0
0 jäsentä ja 3 Vierasta katselee tätä aihetta.
Vielä mielenkiintoisempaa olisi jos siitä tehtäisiin massatuotantoversio ilman mitään vesityksiä. Joku (massa)autonvalmistaja vois repästä ja siirtää jonkun räväkkäämmän konseptin suoraan tuotantoon. Alkaa olemaan kaikki niin samasta muotista väännettyjä.Tuohan nyt ei sinällään edes ole loppu pelistä mitenkään erikoinen konseptiautoksi joten senkin puoleen sopisi ihan hyvin tuotantomalliksi.
KL kertoi tänään , että uusien nelisylinteristen patojen jakohihnan vaihtoväli on 15 vuotta
Suomessa kielletään autoilu niin tuo on se aika minkä se kestää moottorissa varastoituna.
Niin varmaan Volvon suositus esim Ruotsissa, mutta täällä Suomessa maahantuoja todennäköisesti lyhentää tuon välin noin puoleen, esim 7 vuoteen, koska täällä on nuo olosuhteet niin pajon rankemmat, että hihna ei voi kestää yhtä pitkään, kuin esim Ruotsissa ( toki viralliset mallikorjaamot saa puolet lisää jakopään vaihtotöitä rahoineen siinä sivussa )
Miksi 7 vuoteen kun vanhemmissakin vaihtoväli n 10 vuotta.
Vanhemmissa on maahantuojan suosituksena 5 vuotta. Jos hihna räpsähtää tuon 5v jälkeen niin saat laittaa kättä taskuun. Ei meinaan tule vastaantuloa jeniäkään maahantuojalta/tehtaalta.
2007 vuosimallissa muuttui 10 vuoteen ainakin merkkihuollon mukaan ja samaa sanoo huoltolomakkeetkin.