Ateho  Elekma

PV Custom

  • 48 Vastauksia
  • 15566 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Customer

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1198
Vs: PV Custom
« Vastaus #45 : 12.10.2011, 00:11:03 »
Täytynee zoomailla. Turbotappi olisi kyllä kiva myös 8)  Onko tuo B20A ruiskulla, vai mahtoko nuoita tappeja vielä ollakkaan ruiskulla?

Poissa JuHaU

  • Hallituksen jäsen - The Insinööri - Pyhimystyyppi
  • Administrator
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 7970
  • Recycle Racing #01
    • Juha Uusitorppa Photography
Vs: PV Custom
« Vastaus #46 : 12.10.2011, 00:12:18 »
Täytynee zoomailla. Turbotappi olisi kyllä kiva myös 8)  Onko tuo B20A ruiskulla, vai mahtoko nuoita tappeja vielä ollakkaan ruiskulla?

B20A on yksi kaasuttiminen moottori. B20E oli sähköruiskullinen malli.

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: PV Custom
« Vastaus #47 : 12.10.2011, 00:12:53 »
Täytynee zoomailla. Turbotappi olisi kyllä kiva myös 8)  Onko tuo B20A ruiskulla, vai mahtoko nuoita tappeja vielä ollakkaan ruiskulla?
Onhan noita B20E ja B20F. B20A on yhdellä muuttuvakurkkuisella kaasarilla, yleensä Stromberg.
Jäitä housuun!

Poissa Customer

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1198
Vs: PV Custom
« Vastaus #48 : 13.10.2011, 22:31:12 »
Nyt on todennäkösesti tulossa koneeksi B20. Siihen otetaan voimansiirto, ruisku osittain ja turbo tuosta B200ET:stä.

 

Autoracing  KL-varaosat