Autodiagnoosi  Carcom Oy

VRCF:n prätkä-topic

  • 1365 Vastauksia
  • 335860 Lukukerrat

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Poissa macro

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 503
  • Volvo se olla pitää...
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #1020 : 10.06.2014, 10:53:59 »
Huomasko eroa ajossa tuplakupla vrt vakio?

Ei mitään mullistavaa, ehkä se vähän auttaa.
Muttei ollut hankintahinnaltaankaan paha, alle 20€ kotiin toimitettuna...
Hieman joutui viilaamaan peilien tienoilta katteiden alle jäävää osaa -> ei näy mihinkään eikä ollu iso vaiva.

Poissa compinho

  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 281
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #1021 : 10.06.2014, 14:37:22 »
Hmm, kaikki puhuu että uus renkula olis liukas. Minä en ainakaan oo huomannut ikinä mitään eroa. Tai oon, uus pitää ihan tolkuttomasti heti eka sladin jälkeen.
...
Taisi olla 2008 kun on viimeksi ollut uusi rengas liukas. Pilot Road 2 kun pyöräytti alle niin pihasta jäi sepelit kiinni renkaan pinnassa olleeseen klismaan. Viime vuosina on tullut sisäänajettua noita misukoita ainakin PP3 ja Power Supersport Alastarossa tyyliin portilta tuppi nurin ilman mitään ongelmia pidon kanssa.
Chevy Van G30 - Sprinter 312D - S212 250CDI - Chevrolet Bel Air - SL55 AMG - Hiace D4D AWD
RC8 - Kymco Agility 50 ajokiellon varalle

Poissa VeikkoSulin

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 0
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #1022 : 10.06.2014, 14:47:56 »
Mulla on toi yamaha radian 600 ja siinä kaikki herkut :D

Poissa kempula

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 394
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #1023 : 18.06.2014, 17:40:08 »
Onko kellään kokemusta suzuki rf 900r:stä? Perkeleenmoinen pyöräkuume ja tuollainen olisi myynnissä tuossa lähellä. Vm. -96 ja ajettu 53tkm. Liekkö ihan pommi? Vai satsaisikko muutaman tonnin enemmän ja ostasi veljeltä vm. -01 ja reilu 20tkm ajetun tonnisen fzs:n...
Audi A4 2.0TFSI quattro -06
Entiset:S60, 940 turbo, 740, 740

Poissa macro

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 503
  • Volvo se olla pitää...
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #1024 : 18.06.2014, 21:09:52 »
Onko kellään kokemusta suzuki rf 900r:stä? Perkeleenmoinen pyöräkuume ja tuollainen olisi myynnissä tuossa lähellä. Vm. -96 ja ajettu 53tkm. Liekkö ihan pommi? Vai satsaisikko muutaman tonnin enemmän ja ostasi veljeltä vm. -01 ja reilu 20tkm ajetun tonnisen fzs:n...

Jonnekki tähän ketjuun vuosi sitten jo kirjoittelin, kun kävin moista koeajamassa.
Omaan makuun liian polvet suussa ajoasento. Jalkatappeja oisin halunnut alemmas.

Hieman piristetyssä yksilössä oli kyllä voimaa "riittävästi", sen puolesta maukas peli.
Tuo ko. oli muuten syksyllä varkauden vuoksi AVK:lla, joku makso siitä kilvettömänä ja runneltuna enempi kuin mitä ois keväämmällä suoralla kaupalla saanu ;D

Poissa Mursu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1175
  • Näyttää siltä että ei hyvältä näytä
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #1025 : 19.06.2014, 00:45:28 »
on kyllä hirveen vaikee löytää itelleen sopivaa motskaria kun kaikki tuntuu että olis tehty naisille tai lapsille  :idiot2: yks vaihtoehto olis toki kustomi mutta kun ei hirveesti nappaa... :(

Poissa Japoff

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 452
  • Woima alkaa ahtimista
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #1026 : 19.06.2014, 14:51:22 »
Onko kellään kokemusta suzuki rf 900r:stä? Perkeleenmoinen pyöräkuume ja tuollainen olisi myynnissä tuossa lähellä. Vm. -96 ja ajettu 53tkm. Liekkö ihan pommi? Vai satsaisikko muutaman tonnin enemmän ja ostasi veljeltä vm. -01 ja reilu 20tkm ajetun tonnisen fzs:n...

Viime syksynä olin itse tekemäs kauppoi muistaakseni -94 RF 900 , eipä noissa ihmeempiä , kakkos vaihteissa voi jotakin olla , muuten perus varma susuki =)
Ei vaan sitten tullut ostettua kun ei arvannu vanhempaan prätkään vaihdella.
Olis kyl varmaan ollu ihan soiva peli ,ainakin micronin putkella oli ihan motskarin ääni  :D
Vakuutusmaksu siinä kans olis ollu muistaakseni kohtuullinen , noi vakuutusmaksut kannattaa ottaa selväks ennen ostamista , ainakin jos on eri vaihtoehtoja mielessä,
meinaan on isoja ja yllättäviäkin eroja mopojen välillä ---Esim 750 F on ihan customien tasolla jollei halvempikin  ;)

Itsellä kans mopokuume päällä , Gixxerit mielessä vaikka niissä onkin kalliit , jopa törkeet vakuutusmaksut ....

PS  Eli vois olla todella hyväkuntoinen ja iskussa oleva GSX 750 F -98 tarjolla ;)
Volvo S80 T6
Yamaha FJR 1300

Poissa alces

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 215
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #1027 : 19.06.2014, 18:03:08 »
tuli laitettua toinen muoviluoti... nyt on myös yamaha yzf1000r thunderace tallissa ajokamppeena ja ninja oottaa myymistä osina tai jostaki sopivaa moottoria
V50 T5 AWD -05,   || ex S80 D5 -04 || ex V70 TDI -98
Aprilia rsv1000r -05 fighter || Mitsubishi Pajero -03

Poissa Jortsi

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 631
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #1028 : 19.06.2014, 19:08:16 »
on kyllä hirveen vaikee löytää itelleen sopivaa motskaria kun kaikki tuntuu että olis tehty naisille tai lapsille  :idiot2: yks vaihtoehto olis toki kustomi mutta kun ei hirveesti nappaa... :(

Budjetista riippuen Yamaha XJR (tai vastaava japsi) tai MT01? Laskisin ihan miesten mopoiksi.
Vikakoodien lukua Roi-Oulu maastossa!

Showroom

AUH

  • Vieras
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #1029 : 19.06.2014, 20:34:51 »
on kyllä hirveen vaikee löytää itelleen sopivaa motskaria kun kaikki tuntuu että olis tehty naisille tai lapsille  :idiot2: yks vaihtoehto olis toki kustomi mutta kun ei hirveesti nappaa... :(
Jos kustomi alkaa kiinnostamaan niin mulla olis Honda Shadow 1100 -99. Ns kopio harrikka. Namu kampe kaikin puolin...mut mä haluan voimaa tohon autoon niin saa pyörä lähteä.

Poissa Ambasador

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 95
  • www.vrcf.fi
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #1030 : 20.06.2014, 22:57:00 »
Meikäkäisellä on tuolla autotallissa Ambassador Supreme jossa todennäköisesti suurin osa kaikista 8,5 hevosista tallessa ja ainakin 197kuutiota sieltä Villiersin koneesta löutyy, jos ei ole kova vastatuuli, niin sehän hyökkäilee jopa tuollaista 90 km/h nopeuksiin. Eihän tämä vielä kovin vanhakaan ole, kun  on nuorempi kuin minä. Poikahan tuon virallisesti omistaa, mutta minulla se on tuolla tallissa vielä ollut.

Poissa tomimikael

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 982
  • En gång IFK, alltid IFK
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #1031 : 20.06.2014, 23:21:37 »
on kyllä hirveen vaikee löytää itelleen sopivaa motskaria kun kaikki tuntuu että olis tehty naisille tai lapsille  :idiot2: yks vaihtoehto olis toki kustomi mutta kun ei hirveesti nappaa... :(

Isolle miehelle iso pyörä.

V-Max, vai onko liian custom?

Poissa Mattson

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 552
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #1032 : 21.06.2014, 23:34:46 »
Sainpahan tänään todistaa kamalinta näkyä minkä olen moottoripyörän selästä ikinä nähnyt kun yhteisellä ajolenkillä ystäväni veti yhden vaikean ja vaarallisen mutkan leveäksi. Lensi kuin räsynukke 270kg pyörän kanssa lennokkaan voltin ojaan. Henkilövahingoilta säästyttiin miinus yksi kipeä polvi mutta todennäköisesti Suomen teillä on vastaisuudessa yksi Honda CBR 1000F "Hurricane" vähemmän... 0,5m vasemmalle olisi molempien matka päättynyt isoon kiveen, tod näk kirjaimellisesti, 5m oikealle sama mutta rotkon pohjalle.

Poissa Mursu

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1175
  • Näyttää siltä että ei hyvältä näytä
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #1033 : 22.06.2014, 03:24:28 »
Sainpahan tänään todistaa kamalinta näkyä minkä olen moottoripyörän selästä ikinä nähnyt kun yhteisellä ajolenkillä ystäväni veti yhden vaikean ja vaarallisen mutkan leveäksi. Lensi kuin räsynukke 270kg pyörän kanssa lennokkaan voltin ojaan. Henkilövahingoilta säästyttiin miinus yksi kipeä polvi mutta todennäköisesti Suomen teillä on vastaisuudessa yksi Honda CBR 1000F "Hurricane" vähemmän... 0,5m vasemmalle olisi molempien matka päättynyt isoon kiveen, tod näk kirjaimellisesti, 5m oikealle sama mutta rotkon pohjalle.
kaverin kans joskus 16vuotiaina kevareilla lähettii maakuntamatkailulle ja sitte samaisena yönä kotimatkalla kaveri päästi satasta mutkan pitkäksi ja ryminällä pusikkoon saatiin kipeä nilkka mutta pääsi samalla pyörällä viälä kotia vaikka vähä kiikkerältä meno näyttiki :D

E: muistinki että eihän se kotia sillä päässy kun reilua kilometriä ennen kotia se pyörä leipo kiinni ja jouduttii piilottamaa se heinikkoon vanhan kaupan taakse ja se tuli sitte mun kyydis kotiansa
« Viimeksi muokattu: 22.06.2014, 03:26:38 kirjoittanut Mursu »

Poissa alces

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 215
Vs: VRCF:n prätkä-topic
« Vastaus #1034 : 25.06.2014, 20:12:40 »
elikkäs tollanen
V50 T5 AWD -05,   || ex S80 D5 -04 || ex V70 TDI -98
Aprilia rsv1000r -05 fighter || Mitsubishi Pajero -03

 

Kulkukoira  Proturbo