Ateho  Elekma

VRCF:n prätkä-topic

  • 1365 Vastauksia
  • 335857 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mattson

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 552
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #735 : 18.06.2013, 10:05:28 »
Njaa löyty sieltä näköjään klipariraiseritkin kun tarpeeks alas raahas, on vaan pikkasen pörrösen hintanen setti kun melkeen joka kiska jenkeissä myy samaa sarjaa 99USD,eivät vaan lähetä tänne... Täytyy kattoo vaik ebay kun on stormillakin näköjään tilauskamaa ja kokemukset k.o. putiikista ei aina ole olleet aivan...ammattimaisia, saattaa tulla vaikka germaaniasta nopeemmin ja satasta halvemmalla...

1000F "Hurricane" on kyllä nojalaite mutta paljon lepposampi kuin f2, ja aattelin sellaseenkin kyllä raisereita, parhaassa tapauksessa jos sama sarja kävis molempiin mut taitaa tonnisen iskarit olla paksummat...

Poissa Mattson

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 552
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #736 : 18.06.2013, 21:48:47 »
Tämmösen löysin ja varmaan tilaan, jää tullien ja verojen jälkeenkin satasen voitolle Stormin sarjasta ynnä toi on palikoista kasattu sarja ts. jos toi "rise" on väärä ostaa vaan uudet koropalikat ja täts it, niitä näes saa puolen tuuman välein erillään.


Woodcraft 1.5 Inch Clip-Ons Riser Assembly 41mm Silver Bars Honda CBR600 F2/F3 -ebay

EDIT:ttu, en saa linkkiä toimiin mut jos kiinnostaa niin paa toi rimpsu eepein hakuun niin löytyy.
« Viimeksi muokattu: 18.06.2013, 21:51:37 kirjoittanut Mattson »

Poissa Jortsi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 631
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #737 : 18.06.2013, 21:56:34 »
Ikinä en oo Stormilla maksanu ovh:ta ::) ei ne ehkä satasta tiputa (linkki ei toimi ni en tiiä hintaluokkaakaan, mutta vissiin jonku satasen), mutta hyvät prosentit on aina saanu alea  :)
Vikakoodien lukua Roi-Oulu maastossa!

Showroom

Poissa Mattson

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 552
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #738 : 18.06.2013, 22:12:29 »
Jotain 239 oli LSL:n satsi, CBRforumilla toi linkki toimi, vissiin eri alusta (ja onkin)... Just maksoin, 155 ja hilut tuli kuluineen ynnä sitten tullit ja verot kun tulee jenkkilästä, mut noi jo siks et tosiaan se korotus on muutettavissa. Itellä ei oo ainakaan Lahden Stormista jääny aina ihan hyvä maku, viimeks kun vein renkaat ja vanteet sisäkkäin laitettavaks soittavat perään että näissähän ei oo venttiilejä- no älä muoviämpäri! Kerroin puhelimessa useaan otteeseen et vanteet on just polttomaalattu et ei, niissä ei tosiaan ole venttiilejä, eikä ollut heilläkään  :facepalm: Jouduin itse menemään muilta kiireiltäni takasinm hakemaan vanteet, käydä Vianorilla asennuttamassa niihin venat ja kiikuttaa ne takaisin jonka jälkeen kehtasivat vielä ottaa täyden hinnan työstä... Eikä noi osien tilauksetkaan aina ole ihan nappiin mennyt mm tilattu väärät jarrupalat jonka jälkeen tilattu uudet ts 2x ventta jne... Vaik maksais samat niin periaatteesta tilasin silti...

EDIT: koitetaas ny vielä:

Woodcraft 1.5 Inch Clip-Ons Riser Assembly 41mm Silver Bars Honda CBR600 F2/F3 -ebay
« Viimeksi muokattu: 18.06.2013, 22:18:03 kirjoittanut Mattson »

Poissa compinho

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 281
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #739 : 18.06.2013, 22:17:31 »
Osaisko joku heittää tipsiä mistä sais f2 cbr:ään sopivat clipari raiserit, ite en löydä kun pelkkiä custom stongia ja niiden raisereita ja heli-bar:sseja mä en tod. tohon laita. Jos sais vaik kolmekymppiset raiserit niin ei hirveesti muuttais ulkonäköä mut ajoasento olis mielekkäämpi, nyt esim 80:ä jonossa nussuttaessa koko yläkropan paino muutenkin paskana olevilla ranteilla josta syystä varmaan joutuu muutenkin kattoo jonkun pappapyörän syssymmällä, mietiskelly jotain '97 kantturoilla olevaa 1000F:ää, kokemuksia kellään niistä?
No joo, sanosin että kannattaa ehkä ennemmin hommata sellanen jo valmiiksi enempi "omanlainen" pyörä kuin muokata sellaista pyörästä joka on tehty ihan jonkun muun tyyppiseen ajoon.

Jos taas on tilanne että se kyykky on ehdottomasti juuri se mitä haluat ajaa, ei muuta kuin tiukkaa treeniä keskivartaloon ja loppuu ne rannevaivat. :)

btw, ootko koettanu avata niitten cliparien asentoa vähän? Usein vakion ovat niin vammasessa kulmassa että ranteet on solmussa vaikka kyynärvarret olis vaakatasossa.

EDIT: Tai ei mitään...  ;D
Chevy Van G30 - Sprinter 312D - S212 250CDI - Chevrolet Bel Air - SL55 AMG - Hiace D4D AWD
RC8 - Kymco Agility 50 ajokiellon varalle

Poissa karppa_71

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 355
  • rahtari tai sitte ei
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #740 : 18.06.2013, 22:19:22 »
Jotain 239 oli LSL:n satsi, CBRforumilla toi linkki toimi, vissiin eri alusta (ja onkin)... Just maksoin, 155 ja hilut tuli kuluineen ynnä sitten tullit ja verot kun tulee jenkkilästä, mut noi jo siks et tosiaan se korotus on muutettavissa. Itellä ei oo ainakaan Lahden Stormista jääny aina ihan hyvä maku, viimeks kun vein renkaat ja vanteet sisäkkäin laitettavaks soittavat perään että näissähän ei oo venttiilejä- no älä muoviämpäri! Kerroin puhelimessa useaan otteeseen et vanteet on just polttomaalattu et ei, niissä ei tosiaan ole venttiilejä, eikä ollut heilläkään  :facepalm: Jouduin itse menemään muilta kiireiltäni takasinm hakemaan vanteet, käydä Vianorilla asennuttamassa niihin venat ja kiikuttaa ne takaisin jonka jälkeen kehtasivat vielä ottaa täyden hinnan työstä... Eikä noi osien tilauksetkaan aina ole ihan nappiin mennyt mm tilattu väärät jarrupalat jonka jälkeen tilattu uudet ts 2x ventta jne... Vaik maksais samat niin periaatteesta tilasin silti...
Jep kerran kävin oulun liikkeessä ja ei tarvi käyä varmaan uudestaan. Valikoima ainakin /c:tä
Varmaan itekki käyn hakeen tangon pulikat moponetistä tai bilipaliteemasta :-)
v70 D5R

Poissa Mattson

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 552
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #741 : 18.06.2013, 22:20:46 »
En, ovat tapissaan takana, olen miettinyt asiaa useasti mutta jos käännän niitä auki ne samalla menevät reilusti edemmäs joka ei myöskään ole yhtään hyvä...

Joo no siis mitään järkisyytähän ton pyörän vaihtamiseen ei varsinaisesti oliskaan, varsinkaan kun tohon punaiseen paholaiseen on just laitettu koko perä, renkaanlaakerit, kaikki jarrupalat, maalattu vanteet, verhoiltu satula etc etc etc... toisella kierroksella oleva matkamittari ja yli 20v ikä semmonen yhdistelmä et vaikka ton dippais kullassa niin mitään järkevää hintaa siitä ei kukaan maksa, lisää tehoakaan en kaipaa, ainoa mikä siinä "kaanissa" viehättäis olis just se matkapyörämäisyys ja tavaratila triplalaukuilla kun nyt tuon peräkonversion jälkeen lähti tarakka ja siinä ollu boksi, mulla kun on tota työmatkaa taitettavana 80km/suunta päivittäin, mut jos mä saisin esim raiserisatsilla ton f2:sen ajoasennon paremmaks itselleni niin ainoa järkevä homma sen kanssa olis ajaa se itse loppuun kerta kone on ilmeisen hyvässä kunnossa päätellen mm käyntiinlähtöherkkyydellä, mitä nyt se vaihteisto on pirun väljä... Mä uskoisin et noilla raisereilla siitä saa ihan hyvän...

ja ranteet on tosiaan rikki muista syistä, ovat vaan ainakin nyt ärtyneet niin tuo ajelu ei ainakaan auta...

Poissa Mattson

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 552
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #742 : 18.06.2013, 23:02:02 »
Kävin nyt vielä kattoos tota pyörää että olisin säätäny niitä tankoja vähän suorempaan, niin muistin miksen ole sitä tehnyt: niitä ei VOI säätää, kahvan iskarin ympärille menevässä osassa on tappi joka menee yläteepalan kiristävän pultin hahloon, mitään säätöä siinä ei ole toisin kuin muistin...

Poissa tombrez

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 261
  • #Pikkutomppa
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #743 : 19.06.2013, 00:55:48 »
voivittusaatana.... kannentiiviste petti sitten, jälkikiristys ois iha jees muistaa..........
740.5 D24+m90
740 Oem turbo+holset
Amazon b20

Poissa Slowman

  • Mr. Kanttari
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4092
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #744 : 19.06.2013, 13:41:38 »
J

EDIT: koitetaas ny vielä:

Woodcraft 1.5 Inch Clip-Ons Riser Assembly 41mm Silver Bars Honda CBR600 F2/F3 -ebay

Ihan uteliaisuudesta piti tutkia mikä tuossa linkissä pissi.. Siellä alussa oli vähän virheellisesti www:tä ja http:tä.

Tässä kai se mitä haettiin http://www.ebay.com/itm/Woodcraft-1-5-Inch-Clip-Ons-Riser-Assembly-41mm-Silver-Bars-Honda-CBR600-F2-F3-/290875150302
Forester XT -06    Symmetrical AWD
760 Turbo -90 Ikuisuusprojekti
V70R -98 Paali vai mahdollisuus?

Poissa Mattson

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 552
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #745 : 19.06.2013, 13:48:10 »
Joo just de, tommoset tosiaan tilasin. Kuulemma jenkeissä laadukas ja tunnettu merkki ihan kisakäytössäkin.

Poissa Slowman

  • Mr. Kanttari
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4092
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #746 : 19.06.2013, 14:00:04 »
Joo just de, tommoset tosiaan tilasin. Kuulemma jenkeissä laadukas ja tunnettu merkki ihan kisakäytössäkin.

Tuolla siis korotetaan stongaa linkissä mainitut 41mm jolloin et nojaa niin paljoa ranteisiin? Oletko päässyt kokeilemaan vaikutusta vai menetkö tyylillä "ensin noi ja sitten lisää jos tarvii"?
Forester XT -06    Symmetrical AWD
760 Turbo -90 Ikuisuusprojekti
V70R -98 Paali vai mahdollisuus?

Poissa Juke-Maza

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1344
  • Keskinkertaista yritetään mutta paskaa tuppaa.....
    • JAM Motorsports Club
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #747 : 02.07.2013, 21:37:07 »
Nyt ois Hondassa White Brothersin pakoputki ja käsisuojat paikallaan.
Takajousituksen esijännityksen ja kahvojen sekä sarvien kulmat säätelin kohdalleen.
Eteen tulee vielä valo, jalkatapit vähän isommat ja pitävemmät sekä vaimentimeen pitää hommata tai tehdä spark arrestor niin on vähän vähemmän huomiota herättävä ja paremmin enskahommiin soveltuva.











Melkoisesti piti tehdä hienosäätöä edellisen omistajan jäljiltä.
Kaikki johdot ja letkut kierrätelty oikeille reiteille, kaasariin vaihdettu kaikki suuttimet ja uusi seosruuvi, pultteja vaihdeltu orginaaleihin, huohotus muutettu vakion kaltaiseksi, yms. yms. pientä näpertelyä.

On se vaan mukavaa hommaa revitellä polkuja ja soramonttuja. Ei yhtään kaduta katuvehkeen vaihto kurapyörään vaikka aluksi mietitytti.
« Viimeksi muokattu: 02.07.2013, 21:42:28 kirjoittanut Juke-Maza »

Poissa Mattson

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 552
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #748 : 06.07.2013, 22:57:30 »
Tänään hieman askarreltu: Woodcraftin 1,5" raiserisarjan tosiaan tilasin jenkeistä.









Jospa se ajoasento tuolla hieman paranisi, kepit on pidemmät ja jonkin verran ylempänä joten ajoasento on ainakin selvästi rennompi ja pystympi.

Poissa Mattson

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 552
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #749 : 09.07.2013, 22:49:19 »
...Jahas... taispa nyt viimein sebarista antautua se kuuluisa ceeceetee elikkäs ensimmäisellä kotimaisella nokkaketjun kiristin... Alko tossa pitämään sellasta löysän ketjun rassatusta tyhjäkäynnillä... Edellisetkin öljyt vielä kynsien alla... No, nää on wanhukset tälläsiä, oon mä sitä jo odotellukkin...

Mut uus ajoasento on just eikä melkeen, tänään sain uudet kahvapainot paikalleen ja nyt toimii, vielä kun saa noi ranteet siihen kuntoon et voi ajaa...

 

Proturbo  Autodiagnoosi