!
Volvoton

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2126
    • Instagram kuvat
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #230 : 19.08.2011, 13:54:36 »
Pääsin töihin asti




Poissa Mattson

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 552
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #231 : 24.08.2011, 09:46:11 »
Täytyy sanoa et nyt on ikenet kireellä  ;D

Vietin maanantain johonkin hieman yli yhteentoista tallilla vaihtamassa tohon Frecciaan uutta alakertaa. Eilen sitten lähdin ajelemaan kohti Heinolaa katsastuskonttorille muuttamaan tota mopoa täystehoiseksi, mutta en päässyt otille kun oli lista täynnä. Ajelin sitten samantien Lahteen konttorille. Koko matkan Heinolasta vanhaatietä Lahteen tuli vettä ku aisaa. Siinä sitten istuin konttorilla läpimärissä ajoreleissä odottelemassa, ihmettelemässä mikä helvetti pistää aikuisen ihmisen leikkimään mopoilla, kun pomo soittaa. Kertoi, että on saamassa tänään yhdestä autokaupasta `91 cebarin oravannahkoina eikä tee sillä mitään kun omistaa samanlaisen mut 10v uudemman. Valittelin siinä rahanpuutetta niin ilmoitti et voin maksaa "kun jaksaa". Ei tarvinnu kahta kertaa kertoa, mistä voin pyörän noutaa... Enpä ole näköjään vaan uskaltanut kierrättää niitä kavereiden pyöriä riittävän ylös koeajolla, nimittäin muutaman kunnon kiihdytyksen jälkeen karisi Fireblade-haaveet aika nopeesti. Kyllä tollakin hengestään pääsee  8) Kuvaa vois pistää kun saan sen pestyä. On vielä ihan helevetin paskanen kun ei edellinen omistaja oo jaksanu puunata hetkeen aikaan...
Ketjut ja rattaat siihen tarvii vaihtaa, mut muuta vikaa ei oo vielä tullu vastaan.

Poissa Masuli

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1184
    • Flickr!
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #232 : 24.08.2011, 11:41:04 »
Pääsin töihin asti

(Kuva poistettu lainauksesta.)

(Kuva poistettu lainauksesta.)

Ihan siistin näkönen, vaikken ite juurikaan tykkää customeista. Ja onko paikkana vammalan Mosquito Biker?  :)
Mut sukellus on in, ei sen tarvii edes näyttää hyvältä
Volvo 965 "T6" RE85
http://masitech.ddns.net

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2126
    • Instagram kuvat
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #233 : 24.08.2011, 12:51:52 »
Ihan siistin näkönen, vaikken ite juurikaan tykkää customeista. Ja onko paikkana vammalan Mosquito Biker?  :)

Mosquito Biker juurikin.

Poissa Mattson

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 552
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #234 : 25.08.2011, 22:45:06 »
Sitte niitä kuvia.







Tommosella oon tässä nyt päristelly muutaman päivän ja toinen tankillinen menossa. En olis uskonu että kuussatanenkin voi olla noin mukava ajaa. Toi on ihan uskomattoman suuntavakaa laite. Käyttäytyy todella herrasmiesmäisen rauhallisesti toisin kuin kuulemani mukaan nämä Firebladet jyrkän reikkikulmansa takia. Kilsat tossa pikkasen jo näkyy mm. vaihdelaatikon toiminta hitaassa vauhdissa alaspäin voisi olla täsmällisempääkin, tosin tämäkin voi johtua osittain öljynvaihdon tarpeesta. Mukavasti se naukasee kun nakkaa muutaman kerran alespäin ja vääntää tupen nurin. Vähän saakelisti vaan tuppaa olemaan näin loppukesästä ötökkää ilmassa. Illalla kun ajelee saa visiirin siivota joka reissun jälkeen. Tuli moottoritietäkin kokeiltua tänään Heinolasta Lahteen ja täytyy sanoa et ainakin nykyisen kypärän kanssa taidan ajaa Vääksyn (pulkkilan harjun) kautta. Lammi- Asikkala tietä oli kiva kanttailla.

Poissa 740 GLE

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 120
  • Pohjoinen Besserwisser
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #235 : 04.09.2011, 18:39:21 »
Voe pojat, kylläpä tuntui keski-ikäiseltä kun kävin isin Pan Europeanilla pikku reissun  ;D Vähän eri peli ku tuo CBR600F.
Kivastihan se vääntää ja menee isommalla tiellä ku juna, mutta hauskuuskerroin vähän matalammalla vielä... Ja voi sitä
parkkipaikalla pelleilyä ku se painaa.
Hämmästyttävän erilaiset vaikutelmat on saatu Pannarista ?

Jos tarkoitit junamaisuudella vakautta, niin ehkä se alustan toiminnan suhteen siedettävä onkin, mikäli vertailukohteena olisi jokin sen aikalainen vuosituhannen alkupuolen matkajaava eikä CBR. BMW R1150 RT:n jälkeen Pannari tosiaan on suorastaan pakko ajaa kaarteessa jokaisen routapatin, asfalttipaikan ja kuopan ylitse ihan vain siitä syystä, että niin voi tehdä. Uudet matkapyörät ovat tässä suhteessa jo selvästi parempia, mutta nii on mielestäni myös CBR.

Mutta sivuvastainen tuuli ja täysi laukkusarja ja matkustaja kyllä muistuttaa, ettei Pannarin hiljainen ohjaamo tule ilmaiseksi. Tuuli keinuttaa jossain tilanteissa häiritsevän paljon.

Parkkipaikalla pyöriskely on näköjään jonkin verran tottumuskysymys. Tälle kesälle olen ajellut jonkin verran Thundercatilla, ja minusta se tuntuu kömpelöltä parkkipaikkapyörityksessä, kun takaviistoon näkeminen on hankalaa, kahvat väärässä paikassa eikä kone vedä 1500 RPM:lla mihinkään. Pannarihan on muuten kuin iso skootteri,  mutta paremman moottorin ja täsmällisen voimansiirron vuoksi skootteria helpompi ajaa kaupungissa.  Minäkin osaan kuvitella sitä helpompia kaupunkipyöriä, mutta ne eivät ole muoviluoteja vaan muskelinakuja tai katuenduroita. Ehkä se vain oma tuntuu luontevimmalta?

Jalat maassa tepastellen Pannari ei tietenkään hievahdakaan ainakaan näillä 65-kiloisen kuskin harteilla yhtään minnekään. Yli 300 kg varmistaa, että ajamalla se viedään ihan joka paikkaan minne on tarkoitus mennä.

Minua Pannarin paino rasittaa lähinnä huojuntana kovissa jarrutuksissa suurista nopeuksista ja pakattua mopoa keskituelle nostaessa, että saa tankin täyteen voidakseen turvallisesti käyttää kaverien seuraavan tankkaustauon kahvinjuontiin.
Pehmennetty E220 CDI Avantgarde
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä

Poissa tomimikael

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 982
  • En gång IFK, alltid IFK
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #236 : 05.10.2011, 19:07:36 »
Voi PIPARI!!!!     Pyörän kaasarista tippui osia matkan varrelle ja uusien osien metsästys tuntuu toivottomalta...

Nakkilasta saisi, ja hintaa hiluille tulisi alle 5 euroa, tilaavat vaan saksasta ja toimitus sitten joskus..  Siihen sitten n. 10e "posti" kuluja päälle..!  Jää kyllä tilaamatta sieltä, tilaan prkle itse saksasta:

http://www.mikuni-topham.de

Sieltä nakkilakin kai osansa haalii.

Wituittaa vaan isosti kun olisi vielä "kesää" jäljellä, ennen pakollista taukoa talvea odotellessa.

Poissa VT86

  • Hallituksen varapj
  • Administrator
  • Turbo
  • *
  • Viestejä: 3195
  • Accidental Motorsport - Koska voin
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #237 : 06.10.2011, 16:06:56 »
Voi PIPARI!!!!     Pyörän kaasarista tippui osia matkan varrelle ja uusien osien metsästys tuntuu toivottomalta...

Nakkilasta saisi, ja hintaa hiluille tulisi alle 5 euroa, tilaavat vaan saksasta ja toimitus sitten joskus..  Siihen sitten n. 10e "posti" kuluja päälle..!  Jää kyllä tilaamatta sieltä, tilaan prkle itse saksasta:

http://www.mikuni-topham.de

Sieltä nakkilakin kai osansa haalii.

Wituittaa vaan isosti kun olisi vielä "kesää" jäljellä, ennen pakollista taukoa talvea odotellessa.

ei käy selville mikä peli ja mikä osa mutta jos NPM kyse nii saksasta tilaavat Suzukiin ja 2vk tais viimeks kestää (helsingin pisteeseen tilaus) Ja eikai tuo 15e kaada motoristin arkea :D tai harrastus on väärä ?
MB 200DTIC==> w201==> 2xN14==> Toledo TDI==> Leon 1,8t 20vt TS4 "CupraR" + Saab 900NG Turbo 306 2.0 16v + 306Gti-6 +V60 '14.5 => Mondeo 4x4 '18 => Octavia RS 4x4 '19
Suzuki GS450 ==> Honda CBR900RR+Solifer SM+Suzuki GT125 + BMW F900R '22

Miksi? - Koska voin!

Poissa tomimikael

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 982
  • En gång IFK, alltid IFK
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #238 : 06.10.2011, 18:35:31 »
ei käy selville mikä peli ja mikä osa mutta jos NPM kyse nii saksasta tilaavat Suzukiin ja 2vk tais viimeks kestää (helsingin pisteeseen tilaus) Ja eikai tuo 15e kaada motoristin arkea :D tai harrastus on väärä ?

Mikunin kiihdytyspumpullinen suoravetokaasari TM40. Seosruuvin jousi, o-rengas ja prikka kyseessä.     Ei se talous siihen kaadu, harmitti kun ei paikallisissa puljuissa ole ikinä mitään kun olisi tarvis.


P.S Saksasta tuli sähköpostia SAMANA päivänä, ja osien lähetys on 4euroa...  Hmm,   Nakkila on tietääkseni hitusen lähempänä kuin saksa... noo, kaikkea ei aina tarvi ymmärtää! :)
« Viimeksi muokattu: 06.10.2011, 18:38:45 kirjoittanut tomimikael »

Poissa Mattson

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 552
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #239 : 06.10.2011, 19:30:49 »
Ei ne firmatkaan sentään hyväntekeväisyyttä harrasta... Jos nyt aattelet kuinka kauan työntekijällä menee tilauksen tekemiseen, vastaanottamiseen, käsittelemiseen sekä siitä sinulle ilmoittamiseen ja myymiseen, saataneen aikaan helposti tunti. Siihen kun lisäät 60-70% välillisiä työntekijäkuluja, väitän ettei tuo vitosen "voitto" ihan kata...

 

RallyBaron  Samppasport