KL-varaosat  Race.fi

VRCF:n prätkä-topic

  • 1365 Vastauksia
  • 335855 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2126
    • Instagram kuvat
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #450 : 26.07.2012, 10:22:39 »
Riverside Kustom Day 2012

Mun pärryyttimet





Toi punainen ei siis ole mun vaan kaksi edessä olevaa.

Poissa karppa_71

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 355
  • rahtari tai sitte ei
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #451 : 26.07.2012, 10:27:08 »
takana oleva corolla  :2funny:
v70 D5R

Poissa Jortsi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 631
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #452 : 26.07.2012, 10:38:22 »
miksi muuten siistin oloiset pyörät pitää jollakin tollaisella rumalla etuvalolla pilata  :idiot2:

Bomber-foorumia joitain vuosia tullu satunnaisesti selailtua (lähinnä projekteja), niin nuo "mörkömaskit" tuntuu vaan pitävän suosionsa. En oo itsekään kyllä ikinä tykänny noista... Toinen mitä en oo ikinä jaksanu isoissa pyörissä ymmärtää on enduromopojen valohökötykset. Jotain hillitympää esim. Yammun MT-03:n ajovalo http://www.bikewalls.com/pictures/Yamaha_MT-03_2007_19_1024x768.jpg ja ehdottomasti tankin kanssa samaan linjaan.
Vikakoodien lukua Roi-Oulu maastossa!

Showroom

Poissa Mattson

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 552
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #453 : 26.07.2012, 11:53:34 »
ai että tekis mieli pyörää, taas.. .mut ku kattoo pihalle suomen kesää niin vähän taltuttaa himoja...  nyt ois rahaaki hankkia joku HALPA päristin...  mut taidan laittaa autoon ja muuhun elämään ni katotaa sit myöhemmin jos hommais jonkun..

tämä olisi mun mieleen  S* 

http://www.nettimoto.com/kawasaki/zx-6r/1289202
No jos halpaa haluut niin kannattaako rakenneltuu kattoo? Noissa on useasti vielä sellanen juttu et kun katupyörän takahäkkiä nostetaan, ja laitetaan crossitanko, niin suurin osa kuljettajan painosta lepää käsillä ->hirvee ajaa... Itelläkin jääny päristelyt aika minimiin ton v*tun kelin takia, aina vaan sataa tai on aamulla niin stanan kylmä ettei viitti lähtee pyörällä vaikka edellisiltana oli tarkotus... Jospa se tästä alkais kohta kirkastumaan... Kertakaikkiaan paska kesä ollu motoristin näkökulmasta...

Poissa jonze

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2064
    • jonze_photos
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #454 : 26.07.2012, 12:21:00 »
No jos halpaa haluut niin kannattaako rakenneltuu kattoo? Noissa on useasti vielä sellanen juttu et kun katupyörän takahäkkiä nostetaan, ja laitetaan crossitanko, niin suurin osa kuljettajan painosta lepää käsillä ->hirvee ajaa... Itelläkin jääny päristelyt aika minimiin ton v*tun kelin takia, aina vaan sataa tai on aamulla niin stanan kylmä ettei viitti lähtee pyörällä vaikka edellisiltana oli tarkotus... Jospa se tästä alkais kohta kirkastumaan... Kertakaikkiaan paska kesä ollu motoristin näkökulmasta...

ei se pakko ole olla valmiiksi rakennettu.. jos ostaisin tehdas kuntoisen niin todennäköisesti se muuttuisi tavalla tai toisella rakennetuksi.  yksi matkapyörä ollut jo ja liian "kömpelö" mulle kun ajaisin vain kaupunki ajoa.   
Volvo s40 D3 classic 2011
Bmw 118 m-sport 2013
Mersu clk 230 kompressor -98 avo
Insta @jonze_photos

Poissa Mattson

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 552
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #455 : 26.07.2012, 12:31:06 »
Sinänsä hiukka jäävi kommentoimaan, koska omaa kokemusta ei muista merkeistä ole, mut ite suosittelen cebaria, esim. Ysisataset Firebladet hemmetin hyviä pyöriä, en tiedä muuta vikaa kun latausvirransäädin, joka niistä taitaa palaa, vt86 taitaa osata niistä kertoa enemmän, tosta omasta ei tule juuri moitittavaa mieleen, helppo ajaa kaupungissa toisin kun esim. Kawat ja suizat joissa teho tuppaa olemaan enemmän ylhäällä.

Poissa jonze

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2064
    • jonze_photos
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #456 : 26.07.2012, 12:34:29 »
juu cbr:ää saa halvallakin vielä... kyl sellai vakio kuntoinenkin kävisi ja jos talven aikan rakentaisi jotain sit.. mut taitaa jäädä ens kesän hommiks
Volvo s40 D3 classic 2011
Bmw 118 m-sport 2013
Mersu clk 230 kompressor -98 avo
Insta @jonze_photos

Poissa karppa_71

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 355
  • rahtari tai sitte ei
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #457 : 27.07.2012, 17:27:33 »
Sinänsä hiukka jäävi kommentoimaan, koska omaa kokemusta ei muista merkeistä ole, mut ite suosittelen cebaria, esim. Ysisataset Firebladet hemmetin hyviä pyöriä, en tiedä muuta vikaa kun latausvirransäädin, joka niistä taitaa palaa, vt86 taitaa osata niistä kertoa enemmän, tosta omasta ei tule juuri moitittavaa mieleen, helppo ajaa kaupungissa toisin kun esim. Kawat ja suizat joissa teho tuppaa olemaan enemmän ylhäällä.
kyllä tuo zeta on ketterä ja tehoakin löytyy jo alhaaltakin   8) että eläpä yleistä  ;)
no hintaahan noilla tuppaa olemaan
v70 D5R

Poissa karppa_71

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 355
  • rahtari tai sitte ei
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #458 : 31.07.2012, 11:30:39 »
Hayabusa meni kaupan, myi ihan itse itsensä 8)
Kawasaki Eddie Lawson Replica tilalle

(Kuva poistettu lainauksesta.)

olitko se sinä vai joku muu tänään oulussa, aivan samanlainen tuli moottoritiellä vastaan  :P
v70 D5R

Poissa ksthb

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 153
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #459 : 31.07.2012, 18:56:08 »
olitko se sinä vai joku muu tänään oulussa, aivan samanlainen tuli moottoritiellä vastaan  :P

En ollut.. tää viikko töitä vielä. lauantai aamusta Kaarinan kautta Naantaliin ja sunnuntaiksi Puuvedelle. Ens viikolla voisin tulla vastaankin..

Hmm.. mitäs Kaarinassa ? No toista mopoo käyn kokaseen... ZZR 1400 kiinnostais  ::)

Niin jos joku haluaa hyvän mopon niin toi ZRX 1200 R vois olla kaupan ihan kohtuu hintaan...

Poissa J_Lanttola

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 754
    • Meratia Oy
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #460 : 09.08.2012, 09:18:40 »

Pistin husabergin myyntiin, kun ei tule ajeltua. Vähän kyllä harmittaa luopua niin hauskasta pelistä  :'(
Mutta turha maksella vakuutuksia kun ei vaan kerkiä ajelemaan. Ja sen vähän kun on kerinnyt, niin huolestuttaa tuo kortin säilyminen, kun etupyörä ei tahdo pysyä maassa  :-[

http://www.nettimoto.com/husaberg/fs/1369801
Hinta ei ainakaan pitäisi olla paha, kun vertaa muihin vastaaviin. Vai onko se jo liian halpa, kun ei tunnu kyselyitä tulevan?
Opel Vivaro 2,5cdti
Opel Manta -83 6-syl
Opel Rekord Sprint HT Coupe -69

Poissa Teutori

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1136
  • MB CLK Coupe, kesällä Honda
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #461 : 10.08.2012, 20:01:28 »
sen vähän kun on kerinnyt, niin huolestuttaa tuo kortin säilyminen, kun etupyörä ei tahdo pysyä maassa  :-[


Kyllä se kortti säilyy  ;) ajetaan vaan niin kun laki sanoo, hölmöilyt on jokaisen oma asia, ja niitä en tosiaankaan ymmärrä motoristi piireissä  >:(
MB CLK  -04  MB A160 -04
Pösö XR -04  Honda CBR 1000F -94
Ex:ät  BMW 318 - 04 Volvot S60 2.5T-04  S80 -99 855 Tdi -97  ja pari 440:stä

Poissa Mattson

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 552
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #462 : 10.08.2012, 20:14:20 »
Osaakos kukaan kertoa minulle eräästä moottoripyörämallista, jota olen miettinyt seuraavaksi pyöräksi (tosin epäilen että ensi kesän joutuu vielä ajelemaan tolla "äfkakkosella" jos nyt ei arvaamatta äkkirikastu.) Erityisesti laitteessa kiinnostaa sen litrainen v2-moottori sekä se, ettei noita tule ihan joka päivä vastaan. Se tosin valitettavasti tarkoittaa sitä, että pyörästä joutuu maksamaan vähän "mainelisää" ja olenkin miettinyt kannattaako se contra mitä samalla rahalla saa.

Ja pyörähän on siis Honda VTR1000 SP1 (/2)


En tiedä mikä, mutta joku tuossa pyörässä vaan saa mun moottorin hyrräämään...
« Viimeksi muokattu: 10.08.2012, 20:16:19 kirjoittanut mattson »

Poissa karppa_71

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 355
  • rahtari tai sitte ei
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #463 : 10.08.2012, 23:54:33 »
Osaakos kukaan kertoa minulle eräästä moottoripyörämallista, jota olen miettinyt seuraavaksi pyöräksi (tosin epäilen että ensi kesän joutuu vielä ajelemaan tolla "äfkakkosella" jos nyt ei arvaamatta äkkirikastu.) Erityisesti laitteessa kiinnostaa sen litrainen v2-moottori sekä se, ettei noita tule ihan joka päivä vastaan. Se tosin valitettavasti tarkoittaa sitä, että pyörästä joutuu maksamaan vähän "mainelisää" ja olenkin miettinyt kannattaako se contra mitä samalla rahalla saa.

Ja pyörähän on siis Honda VTR1000 SP1 (/2)

(Kuva poistettu lainauksesta.)

En tiedä mikä, mutta joku tuossa pyörässä vaan saa mun moottorin hyrräämään...

hyrhyr täälläkin  :)  ei vaan etunojapunnerrus sovi mulle  :-[ mutta tuo V2  S*
http://www.nettimoto.com/honda/vtr/1349347
osta VTR ilman sp-lisää, normi veturissa sais vaan olla tuon valot  ;)

tai sitten osta tämä kaverilta  8)
http://www.nettimoto.com/aprilia/rsv/1365289  siinä olis makiampi moottori tai

http://www.nettimoto.com/aprilia/rsv/1333166  tuommonen koko harmaana  :P
tai
v70 D5R

Poissa Mattson

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 552
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #464 : 11.08.2012, 14:09:15 »
Aprillipilaa enkä Firestormia huoli, jos ei tollasta löydy sopivaan hintaan sitten kun sen aika on, lienee seuraava vaihtoehto Suzukin "teeältonni". Juuri tuo etunoja huolettaa meikäläisen ranteilla...

 

Futurez  Kulkukoira