Ateho  Elekma

945 -93 D5252T köyhänmiehen suorakytkyllä (MB 722.6)

  • 464 Vastauksia
  • 197037 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa anone

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 704
  • savua!
Vs: 945 -93 D5252T, MB 722.6 työn alla
« Vastaus #240 : 19.09.2016, 21:16:53 »
Boost sai kopan hitsattua. Tuhannet kiitokset!





MB:n ja D24:n kopissa onkin näköjään yllättävän paljon kokoeroa. D24:n koppa on niin paljon pienempi, että jouduin tekemään MB:n puoleen kopasta vielä näiden kuvien ottamisen jälkeen kaksi reikää, jotta edes osa moottorin pulteista mahtuu paikalleen. Täytehitsausta oli tarvittu ihan jonkun verran. :-\ Etenkin yläosaan tuli tuollainen ihme kynnys, jonka pelkäsin jo ottavan kardaanitunneliin kiinni. Jäi sinne kuitenkin jonkun verran tilaa:




Toki moottori oli vielä tunkin varassa takapäästään, noin ylös se ei välttämättä jää sitten, kun vaihteisto lepää kannakkeensa varassa. Näissä kuvissa oli vasta koppa kiinni, mutta kokeilin myöhemmin vielä koppaa turbiineineen, öljypumppuineen, vetolevyineen ja adaptereineen päivineen. Ja se sopi. 8) Kopan asentaminen itse askiin ei enää muuta turbiinin pitkittäissijaintia, joten sovitus voidaan tältä osin katsoa onnistuneeksi.

Ja tässä nyt pimeähkö kuva D5252T:hen sovitetusta 722.6:sta. Liekö ensimmäinen laatuaan?




Sitten se ikävämpi asia. Vaikka vaihteistoswappi jää näinkin kutkuttavaan vaiheeseen, mulla on loppuviikosta lähtö opiskelijavaihtoon erääseen saksankieliseen maahan, jossa vietän paikallisen syyslukukauden. Palata on tarkoitus helmikuun puolivälin tienoilla. Valittuihin kursseihin kuuluu mm. C-ohjelmointia, jossa toivon saavani uusia ideoita askin ohjaimen softaa varten, ja sitä on varmaan tarkotus reissun aikana hieman työstääkin.

Siihen asti, Auf Wiedersehen!
« Viimeksi muokattu: 06.01.2020, 16:09:09 kirjoittanut anone »
945 -93 D5252T + MB 722.6, 965 -95 B6304S, 965 -96 B6254S + M90
Vain kiva kaveri korjaa ehjää.

Poissa boost

  • Yhteistyökumppani
  • Grand Luxe Touring
  • *
  • Viestejä: 1054
  • Lensu Power Shop
Vs: 945 -93 D5252T, MB 722.6 työn alla
« Vastaus #241 : 20.09.2016, 08:02:42 »
Oli kyllä melkoinen homma, varsinkin kun kopat oli niin erikokoiset ja lisäksi perinteisesti Mersun kopan puoli on huonoa hitsata.
Mutta joo tulihan tehtyä ja toivotaan että toimii.
1/4 mile 257km/h(ZF  gs6-53dz)
Nopeampi kuin Timo.
Lensupowershop.fi

Poissa anone

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 704
  • savua!
Vs: 945 -93 D5252T, MB 722.6 työn alla
« Vastaus #242 : 27.12.2016, 16:54:38 »
Maltoin sentään tulla jouluksi kotiin.

Banaaniadapterit on tasapainoteltu gramman sisään, sen tarkempaa vaakaa ei nyt ollut...




Turbiinin keskitysholkki paikallaan, uusilla alkuperäistä pidemmillä pulteilla ja kierreliimalla.



Vähän ikävä tuota oli asentaa, peilin kanssa kurkkia sinne startin reikään ja laittaa vetolevyn pulttia paikalleen. Aattoiltana se kuitenkin sinne nousi.



Askin kannakkeen kanssa päätin käyttää vakiokehtoa, jota täytyi tuoda noin 20cm taaksepäin. Pohjassa ei tietystikään ollut kierteitä siinä kohtaa, joten:





Sitten kehdosta sovite askiin:



Ja siellä hän nyt on. Latikat sai myöhemmin alustamassaa päälleen. Askin takapään korkeutta voi helposti säätää lisäämällä prikkaa pultin alle.



Sitten ois kardaania ja keppivivustoa vaille, niin mekaaninen sovitus ois valmis. Öljyntikun putki täytyy myös taivutella tähän koriin sopivaksi ja öljyt sekä suodatin vaihdella. Öljyjäähyn virkaa toimittaa vielä aluksi vain hullunkierto tulosta paluuseen, en halua vanhoja öljyjä uuteen jäähdyttimeen. Tällä varmaan ei kuitenkaan ajeta vielä pariin kuukauteen liikenteessä, takarenkaat ilmassa täytyy ohjainlaitetta testailla aikalailla, ennenkuin uskaltaa lähteä minnekään pidemmälle.
« Viimeksi muokattu: 06.01.2020, 16:14:15 kirjoittanut anone »
945 -93 D5252T + MB 722.6, 965 -95 B6304S, 965 -96 B6254S + M90
Vain kiva kaveri korjaa ehjää.

Poissa anone

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 704
  • savua!
Vs: 945 -93 D5252T köyhänmiehen suorakytkyllä (MB 722.6)
« Vastaus #243 : 02.01.2017, 17:02:22 »
Uudenvuoden aikana on aski saatu fyysisesti paikalleen ja ohjaintakin on kokeiltu pariin otteeseen.

Vähän kelju oli ulkona tehdä...



Öljypohjasta löytyi hauskanmallinen magneetti. Oli varustettu ihan mersun osanumerolla.



Kardaanin etupätkän käytin laipanvaihdossa läheisellä metallipajalla, tekivät ihan odottaessa. Etupätkä olikin kaksiosainen, ulompi putki oli hitsattu laippaan ja sisempi oli taas kiinni keskitukilaakerissa. Kun sorvattiin ulompi pois, paljastui sisältä neljä tuollaista kumirengasta. :idiot2: Kaikki voima välittyy siis noiden kautta alunperin...



Ristikko jätettiin sitten pois, kun mersussa on alkujaan tuo kuminivel.




Ja ohjaimen tekoa. Mukavaa puuhaa pikku pakkasissa.

« Viimeksi muokattu: 06.01.2020, 16:18:01 kirjoittanut anone »
945 -93 D5252T + MB 722.6, 965 -95 B6304S, 965 -96 B6254S + M90
Vain kiva kaveri korjaa ehjää.

Poissa Kalamies

  • Dynomies
  • VRCF Ry jäsen 2024
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2248
Vs: 945 -93 D5252T köyhänmiehen suorakytkyllä (MB 722.6)
« Vastaus #244 : 02.01.2017, 18:11:49 »
Joko se sutii ja savuaa?  :nälkä:

Poissa anone

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 704
  • savua!
Vs: 945 -93 D5252T köyhänmiehen suorakytkyllä (MB 722.6)
« Vastaus #245 : 02.01.2017, 18:45:31 »
Eheei. Mä lähden sunnuntainaamuna takaisin maailmalle reiluksi kuukaudeksi, ja ennen sitä tää ei liiku kuin korkeintaan tuosta ulkoa talliin. Ohjain handlaa sinäsä vaihteidenvaihdot, ja nyt jotenkuten paineidensäädönkin, kun ryöstin tänään ecun johtosarjasta MAF:n ja TPS:n, sekä moottorin kierrossignaalin ja perän anturin nopeussignaalin. Paljon on vielä tehtävää, ja suurin ongelma tuon kanssa on se, kun askilta ei tule suoraa anturitietoa, mikä pykälä siellä on sisässä. Lähtökohtahan tässä on se, että mekaanisesti valitaan D, ja sitten komennetaan sähköisesti solenoideilla vaihteita ylös ja alas. No niin kauan kun keppiä ei siirrä D:ltä pois homma toimii, mutta jos esim. jätetään vaihde 4 päälle ja siirrytään D:ltä P:lle ja takaisin D:lle, sisällä on oikeasti 2. Sama juttu jos auto käynnistetään uudestaan, perusvaihde on 2. Mikäli tuossa kohtaa sitten komennetaan vaihdetta alaspäin, (ohjaimen mielestä neloselta kolmoselle, vaikka oikeasti ollaan kakkosella) väärä solenoidi aktivoituu ja voin vain kuvitella mitä 19 venttiiliä sisältävässä venttiilipöydässä tapahtuu. :buck2: Ilmeisesti siellä on joku failsafe systeemi, sillä tämä kävi testaillessa jokusen kerran, eikä se hajottanut mitään.

Orkkis ohjain ilmeisesti päättelee päällä olevan vaihteen askin välityssuhteesta, ja niin se olisi tässäkin tarkoitus tehdä. Kardaanin pyörintänopeus mulla on jo tiedossa (perän nopeussignaali = vetoakselin nopeus, jaetaan se perän välityssuhteella 3.15), ja tarvetta olisi askin sisäänmenevän akselin pyörintänopeudelle. Siellä on kaksi anturia, jotka MB:n dokumentaatio tuntee nimillä N2 ja N3. Ne ovat eri planeettapyörillä tjsp, ja näyttävät vuorollaan pyörintänopeutta vaihteesta riippuen. Dokumentaation mukaan ne ovat ihan perus hall-antureita, ja multa puuttuu hall-anturin lukemiseen tarvittavat käikäleet ohjaimesta. Täytynee tilailla niitä ebaysta myöhemmin, sunnuntaiksi ne eivät enää tänne ehdi.

Päänvaivaa on myös aiheuttanut solenoidien ohjaus. Moni lähde väitti niiden olevan tarkoitettu 5 voltille, vaikka kytkentäkaavion mukaan solenoideille menee suora +12v jota ohjain sitten maadoittaa. No ajatuksena tietysti, että ehkä se ei vedä niitä kokonaan maihin, ja tein samallalailla omankin ohjaimen PWM-ohjauksen. 5 voltilla ei kuitenkaan tapahtunut mitään, eikä 8:lla, vaan vasta 12:lla kuului askista selkeä "klonks". Solenoidien resistanssi oli noin 5-6 ohmia, ja läpikulkeva virta siten 2A kieppeillä, ei se musta nyt niin paljon ole...

Ylläoleva teksti koski siis vain vaihtosolenoideja. Paineensäätösolenoideissa pähkin samaa; tohtiiko sinne lyödä 12v? (Tässä kohtaa hyvä mainita että ohjaus on käänteinen, ilman virtaa paineet on tapissaan, virtaa syöttämällä paineita pienennetään). Vaihtosolenoidille riitti noin 500ms käyttö vaihteen vaihtamiseksi ilman paineiden ohjausta, mutta kun vaihtopainetta pudotti tarpeeksi (nostamalla ohjausta) piti vaihtosolenoidin päälläoloaikaa kasvattaa lähemmäs sekuntiin vaihteen kytkeytymiseksi. Puolimatkaan jäänyt vaihto aiheutti ikävän pamauksen perän suunnilta, ja paluun aiemmalle vaihteelle. Tarjosin vaihtopainesolenoidille täydet 5v, mutta alaspäin vaihdot olivat silti todella voimakkaita ja spartanin välykset paukkui perästä joka vaihdolla aika pahasti. Ylöspäin kyllä vaihto meni todella nätisti.

Nyt jos lisään jännitettä vaihtopainesolenoidille(eli pehmennän vaihtoa), joudun lisäämään vaihtosolenoidien päälläoloaikaa jotta vaihde kerkeää kytkeytyä. Sulaako kela poikki 2A virrasta jos kasvatan aikaa? Vai käykö niin vaihtopainesolenoidille jos kasvatan sen jännitettä? Vai oisko vaihdot kuitenkin tarpeeksi pehmeitä sitten kun auton ottaa pukilta alas, miten kuorma vaikuttaa? On pohtimista vielä... Kun vaan löytys varma tieto siitä onko nuo tarkotettu 5v:lle, vai 12v:lle.
945 -93 D5252T + MB 722.6, 965 -95 B6304S, 965 -96 B6254S + M90
Vain kiva kaveri korjaa ehjää.

Poissa Ari E

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 1316
  • www.vrcf.fi
Vs: 945 -93 D5252T köyhänmiehen suorakytkyllä (MB 722.6)
« Vastaus #246 : 02.01.2017, 19:25:55 »
Ei minkäänlaista kokemusta tai tietoa kys. lootasta.  Eikai tuossa pitäisi olla solenoidien kohdalla mitään ongelmaa,  jos pwm ja solenoidin liike ei ole tapissaan.
Saiskohan vaihdenäytön jollain logiikalla pelkästään tuon n2 ja n3:n näyttämän perusteella,  samasta logiikasta esto väärille vaihdoille.? Tai jos saa ujutettua paineanturit tarvittaviin linjoihin venttiilipöydässä

Poissa anone

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 704
  • savua!
Vs: 945 -93 D5252T köyhänmiehen suorakytkyllä (MB 722.6)
« Vastaus #247 : 02.01.2017, 19:55:13 »
Eikai tuossa pitäisi olla solenoidien kohdalla mitään ongelmaa,  jos pwm ja solenoidin liike ei ole tapissaan.

Nokun mä en tiedä ajaako se mersun orkkis ohjaus tosiaan 100% PWM 12 voltilla. Nykyinen toiminta kun sen puolesta kovasti puhuisi, sillä juuri pienemmällä ei mitään tapahdu. Moni lähde vaan puhuu noista 5 voltin solenoideina, niin sehän merkitsisi 12 voltin PWM:llä noin 42%:n pulssisuhdetta.

http://www.all-trans.by/assets/site/files/mercedes/722.6.1.pdf virkkoo antureista seuraavaa:

   The 722.6 transmission uses 2 input speed sensors
referred  to  as  N2  and  N3.    Both  speed  sensors  are
located in the electrical conductor plate, as shown in
Figure 19.   The speed sensors are Hall Effect speed
sensors  that  are  used  by  the  TCM  to  calculate  the
transmissions  input  speed.    Since  the  input  speed
could  not  be  measured  directly,  two  of  the  drive
elements are measured.   N2 records the speed of the
front sun gear and N3 records the speed of the front
planetary  carrier.    Two  input  speed  sensors  were
required because both drive elements are not active in
all gears.  The input sensors N2 and N3 will report the
same input speed in 2nd, 3rd or 4th gear.  If the N2 and
N3 input speed signals are not the same in these gears,
then  there  is  an  issue  with  the  transmission  and  the
DTC for "Input Speed Sensors Mismatch" will be set.
  The N3 input speed sensor is not reported in 1st and
5th gears.   The N2 input speed sensor is not reported
in Reverse.


Eli ihan vaihteen tarkkuudella noista pyörimisistä ei saa tietoa, mutta vähän sinnepäin kuitenkin. Paineanturit alkaa mennä vähän yli jo. Olefejerin ohjainlaite, joka sekin perustuu arduino megaan, toimii kuitenkin sellaisenaan tuossa lotjussa pelkästään sähköt kytkemällä. http://ofgear.dk
945 -93 D5252T + MB 722.6, 965 -95 B6304S, 965 -96 B6254S + M90
Vain kiva kaveri korjaa ehjää.

Poissa oh850

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 890
  • TDI POWER
Vs: 945 -93 D5252T köyhänmiehen suorakytkyllä (MB 722.6)
« Vastaus #248 : 03.01.2017, 07:46:13 »
Olisihan se helppo laittaa tuo valmis ohjainlaite :)
Vaan taitaa sitä mielenkiintoa riittää oman purkin väsäämiseen :hg:

Poissa anone

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 704
  • savua!
Vs: 945 -93 D5252T köyhänmiehen suorakytkyllä (MB 722.6)
« Vastaus #249 : 03.01.2017, 10:21:05 »
Helppohan se eittämättä olisi. Vaan eihän siinä oppis mitään. ;)

Toiseksi, 800e ne siitä pyytävät...
945 -93 D5252T + MB 722.6, 965 -95 B6304S, 965 -96 B6254S + M90
Vain kiva kaveri korjaa ehjää.

Poissa anone

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 704
  • savua!
Vs: 945 -93 D5252T köyhänmiehen suorakytkyllä (MB 722.6)
« Vastaus #250 : 02.02.2017, 00:29:18 »
Ulkomailla ollessa tämä ei mekaanisesti ole edennyt luonnollisesti mihikään, mutta ohjelmistopuolella on menty eteenpäin.

Laatikon ohjaussoftan versionumeroa on kasvatettu 0.55:een, ja siihen on lisätty nyt kuorman mukaan säätyvä vaihtopainekartta vaihteittain, sekä kuorman mukaan säätyvä järjestelmäpainekartta. Lisäksi turbiinilukon kytkeytymiseen on lisätty ehtojen täyttymisen jälkeen asetettava viive. Työn alla on vielä "ramppi" lukon kytkeytymistä varten, joka nostaa lukon PWM-ohjausta pikkuhiljaa nollasta 255:een -> tavoitteena kevyempi lukon kytkeytyminen. Koulun puolesta tutuksi tullut VisualStudio on osoittaunut käteväksi simuloitaessa eri tilanteita.





Moottorinohjaimen puolella taas olen käynyt dataa läpi, ja se alkaa aueta itselle kerta kerralta enemmän. Huomasin aiemmin tulkinneeni MAP-anturin linearisointia aivan väärin, luulin että sille olisi vain yksi arvo, jolla määritellään painearvo 5 voltin kohdalla. 0v:n ajattelin vastaavasti olevan 0bar. Sille on kuitenkin ihan linearisointikartta, joka näyttää datassa tältä:



Tunerprohon vietynä:



Aiemmin olin siis muokannut vain tuota arvoa 2527, joka sekin kyllä antoi melko todenmukaisia lukemia livedatan mukaan. Tosin asteikon yläpää on kaiketi sitten ollut vain vähän sinnepäin.


Lisäksi paikansin tällaisen, jonka uskon vakaasti olevan lämpötilasäätöinen tyhjäkäyntikartta:





Karttoja alkaa kokonaisuudessaan olla melkoinen määrä. Monesta ei ole mitään käsitystä:



EDIT: eikö kukaan täällä todella ole tästä moottorinohjauksesta enempää kärryillä, vai eikö vain paljasta itseään? ??? Jossakin päin dataa pitäisi majailla 0/1 -switchi, jolla voidaan kytkeä MAF pois käytöstä ja siirtyä MAP-pohjaiseen savunrajoitukseen (saksankielinen dokumentaatio tuntee toiminnon nimellä Rauchbegrenzung mit Luftmasse/Saugrohrdruck (0/1)). Tarkoitus olisi heittää läppämaffilla vesilintua. Jos joku tietää, voisi huikata tuon switchin osoitteen!
« Viimeksi muokattu: 06.01.2020, 16:44:15 kirjoittanut anone »
945 -93 D5252T + MB 722.6, 965 -95 B6304S, 965 -96 B6254S + M90
Vain kiva kaveri korjaa ehjää.

Poissa HenkkaR1

  • Kiillottaja - 93% Pussihousu
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3620
  • Isi, tiiän miks volvo murisee. Sillä on nälkä.
Vs: 945 -93 D5252T köyhänmiehen suorakytkyllä (MB 722.6)
« Vastaus #251 : 02.02.2017, 07:26:50 »
Kokeile 91C63, 91C64.
V70 D5 AWD 2011 ja C70 T5 1998
Showroom
Eksät S60 T5 r-look, V40 T4 1998, s40 1998 2.0i V70 TDI 2001 261/510

Poissa anone

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 704
  • savua!
Vs: 945 -93 D5252T köyhänmiehen suorakytkyllä (MB 722.6)
« Vastaus #252 : 02.02.2017, 11:25:01 »
Kokeile 91C63, 91C64.

Muistialue loppuu 3FFFF:ään, nuo menee siitä radikaalisti yli. :buck2:

EDIT: Ja mainittakoon vielä, että noita osotteita on kuuleman mukaan peräjälkeen kaksi, joista jälkimmäisen dokumentaatio tuntee nimellä Saugrohrdruckberechnung mit anmADF/ldmP_Llin (0/1). Sillä käsittääkseni käännetään tuo paineenlaskenta tottelemaan suhteellisen paineen sijasta absoluuttista, taikka toisinpäin... Mutta molemmat on kuulemma tapana kääntää nollasta ykköseksi, tehtäessä MAF -> MAP modifikaatio.

Monessa muussa MSA15-vehkeessä olen nähnyt switchin olevan osoitteessa 0152F, mutta tässä Volvon versiossa tuo osoittaa keskelle "ei mitään", eli keskelle kenttää joka on täynnä C3, C3, C3, C3:a. Taikka desimaaleina ilmaistuna, 195:ttä.

Checksum zone tuntuu olevan välillä 38000 - 3FFFC, ja sillä välillä on kaikki tämän vehkeen kartatkin. Vahva fiilis, että switchikin on siellä. 3:lla alkava osoite on nyt siis hakusessa, todennäköisesti.
« Viimeksi muokattu: 24.02.2017, 13:57:37 kirjoittanut anone »
945 -93 D5252T + MB 722.6, 965 -95 B6304S, 965 -96 B6254S + M90
Vain kiva kaveri korjaa ehjää.

Poissa Makru

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 599
Vs: 945 -93 D5252T köyhänmiehen suorakytkyllä (MB 722.6)
« Vastaus #253 : 02.02.2017, 14:45:37 »
Huikee projekti kyllä.  -H- Kunnolla paneudettu sielunelämään.
Volvo 855 T5 -95
Volvo 744 T5  Holset & Eaton -86
Volvo 745 -86

Poissa anone

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 704
  • savua!
Vs: 945 -93 D5252T köyhänmiehen suorakytkyllä (MB 722.6)
« Vastaus #254 : 02.03.2017, 20:32:56 »
Kotiin on palattu ja paljon on saatu aikaiseksi muutamassa viikossa. Kardaani sai maalia päälleen, pinioniakselin stefan vaihtelin perästä, ja abs-anturin kuskin etupyörälle.

Ohjelmaa ajeltiin kovasti renkaat ylhäällä pukeilla, ja tuli selväksi, että ohjaimen täytyy tietää vaihteenvalitsimen asento. Askista itsestään tulee ainoastaan anturitieto, joka kertoo pykälän olevan joko P:llä tai N:llä, mutta mekaanisesti on melko eri asia kummassa se on (kun siirrytään D:ltä P:lle, vaihteet 1 ja 5 muuttuvat 1:ksi, 2, 3, ja 4 vaihtuvat 2:ksi. N:lle siirryttäessä näin ei tapahdu). P ja R asennot täytyi siis tunnistaa, R jo pakkivalonkin takia. 960 I:n kepissä ei pahemmin noita antureita ollut. Ebaysta induktiivisia antureita ja:

(tätä kirjoittaessa tuli mieleen, että 940 kepissä ne anturithan ois saattanu ollakkin...)



Kaunis ei tullut mutta toimiva... saa nyt nähdä mitä nuo kiinananturit tykkää olla tuolla auton pohjassa.

Öljynjäähdytin oli pakollinen hankita. Pari tuntia pukeilla rullailua ilman jäähyä, ja ATF oli jo 80-asteista.




Melko sinnikkään syöttöpumpun polttoainevuodon sain tyrehtymään aamupäivästä. Tämän jälkeen soitto katsastusasemalle, ja ajanvaraus muutoskatsastukseen ja vuosikatsastukseen siinä samalla. No käsijarrua täytyy käydä vielä huomenna uudestaan näyttämässä, mutta muuten ei tullut sanomista. Vaihteenvalitsin on tällä hetkellä sellainen sähköikkunan kytkin keskikonsolissa, mutta sekin kelpasi. Vähän ihmetystähän tuo silti katsurissa aiheutti. Muutosprosentteja on nyt sitten yhteensä 26%, ja tämä on sitten virallisesti automaatti.

Ensimmäisiä testejä uudella laatikolla: https://www.youtube.com/watch?v=XwCZ64wWaWk
« Viimeksi muokattu: 06.01.2020, 16:50:47 kirjoittanut anone »
945 -93 D5252T + MB 722.6, 965 -95 B6304S, 965 -96 B6254S + M90
Vain kiva kaveri korjaa ehjää.

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron