Kulkukoira  Proturbo

Team Recycle Racing Finland - Volvo 244 Turbo

  • 582 Vastauksia
  • 263980 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
Olisko -83 muuttunu merkinnät? Ei muista.   :idiot2:

Poissa Justus

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2500
  • C70 T5, XC70 OR 2,5T, V70 Classic 2,4 & 960 B6304
Olisko -83 muuttunu merkinnät? Ei muista.   :idiot2:

Muistelisin samoin.
-84 oli ainakin jo 240 merkinnällä.

Poissa olli

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 383
  • www.vrcf.fi
Piti eilen käydä ostamassa ko. lehti aivan tämän auton takia!

Ihan hyvä juttu ja hyvät kuvat. Harmi sinänsä ettei lehden tyyliin kuulu näköjään laittaa sellaista listaa muutoksista ja osista, vaan pelkät kuvatekstit ja juttuun sisällytetyt muutokset tulee ilmi. Autossahan on melko kasa muitakin muutoksia, joita ei tässä tule lainkaan ilmi.

Mutta kaikenkaikkiaan ihan hyvä ja onhan se aina mairittelevaa kun omasta autosta juttu tehdään.

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2120
    • Instagram kuvat
Piti eilen käydä ostamassa ko. lehti aivan tämän auton takia!

Ihan hyvä juttu ja hyvät kuvat. Harmi sinänsä ettei lehden tyyliin kuulu näköjään laittaa sellaista listaa muutoksista ja osista, vaan pelkät kuvatekstit ja juttuun sisällytetyt muutokset tulee ilmi. Autossahan on melko kasa muitakin muutoksia, joita ei tässä tule lainkaan ilmi.

Mutta kaikenkaikkiaan ihan hyvä ja onhan se aina mairittelevaa kun omasta autosta juttu tehdään.

Oli toi mulle aika iso kunnia, kun en ole autoa koskaan missään näytillä käyttänyt enkä ole sellaiseen tuota edes rakentanut. Saatikka yrittänyt oikeastaan mitään erikoista tai poikkeavaa tehdä. Kaippa sitä sitten "hyvällä" maullakin pääsee jo johonkin asti.. Foorumilta tuo lehti oli tän joskus bongannu, joten tekee ne oikein kenttätyötä näiden etsimisessä.. Annoin niille hiukan vihiä Kulmamiehen pyhimyksestä :)

Poissa jarnok

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 14
  • www.vrcf.fi
Oli toi mulle aika iso kunnia, kun en ole autoa koskaan missään näytillä käyttänyt enkä ole sellaiseen tuota edes rakentanut. Saatikka yrittänyt oikeastaan mitään erikoista tai poikkeavaa tehdä

musta isoin pointti tossa oli että landiassa oli vähä pahoja henkiä liikkeellä kun aloit rojektia ja ihmiset puhui ettei tosta mitään tuu. paras kuitti puhujille oli että projekti valmistui useidentaka iskujenkin jälkeen (muistanko oikein että sulla kävi varkaita tallilla) ja bonuksena vielä lehteen. hieno suoritus.

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2120
    • Instagram kuvat
musta isoin pointti tossa oli että landiassa oli vähä pahoja henkiä liikkeellä kun aloit rojektia ja ihmiset puhui ettei tosta mitään tuu. paras kuitti puhujille oli että projekti valmistui useidentaka iskujenkin jälkeen (muistanko oikein että sulla kävi varkaita tallilla) ja bonuksena vielä lehteen. hieno suoritus.

Pariin kertaan mein tallille murtauduttiin silloin kun tota tein. Eka rikottiin vain autoa ja toisella kerralla vietiin kompurat, hitsauslaitteet ja paljon muuta..

Poissa A.J.H

  • Hallituksen jäsen
  • Global Moderator
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1154
  • vrcf Original
Hieno peli kertakaikkiaan, syvä kumarrus.
Lehden perän kuvasta jäi vaan ihmetyttämään pari juttua. Mikä se oikean takapyörän vieressä oleva punainen lisu oikein on? en muista sellasta omassani olleen, näytti niinkuin lehtijousipakalta joka on pystyssä? ja sit ne letkut mitkä menee panhardin korinpuoleisen kiinnityksen vierestä, ei kai ne bensaletkuja oo? Ne vaan näytti siltä että saattaa mennä siihen väliin ja litistyä tahi katketa kunnon töyssyssä. Vai onko noi vaan rakennuksen aikaisia kuvia ja viimeiset kiinnikkeet vielä puuttuu?
Ford Escort '83 1,6, myyty. 240 sedan '87 B200E, myyty. 940 sedan '95 230FK aut, kattokerho. 940 wagon '95 B230FT aut, myyty. V90 '98 B6304 aut, myyty. BMW 318d '03 paalissa. S80 '03 D5 aut myyty. 740 '90 B230F Raatokiito, Pajero '89, Mercedes 1313 '76 Elmeri. XC90 '08 D5 aut executive.
1800ES '73 harrasteautona kimpassa isäpuolen kanssa

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2120
    • Instagram kuvat
Hieno peli kertakaikkiaan, syvä kumarrus.
Lehden perän kuvasta jäi vaan ihmetyttämään pari juttua. Mikä se oikean takapyörän vieressä oleva punainen lisu oikein on? en muista sellasta omassani olleen, näytti niinkuin lehtijousipakalta joka on pystyssä? ja sit ne letkut mitkä menee panhardin korinpuoleisen kiinnityksen vierestä, ei kai ne bensaletkuja oo? Ne vaan näytti siltä että saattaa mennä siihen väliin ja litistyä tahi katketa kunnon töyssyssä. Vai onko noi vaan rakennuksen aikaisia kuvia ja viimeiset kiinnikkeet vielä puuttuu?

Se punainen on pakoputken kannatinteline. Bensaletkut menee ihan hyvästä välistä ja tuo kuvakulma hämää hiukan, kun tilaa siellä on kyllä ruhtinaallisesti. Saatikka, että perä ei hypi ihan sillai pohjaan kuin vakiovehkeissä.. Muo lähinnä häiritsi se, että näytti siinä savuavassa kuvassa, että polttais vaan toisella, mutta kun tarkemmin kuvan reunaa katsoo niin on siellä toinenkin musta vana, mutta savu peittää sen tuossa lähempänä autoa. Luulin jo, että lukko on korkannut..

Poissa Tuke

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 132
  • www.vrcf.fi
Oli hyvä juttu, vaikka taisi muutama pieni virhe olla jutussa(alkuperäinen tuplavakaaja), mutta mitäs niistä. Komee auto ja toivottavasti pääset jatkossa nauttimaan ajosta ilman takaiskuja.

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2120
    • Instagram kuvat
Tänään tanistelin auton kanssa ennen töihin menoa. Vaihdoin bensapumpun ja auto käyntiin.. ei käy. No lisää soppaa tyhjäkäyntialueelle ja taas käy. Heti kun kaasun painaa pohjaan niin seokset 16-20.. Ei liiku kun yrittää ajaa vaan meinaa sammua. Ihmekkös tuo noilla seoksilla.

TPS joutuu aina kalibroimaan uudestaan kun auton sammuttaa ja käynnistää. Arvo nollassa joku 104 ja täysillä 155, mutta kun sammuttaa ja käynnistää ja katsoo realtime arvoja niin tps tulee mukaan vasta jostain puolesta kaasusta. Taas kalibrointi ja taas alkaa heti alusta toimimaan ja auto toimii / vastaa kaasuun paremmin.

Mahtaiskohan tuo laihuus ongelma poistua helpommalla generoimalla kartat johonkin kertoimeen vai ruuvata paineensäädintä vaan hiukan isommalle..

Vitunsquirt alkaa ketuttamaan..

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2120
    • Instagram kuvat
Uus luukki..





ja lisää..
http://s23.photobucket.com/albums/b362/raipe/Volvo%20244TIC/

Samalla tein "vastapaineohjauksen" hukkaportille.. Eli kalvon alle paine kompurapesältä ja kalvon päälle säätimen kautta imusarjasta.. Tulos on se, että tyhjäkäynnilläkin portti on auki kokoajan  ;D Toimii..
« Viimeksi muokattu: 11.09.2011, 20:42:41 kirjoittanut mista »

Poissa pomo

  • Group A
  • ********
  • Viestejä: 8227
  • KOFF ROCK!!
On se nätti. Näkis vaan liikenteessäkin joskus.   :P

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2120
    • Instagram kuvat
On se nätti. Näkis vaan liikenteessäkin joskus.   :P

Kattellaan joskus kun pirtti on valmis. Eli ei tänä kesänä..

Poissa da3bal

  • MM -09
  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 88
  • Volvolkkaristi
Aika hieno idea tuo Porsche-tyylinen tekstiraita, yhdistää hyvin etu- ja takapuskurit. Pitää vielä hehkuttaa tota Gr-A spoikkaa, nätti lisä. Kai pysyy mustana. :)

'83 Volvo 240 DL Rat Looker
'70 VW 1600 Kombiwagen

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2120
    • Instagram kuvat
Aika hieno idea tuo Porsche-tyylinen tekstiraita, yhdistää hyvin etu- ja takapuskurit. Pitää vielä hehkuttaa tota Gr-A spoikkaa, nätti lisä. Kai pysyy mustana. :)

Joo vanhan tyyppistä gt henkeä hain kun nuo tarrat tuohon suunnittelin. Spoileri pysyy mattamustana. Tarratkin on mattamustat.

Vielä kun saan ne kauan suunnittelemani coiloverit joka nurkkaan niin alkaa olemaan oikeassa korossa auto..

 

Autodiagnoosi  Carcom Oy