Autoracing  KL-varaosat

Team Recycle Racing Finland - Volvo 244 Turbo

  • 582 Vastauksia
  • 264017 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Volvomies89

  • BWC-vastaava
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3443
  • TDI:tä etu ja takavetosena....
Tämä mistan auto on ulkokuorisesti juuri sellainen täydellisyys minun makuuni  S*
Missään ei ole yhtään ällöttävää kromiosaa  :buck2:
Kerta kaikkisen komia  8)
Team Salaseura.
Suomen Volvokerhon Some-vastaava Facebookissa, BWC-osastovastaava ja jääratapäivien vastaava.
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=237002

Poissa myöhänen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 61
  • www.vrcf.fi
Tutkailin eilen hiukan hankkiminani takatukivarsia joissa on uretaanispuslat. Hiukan hämäsi puslien väri, kun ovat mustat.. En muista äkkiseltään mitään valmistajaa jolla olisi mustia uretaanipuslia. No tarkempi tieteellinen analyysi meni näin: Varsi käteen ja kynnelleä koittamaan; tulin siihen tulokseen, että kyseessä ei ole uretaanipuslat vaan PA eli nylon puslat. Aivan kivikovat ja ei saa kynnellä mitään jälkeä tehtyä.. No.. Halusin perään lisää jäykkyyttä. Sitä myös sain..

Mitähän katsuri moisista sanoo jos joskus leimalle asti pääsen?


Elä laita taakse mitään nylon puslia, hajoo paikat.

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2120
    • Instagram kuvat
Turha pelätä, mistalla on jonkinlainen maku sentään kun näitä sen projekteja on seurannut.

Joo ei tule mitään shelbyraitoja tähän autoon. Hillityt teipit kylkiin jos vaan saan aikaiseksi. GT henkeä enemmänkin..

Elä laita taakse mitään nylon puslia, hajoo paikat.

Koitetaan nyt noilla. On porukalla uniballejakin akselistoissa.. Jos alkaa hajoamaan niin vahvistetaan. Tarkoitus olisi kuitenkin saada autosta mahdollisimman yliohjaava, joten nuo ajaa sen asian vallan mainiosti. Tosin ne coiloverit tarvis hommata joka nurkkaan niin sitten olis alusta kunnossa. Tarvis vaan taas myydä jotain, että sais taakse tolpa ostettua..  ;D


Poissa myöhänen

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 61
  • www.vrcf.fi


Koitetaan nyt noilla. On porukalla uniballejakin akselistoissa.. Jos alkaa hajoamaan niin vahvistetaan. Tarkoitus olisi kuitenkin saada autosta mahdollisimman yliohjaava, joten nuo ajaa sen asian vallan mainiosti. Tosin ne coiloverit tarvis hommata joka nurkkaan niin sitten olis alusta kunnossa. Tarvis vaan taas myydä jotain, että sais taakse tolpa ostettua..  ;D

Täytyyhän sen perän päästä sivuttainkin joustamaan vähä, jos siellä on kivikova nailoni pusla, ni varmasti repii paikat paskaks.

Uniballit on asia erikseen, niissähän on laakeroitu pää.

Poissa Turbo 242

  • Global Moderator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8918
  • Teiden tukko
Täytyyhän sen perän päästä sivuttainkin joustamaan vähä, jos siellä on kivikova nailoni pusla, ni varmasti repii paikat paskaks.

Uniballit on asia erikseen, niissähän on laakeroitu pää.

Tuo on totta, aikamoisen liikkeen jäykkä taka-akseli tekee vain toisen puolen joustaessa.

[OT]
Tästä käytiin töissä hyvä keskustelu, Uniball on kyseisen tuotteen yksi valmistajista mutta jotenkin se on siirtynyt puhekieleen tarkoittaen tuota niveltyyppiä.  ;D Oikea nimitys noille nivelille on tankonivellaakeri tai nivellaakeri. Noitahan löytyy ainakin kahta eri sorttia (jotka minä tiedän), eli on rasvanipallista ja ilman. Kuulemma tuo ilman nippaa oleva menestyisi autokäytössä paremmin koska siinä ei ole rasvan tarvitsemaa välystä.
[/OT]

Ei muuta, jatkakaa. :juhau:  :)
Volvo 242 -77 2.3T, Volvo 940 -98 2.3T, Volvo V60 -15 D4 AWD R-Design aut, Asuntovaunu Adria 613 UL -04 (SFC 141540)

Poissa sitkuura

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 116
  • www.vrcf.fi
    • Kaikki timantit ei oo ikuisia...
Unipallit ei vaan oikeen menestys siviilipelissä, kun niihin tulee suunnilleen viikossa parissa semmonen ilkeen kuulonen kolina... välystä ei tunne mutta kuulee...  :idiot2:

Tosin mulla ei ollu minkäänlaisia suojakumeja niissä  :-\ ja toisessa päässä oli normit kumipuslat...

Jos taas kilometrejä tulee vähän eikä oo ainoo kulkine ni ehkä niitten kans voi elää ;)
Köyhän on pakko yrittää...

Poissa mikkeki

  • 315 km/h @ mile
  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 257
  • www.vrcf.fi
Lainaus
Unipallit ei vaan oikeen menestys siviilipelissä, kun niihin tulee suunnilleen viikossa parissa semmonen ilkeen kuulonen kolina
On niitä semmoisiakin mitkä ei käy kolisemaan. Hintaa vaan on muutama satanen/ kpl, tuo rajoittaa menestystä katupeleissä jo kummoisestikin.

On khyyl todella tyylikäs tää volbero
raw d

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2120
    • Instagram kuvat
Tuo on totta, aikamoisen liikkeen jäykkä taka-akseli tekee vain toisen puolen joustaessa.

[OT]
Tästä käytiin töissä hyvä keskustelu, Uniball on kyseisen tuotteen yksi valmistajista mutta jotenkin se on siirtynyt puhekieleen tarkoittaen tuota niveltyyppiä.  ;D Oikea nimitys noille nivelille on tankonivellaakeri tai nivellaakeri. Noitahan löytyy ainakin kahta eri sorttia (jotka minä tiedän), eli on rasvanipallista ja ilman. Kuulemma tuo ilman nippaa oleva menestyisi autokäytössä paremmin koska siinä ei ole rasvan tarvitsemaa välystä.
[/OT]

Ei muuta, jatkakaa. :juhau:  :)

Sama asia, kuin termos - kannu, jota yleisesti käyetään kaikista lämpöä ulkona tai sisällä pitävistä "pulloista". Termos on vain yksi valmistajista..

Koitan nyt silti noilla puslilla ja ostan sitten uretaanit edes toiseen päähän tai molempiin jos ei meinaa ollenkaan tulla toimeen..

Poissa TopiK

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 276
Alkaa jo noilla osilla volvo liikahtamaan. :3/4 jättää sen: Onkos se lehti jo ilmestyny missä tästä oli esittely? ???
On kyllä hieno maalipinta, ja noi vanteet ja takalippa sopii kuin nyrkki silmään.  O0
Ton näkösenä sen olis pitäny lähteä jo tehtaalta.  :)
Volvo v70 d3 -12
Volvo 740 b230fk+m90 -90 (380whp 638Nm)
Volvo 740 b230fk+m90 -89

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Onkos se lehti jo ilmestyny missä tästä oli esittely? ???
Jos viikolla 20 alkasit vasta odottelemaan. 2/2011 ilmestyy viikolla 14.
Jäitä housuun!

Poissa TopiK

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 276
Jos viikolla 20 alkasit vasta odottelemaan. 2/2011 ilmestyy viikolla 14.
Muistelin vaan jotain sellasesta kuvien panttauksesta lehti juttuun asti....Vai olenko väärässä ???

« Viimeksi muokattu: 16.03.2011, 17:48:51 kirjoittanut TopiK »
Volvo v70 d3 -12
Volvo 740 b230fk+m90 -90 (380whp 638Nm)
Volvo 740 b230fk+m90 -89

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2120
    • Instagram kuvat
Muistelin vaan jotain sellasesta kuvien panttauksesta lehti juttuun asti....Vai olenko väärässä ???

Piti tulla "alkuvuodesta", joten piti kuviakin pantata, mutta kun selvis, että tulee vasta 3/2011 niin en viitsi niin kauaa pantata. Ei sitä sentään niin kauaa kannata odottaa. Ei se niin häävi ole.

Poissa volvere

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 490
  • www.volvere.fi
Ei se niin häävi ole.

Älä Mista ole niin vaatimaton! Auto on just karhean komea ja sopiva tarkoitukseensa, eli menemään kovaa!!  :3/4 jättää sen:
(Vaikka ilmeisestikin tarkoitit sitä juttua)  ;)
« Viimeksi muokattu: 16.03.2011, 20:41:13 kirjoittanut mista »
Nykyiset Volvot: 262C Bertone Turbo -78 ... V60 D3-14 ... vaivaiset 32 kpl on Volvoja ollut  tähän astisessa elämässä! ::)

Poissa mista

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2120
    • Instagram kuvat
Älä Mista ole niin vaatimaton! Auto on just karhean komea ja sopiva tarkoitukseensa, eli menemään kovaa!!  :3/4 jättää sen:
(Vaikka ilmeisestikin tarkoitit sitä juttua)  ;)

Njoo no onhan tuo tehty tavallaan omaa silmää miellyttämään ja sen se kyllä aikalailla tekee, joten tyytyväinen saa olla. Ja kulkeekin sen verran mitä kuski uskaltaa kaasua painaa.. Ainakin viime kesänä tuntui Alastarolla olevan menohaluja enemmän kuin kuskilla mutkaradalla. Alusta vielä kuntoon niin mennään vielä kovempaa..

Meinasin eka kirjoittaa tekstini sun viestiin suoraan.. moderaattorina olemisen haittapuoli.. Voi kirjoitella mihin sattuu  ;D

Poissa Spoileri

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 464
Punnitse samalla noi race vanteet jos ehdit? Kiinnostais kanssa tietää vanteiden painoja.

http://www.wheelweights.net/wheel-weight-weight.xls

Ei tunne Juventuksia, mut muuten aika kattava.
Mercedes-Benz 190E 2.6 -89, Mercedes-Dents 190E 2.0 -83, 960 3.0 -95 "Silver Sand", 244GL B23E -75 "Andes Copper", Toyota AE86 r.F & KP62 r.SS, Välikotelo -78, BSA A65 Thunderbolt 650 -71, Triumph Spitfire 1500 -79 "Vermillion Red"

Loose Unsoldered Connections And Splices

 

RallyBaron  Samppasport